9. fejezet

371 24 1
                                    

Anôriel lehámozta magáról a köpenyt. Nagyon meleg lett. Az erdőn kívül biztos sütött a Nap és melegebb is volt biztos. A magas fák miatt a fény alig hatolt át, ezáltal ilyen különleges védett homályt képezve az erdőnek. A lovak lába alatt robogtak a lehullott gallyak és levelek. Valamikor itt vihar sűvített végig.
- Nem állunk meg pihenni?- kiálltott előre fáradtan Fîrun. Ő egyedül hátul vánszorgott. Anôriel megállította Mîrielt majd leszállt. Fîrun és Legolas ugyanígy tett. A vörös Tünde szinte letépte magáról a sötét köpenyét, és a földre hajította. Levágta magát rá és elterült.
- Meghaltam végem! Egy tapodtat sem megyek tovább míg nem ettünk és nem pihentünk kicsit!- motyogta csukott szemmel. Legolas leült mellé. Anôriel előszedett pár lembast és Fîrun hasára dobta. A fiú úgy vetette rá magát mint egy éhes farkas. Legolas szép nyugodtan elvett egyet és kultúráltan majszolni kezdte. Anôriel inkább leheveredett  egy kis szúnyokálás reményében.
Néhány óra múlva:
A lány arra ébredt hogy valaki erősen rázza a vállát. Felült. Fîrun volt az. Legolas a cuccut pakolta a nyeregtáskákba. Valahol messze farkas vonyítás hallatszott. Anôriel felpattant Mîrielre. Fîrun össze vissza kapkodta a dolgait.
- Siess már!- píritott rá Anôriel.
- Csak két kezem van!- morgolódott a vörös Tünde egy adag nadrágot gyömöszölve a táskába.
- És látszik hogy nulla agyad! Talán a másikba is fért volna!- vágott vissza Anôriel. Fîrun válasz nélkül megkerülte Brût és oda is rakott ruhát majd ő is felült és már robogtak is el a táborhelyükről. Néhány másodpercel utánuk egy fekete,  farkas lopakodott oda. Megszagolta ott ahol Anôriel aludt, kivillantotta hófehér agyarait majd utánuk eredt.

 Megszagolta ott ahol Anôriel aludt, kivillantotta hófehér agyarait majd utánuk eredt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

~..................................*...................................~

Anôriel hátra hátra nézegetett a válla fölött. Olyan érzése volt mintha követné valaki. Nagyon szúrta egy gonosz szem a hátát. Mikor már nem bírta tovább meghúzta Mîriel kantárját és teljes testével hátrafordult.
- Mi a baj?- állt meg Legolas és az elől haladó Fîrun is. Anôriel nem válaszolt azonnal.
- Követnek!- susogta Anôriel szeme sarkából a szőke tündét figyelve aki mellé léptette Ashfalotot.
- Hogy érted?- nézett körül Legolas is.
- Érzem!- felelte Anôriel. Ahogy ezt kimondta egy csapat varjú, károgva repült fel a messzi fák tetejéről. Mind hárman egyszerre rezzentek össze ahogy a csöndbe belehasított a rikoltás. Anôriel leugrott a lóról és elindult visszafelé. Hallani lehetett a távolba hogy valami nagy, utat tör magának a bozótban. Legolas megfogta Anôriel vállát.
- Menjünk innen! Mielőtt ideér!- sürgette.
- Csak egy picit még, hadd nézem meg mi ez!- söpörte le a kezét Tünde kezét a lány. Az állat egyre közelebb ért.
- Nem!- mondta határozottan Legolas majd felkapta Anôrielt és felrakta a lova hátára. Megragatta a kantárszárat, vágtába ugratta lovát. Anôriel ráhajolt Mîriel nyakára hogy az írdatlan vágtába a szél le nem sodorja.  Nagyon kíváncsi volt mi lehetett az a valami ami követte őket.
Néhány perccel miután eltüntek onnan a fekete farkas is odaért. Zihált és morgott. Beleszagolt a levegőbe és kocogva újra követni kezdte a tündék lovainak patanyomait.

- Ha jobbra fordulunk egy újabb ösvényhez jutunk ami után a Malharon vagyis Sötét Alja jön! És onnantól már csak tényleg pár mérföld a célunkig!- böngészte Fîrun a térképet egy pillantás erejéig felnézve Anôriel bájos arcára aki a pont előttük lévő ösvényt tanulmányozta. Maga az ösvény faágakból volt kirakva és igen barátságosnak tűnt.
- Azt mondod ezután jön a Malharon? Pedig olyan szép!- kérdezte Anôriel.
- Te is szêp vagy még is tudsz alattomos lenni! Meg azt is vedd számításba hogy még nappal van!- indult előre Fîrun. Anôriel megmerevedett a nyeregbe. Legolas mellé ment.
- Igaza van!- mosolygott rá majd Fîrun után indult. Anôriel nézte barátja vörös üstökét. Egyre jobban kételkedni kezdett abban hogy az oly régi barátja,  a kedves Fîrun többet érez iránta szimpla barátságnál. Csak ezt tudta hogy ő ezt sose fogja tudni visszonozni. Hisz szépséges szívét már rég elrabolta Bakacsinerdő Szőke Hercege fehér lovon,  Zöldlomb Legolas. Legolas hátranézett a válla fölött és intett a lánynak hogy menjen. Anôriel lehajtotta a fejét és magában mosolyogva azon milyen helyesnek találja a herceget elindult útitársai után a ritka ösvényen.
- A fák olyanok mint otthon Bakacsinba!- fordult felê a Tünde mosolyogva. - Ha ennek mind vége elvihetlek!
- Hogyne, Anôrielnek biztos lesz rá ideje miután megmentette a világot!- morgott Fîrun. Anôriel összeráncolta a szemöldökét.
- Nem én mentem meg, ott vannak Frodóék! Ha ők is sikerrel járnak, akkor menekül meg a világ!- ügetett barátja mellé faképnél hagyva szegény Legolast.
- Az Egy! Ha sikerrel járnak! Igaz, meg is feledkeztem erről!- egyenesedett ki Fîrun a nyeregből és elrakta a térképet.
- Attól még hogy mi elfelejtünk valamit attól még ott van! Lapul vagy éppen közhiedelem tárgya! A Gyűrű még nem az, szerecsére. A dolgok mennek tovább nélkülünk is, akár akarjuk akár nem!- szólalt meg hátúl Legolas. És Anôriel kénytelen volt neki igazat adni. Hiába van olyan érzésük hogy csak ők vannak úton egy nehéz teherrel a hátukon,  és egy jó adag félelemmel a szívünkben, a másik oldalon ott vannak Frodóék akik ugyanígy Középföldét akarják megmenteni Sauron hatalmától. A sorsuk hasonlít kicsit de nem teljesen. A kérdés az: mindketten sikerrel járnak kalandjuk során vagy csak az egyikük?

 A kérdés az: mindketten sikerrel járnak kalandjuk során vagy csak az egyikük?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


A Nap-Hold HercegnőDonde viven las historias. Descúbrelo ahora