Anôriel sokáig ült a térdére hajtott fejjel a fa alatt. Eközben feltámadt a szél megborzongatva a lányt. Lassacskán be is sötétedet és a gyomra is korgott az éhségtől. Se Fîrun , se Legolas nem jött utána mi kicsit bántotta, ezért ott maradt ahol van és nem ment oda hozzájuk. Hallotta a beszélgetésüket és látta hogy tüzet gyújtottak. A fehér farkas néha rátekintett hogy megvan-e még majd újra lerakta a fejét. A varjú pedig a fölötte lévő ágra telepedett és onnan szemlélte az erdőt. A nyugalom egészen odáig tartott míg egy üvöltés nem hangzott fel a fák, sötét relytekei közül. Még a levegő is megremegett. A varjú idegesen kitárta csőrét, csapkodott szárnyaival. Anôriel a fehér farkasra tekintett. Az felült és pásztázni kezdte a fák között lapuló sötétséget. Hallotta hogy Legolasék abbahagyták a beszédet. A vonyítás újra felhangzott amit egy jó nagy széllökés kísért. Anôriel megremegett és összehúzta magán a köpenyt. Nem mert megmozdulni, felállni egyáltalán odasétálni társaihoz. Feszülten figyelt minden egyes neszre.
Hirtelen a csöndbe egy fa recsegése ütött be. A háta mögül jött. Valaki jár a fa mögött. Anôriel felpattant és remegve a másik fához hátrált. Oda meredt ahonnan a reccsenést hallotta.
- Ki van ott?- kérdezte félve. Az avar zizzent egyet Anôriel tudtára adva hogy az a valami megmozdult. - Gyere elő!!
A lány észrevett két világoló sárga pontot a sötêben ami egyenesen rá szegeződött. Éhes zihálást hallott ami még inkább fokozta félelmét. Reagálni se volt ideje mikor a fekete farkas vicsorogva előtört és Anôriel felé szökkent. A lány felvísított és az arca elé kapta kezét majd leguggolt. Egy másik morgás hallatszott aztán testek összecsapódása. Anôriel félve kilesett kezei közül. Egy fekete és egy fehér gombóc hempergett a földön morogva, karmolászva, harapva. A fehér farkas a megmentésére sietett. Fehér agyarait belemélyesztette ellenfele sötét sörtéi alá. Anôriel a sötétben is látta ahogy a sötét vér végigfolyik a farkas bundáján. A fekete felvonyított és támadásba lendült. A fehér nyakát célozta de ő kitért és arrébb szökkent. Ekkor érkezett meg Legolas és Fîrun. Legolas leguggolt mellé és átkarolta. A lány nem tudta levenni a szemét a harcoló farkasokról.
- Meg fogják ölni egymást!- motyogta minden tagjában reszketve. Legolas megszorította.
- Hagyd a farkast! Gyere majd meglátjuk mi lesz!- súgta a fülébe és felhúzta. Fîrun már a tüzet rúgta szét és megpróbálta egybe terelni a rémült lovakat. Anôriel kiszabadította magát Legolas féltő karjai közül.
- Nem engedem hogy meghalljon! Vezetett minket, most meg megmentett!- kiálltotta Anôriel egy lépést téve a verekedő farkasok felé. A fekete leszorította a földre a másikat és a lábába mart. Vezetőjük felnyűszített fájdalmában. Anôriel felsikoltott, a fekete farkas pedig átugrotta a fehér testét és vicsorogva Anôriel felé kúszott. Anôriel szigorúan ránézett, kitárta kezét és csukott szemét a Hold felé fordította.
- Holdam segíts nekem ilyenkor mikor szükségem van rád! Adj erőt, hogy meg tudjam tenni amit most meg kell tennem!- kántálta enyhén ringatózva. Az égitest felízott és egy ezüst sáv érkezett le Anôriel elé. Körbefonta testét és felemelte. Fîrun és Legolas megdermedtek és elképedve figyelték a jelenetet. A fekete farkas egy másodpercre megtorpant de aztán megrázta magát és ugrani készült. Anôriel kinyújtotta felé kezét melyből csillámos szikra tört elő ami szíven találta a farkast. Az állat lefagyott, néhány pillanatig a levegőben maradt aztán holtan hullott vissza a földre. Abban a pillanatban Anôriel is a földre zuhant és elterült azon. A fehér farkas nehézkesen odamászott hozzá és az ölébe hajtotta a fejét. Anôriel fáradtan a fejére helyezte szép kezét.
- Köszönöm.........Briggan!- mosolyodott el. A farkas biccentett egyet és békésen lehunyta a szemét. Legolas és Fîrun lefékeztek mellette.
- Ezt hogyan? Anôriel.......ez mi volt?- simította meg az arcát Legolas. A lány elkapta a kezét és megszorította.
- Majd megtudod! Majd megtudod!,- suttogta majd elaludt. Fîrun megfogta a számára szépséges kezet és magához ölelte a lányt.
- Többet ne ijessz így rám!- kérte halkan és megcsókolta Anôrielt. Mindezből a lány semmit sem érzékelt.
Tudom, tudom nagyon rövid és szar rész de most ennyi tellett tőlem! De nagyon reménykedem benne hogy tetszett!!
Pusziiiiii 😜😘
ESTÁS LEYENDO
A Nap-Hold Hercegnő
FanficAnôriel Mrisget az Nap-Hold Hercegnő kiről-e történet szól tévesen vagy, lehet nem tévesen elhívják az Egy Gyűrű sorsána megtárgyalásáró szóló Tanácsra, Völgyzugolyban. Aminek következtében ő is csatlakozik a Gyűrűhordozóhoz Zsákos Frodóhoz és a töb...