13. fejezet

292 22 2
                                    

Anôriel lassan 1 nap után megmozdult és lassan kinyitotta a szemét. De azonnal be is csukta a nagy fény miatt ami érte. Valaki fölé hajolt de a résnyire nyitott szeme alatt is meg tudta állapítani, hogy nem ismeri az illetőt. A szeme azonnal kipattant. Elkerekedett szemmel bámulta egy fekete hajú, ismeretlen lány arcát, aki mosolygott rá. Anôriel rémülten felült és körülnézett. Egy sátorféleség alatt volt. Vagyis egy fa sátra alatt. A levelei olyan szorosan lapultak egymásra hogy egy természetes, védett helyet biztosítottak. Briggan mellette ült és lihegve figyelte. Anôriel újra a lányra nézett.
A sátorba egyszer csak berontott Legolas Fîrunnal a nyomában, pluszba még kettő ismeretlen fiúval és egy barna hajú lánnyal.
- Anôriel felkeltél?- - mosolygott rá Legolas. Anôriel aprót bólintott, de nem vette le a szemét az idegenekről.
- Megérkeztünk Anôriel! Ők a társaid!- szólalt meg halkan Fîrun. A lány összehúzta a szemöldökét.
- Kilencen vagyunk!- felelte bizalmatlankodva.
- Sajnálom hogy nem mutatkoztam be hamarabb! De én is ugyanolyan őrző vagyok mint te és barátaim!- mosolyodott el a fekete hajú lány. Anôriel ledöbbent.
- De így csak öten vagyunk, hol van a maradék......?- pislogott feltászkodva ültéből.
- Négy? Legyilkolták őket! Megtalálták és megölték!- suttogta az egyik férfi. Anôriel lehorgasztotta a fejét. Íly kevesen maradtak hát!?
- De a neveteket még mindig nem tudom!- nézett végig mind a négy ismeretlenen Anôriel, várakozóan. Azért azt elvárta volna, hogy a nevüket megmondják.
- Igen persze az én nev........!- kezdte volt a fekete hajú lány de az egyik fiú figyelmeztetően megszorította a csuklóját.
- Nem szabad!
- A nevünket csak meglehet! Egy cipőben járunk!- méltatlankodik a fekete hajú lány és megszorította Anôriel kezét.
- Én megmondom a nevem! Én nem leszek távolságtartó veled hisz a bizalmatlanság sehová sem vezet ilyenkor! Össze kell fognunk drágám, és együtt sokkal erősebbek leszünk! Halien vagyok!- szónokolt végül pedig rá mosolygott. Anôriel is boldog mosolyra húzta a száját. De azonnal le is hervadt mikor meglátta, Halien társainak az arckifejezésését.
- Mit tettél Halien! Megszegted a szent és fontos egyezségünket, miszerint soha, senkinek semilyen körülmények között nem áruljuk el a nevünket!- háborgott a barna hajú hölgy, karbafont kézzel, gyilkos pillantásokkal illetve őket.
- Gyalázat vagy Halien!- mordult fel a magasabb fiú is.
- De hisz Anôriel is őrző! Miért bántok úgy vele mintha egy idegen lenne!- lépett közelebb Legolas, dühösen.
- Te csak ne szólj bele szőke hercegecském! Nem tudsz semmit sem, semmiről és ez jobb is ha ez így marad!- förmedt rá az apró termetű társuk, Legolasra. Anôrielnél itt elszakadt a cérna. Azt még el is tűrte, hogy semmibe veszik dehogy ezzel a kedves lánnyal és Legolassal is így beszéljenek. Na ezt már nem hagyta szó nélkül.
- Szerintetek olyan könnyű úton vagyunk túl? Majdnem megölt egy vérszomjas farkas mielőtt idekerültem volna, de szerintem ezt tudjátok! Briggan mentett meg! Nem tűröm el hogy így beszéljetek a barátotokkal és az én barátommal!- mondta vészjóslóan.
- Tudjuk ki a szőke! Legolas herceg, Bakacsinerdő Hercege! Nincs beleszólása mindenbe ha úgy gondolja is!- nézett rá Legolasra a magas fiú dühösen. - Semmi köze hozzá!
Anôriel felsóhajtott és kisétált. Legolas azonnal követte Brigganal a nyomában. Anôriel kisétált a kiálló csúcs szélére ahol voltak, és leült egy kőre. Briggan leült mellé és az ölébe hajtotta a fejét. Legolas leggugolt vele szembe.
- Hagyd őket! Majd csak megnyugszanak!- mosolygott rám. A mosolya elindított egy iciri-piciri kövecskét Anôrielben ami hatalmas sziklává vált. Végig gurult rajta és olyan csusszamlást idézet elő ami a lányból egy kellemes borzongást váltott ki.
- Nem gondoltam volna, hogy ilyen gorombák! Gondoltam többen leszünk.........meg hogy mivel egy csónakban evezünk így meg fogjuk találni a megoldást EGYÜTT, nem külön- külön ! Nem távolodhatunk el egymástól ,most! De ha még a nevüket is titkolják hogy a ménkübe közeledjek feléjük kedvesen?- suttogta tanácstalanul. Soha senki sem viszonyult hozzá ilyen bizalmatlanul mint ők. Így nem volt tapasztalata benne, hogy is kezelje ezt a helyzetet.
Így hát csak megvárta az éjszakát ,hogy a saját világában csinálja azt amit a "legjobban tud". Észrevétlenül eltűnni. Csak ez most nem nagyon jött össze.

 Csak ez most nem nagyon jött össze

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A Nap-Hold HercegnőWhere stories live. Discover now