'Zoals Shakespear het bedoelde, de romantiek..' Jonas luisterde naar de saaie uitleg van Van der Donk. 'De romantiek..' herhaalde hij met een hoge, vervelende stem. Jimmy keek hoe zijn vriend zuchtend voor een paar seconden zijn blik op een meisje ergens vooraan wierp. 'Vind je dat niet leuk? Verliefd zijn.' klonk Jimmy zijn vraag. 'Ik ben nog nooit verliefd geweest. En dat zal ik ook nooit worden. Ik moet mij volledig focussen op mijn toekomst.' waren Jonas zijn wijze woorden. 'Niks kan daar tussen komen.' verklaarde hij. Jimmy rolde met zijn ogen. Na 1 dag met hem doorgebracht te hebben, had hij al best het idee dat hij hem goed kende. En doorhad wat voor een persoon hij was. Als hij iets wilde, dan ging hij er waarschijnlijk 200% voor. Hij zou er niks tussen laten komen, zoals hij al eens had gezegd.
'Maak maar duo's, volgende week wil ik al jullie toneelstukken kunnen bewonderen.' Jimmy knikte en keek in het rond met wie hij een duo zou willen vormen. Hey! Dat meisje.. dat was dat meisje waar Jonas gister mee had gedanst! Ze leek hem heel aardig dus stapte hij per ongeluk, net op het zelfde moment als Jonas op haar af. 'Wil je..' 'Zou je..' kwam er uit hun monden. Mila moest ermee lachen. Jonas keek Jimmy aan met een "alsjeblieft-laat-mij-want-ik-ben-al-in-een-slechte-bui" blik.
'Wij gaan wel samen.' trok een ander meisje Jonas van hun weg. Mila vond het wel jammer, en dat kon Jimmy zien doordat ze hun twee samen nakeek. 'Ben ik zo erg om mee te spelen?' Ze moesten beide lachen. 'Ik ben Jimmy, en dat was..' 'Jonas.' antwoordde Mila al voor hem. 'Ja, klopt.' Jimmy lachtte bij het idee dat zij zijn naam had onthouden. 'We zullen maar gaan oefenen dan.' Lachtte Mila ongemakkelijk.Tijdens het repeteren moesten Jimmy en Mila veel lachen. Vaak kwam dat door Jimmy zijn ongemakkelijkheid, wat waarschijnlijk kwam doordat ze verliefd moesten spelen.
'Ik ga je wel alleen maar zoenen, als het er echt op aan komt, hè.' merkte Jimmy op. Mila keek beledigd. 'En bedankt.' Hij schrok van zijn eigen opmerking. 'Nee, nee uh- zo bedoelde ik het niet..' Mila lachtte en liet haar blik even vallen op Jonas en het meisje waar hij mee aan het repeteren was. Jimmy keek achter zich naar waar zij keek en kreeg meteen een leuke gedachte. 'Wil je bij ons zitten dalijk? Tijdens de lunch.' vroeg hij.
'Wij?' ze keek hem vragend aan. 'Jonas & ik.' Mila kreeg een lach op haar gezicht. 'Graag.' was haar voorzichtig antwoord. 'Top.' De bel luidde weer door het lokaal. 'Tot straks, dan.' groette hij Mila nog. Ze zag hoe hij naar zijn vriend liep, samen met nog een ander meisje. Blijkbaar had hij het wel heel leuk gehad met haar.. zet hem uit je hoofd Mila, wat is er toch mis met jou?! Je kent hem niet eens.