Zakończenie

1K 36 1
                                    


PERSPEKTYWA KUBY

Minęło kilka lat teraz mam z Nadią 25 lat. Przez ten czas wiele się wydarzyło: pobrałem się z Nadią, Lena i Konrad są zaręczeni i planują ślub a Dawid i Klaudia maja ślub za miesiąc. Nasi przyjaciele zdecydowali się od nas przeprowadzić do swoich mieszkań dlatego z Nadią mieliśmy calutki dom dla siebie. Nasi rodzice dalej mieszkali za granica i odwiedzali nas tylko na jakieś święta czy urodziny. Oczywiście nie przestaliśmy grać dalej jesteśmy wesołą paczką z zespołu "JUST FRIENDS".

Przez ten czas nie tylko w naszym życiu dużo się pozmieniało. Emil i Ola maja już 7 letnie dziecko, a dokładnie to dziewczynkę o imieniu Olivia. U Nikiego również trochę się działo poznał dziewczynę jak się okazało poznał ją jak byliśmy we Francji a dokładniej nad lazurowym wybrzeżem. U Feliksa w sumie to nic się nie zmieniło a Wiliam przez te lata powiększył zakres swoich firm i część zarobionych pieniędzy przeznaczył na schroniska dla zwierząt. Przez ten czas nie kontaktował się z synem ani z byłą żoną. 

Dzisiaj była niedziela czyli dzień lenie. Jak co tydzień w ten dzień spotykaliśmy się wszyscy na obiedzie w willi Wiliama, ale dzisiaj akurat wypadło na to, że nikt nie ma czasu nawet Emil wyjechał z rodziną na urlop. No cóż zostało mi tylko leżenie na kanapie i oglądanie telewizji.

-Kochanie możemy porozmawiać?- do salonu weszła Nadia dalej powalała mnie swoją urodą na kolana

-Tak jasne słoneczko siadaj- powiedziałem a ona usiadła obok mnie-O czym chciałaś porozmawiać?

-Muszę ci coś powiedzieć, ale się boję 

-Kochanie mów wiesz, że cię kocham

-Jestem w ciąży- powiedziała, a ja przez chwile myślałem, że zemdleje. 

-W ciąążżyyy...- powtórzyłem zaskoczony

-Taak, będziesz tatą. Cieszysz się?

-Czy się cieszę?!?!! Ja jestem tak szczęśliwy, że chyba zaraz wybuchnę!!!!-wykrzyczałem i od razu przytuliłem Nadię.

-Kocham cie!!!

-JA CIEBIE TEŻ KOCHANIE JA CIEBIE TEŻ 

Będę tatą!!! No i będę najlepszym tatą na świecie!!! Czyż to nie cudowne!!!?!?!?!!?!?  Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Mam kochającą żonę, przyjaciół i dzidziusia w drodze... I nic mi więcej do życia nie trzeba. 



                                                                                  KONIEC





ZAKOŃCZENIE TROCHĘ KRÓTKIE, ALE TAKIE MIAŁO BYĆ.
OCENIAJCIE, KOMENTUJCIE I GŁOSUJCIE 

W MEDIACH PIOSENKA 5 SECONDS OF SUMMER - GIRLS TALK BOYS <3

I fell in love with my brother? I fell in love with my sister?   [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz