20. Overbodige kledingstukken

580 27 10
                                    

'Charlie!' Jimmy omhelsde zijn inmiddels beste vriendin. Hij en Charlie waren close geworden in de afgelopen paar dagen. Ook Charlie en Mila konden het goed vinden, alhoewel.. Charlie dacht er zo over. Mila dacht er heel misschien toch nét iets anders.
'Mijn favoriete bever!' ze liet haar koosnaampje galmen door de kantine. Jimmy grinnikte. Hij liet Charlie los en ging zitten op het bankje waar Charlie ook al op zat net. Opeens schoot Jimmy iets te binnen. 'Het was gister wel een erge storm! Heb je het-uh..?' Hij opende zijn tas en nam zijn flesje appelsap eruit. 'Ja, seg. Ik heb het gezien & ook zeer duidelijk gehoord.' stemde Charlie in. Ze keek toe hoe Jimmy een slok van zijn drinken nam.
'Mila al gezien?' vroeg ze nieuwsgierig. Jimmy schudde zijn hoofd. 'Jij Jonas?' was zijn wedervraag. Charlie zei dat ze hem ook nog niet had gezien.

- ondertussen in huize Santiago -

'Jonas.' Mila fluisterde in zijn oor. Jonas lag op de bank nog vredig te slapen. Ze had hem gisteren nog haar bed aangeboden, maar hij had vriendelijk geweigerd. Ze hadden niet meer echt gepraat over wat er gebeurt was tussen hun in het veld. En daarna.. bij haar thuis..

- gisteravond -

Ze renden zo snel hun voeten zich konden bewegen. De regen kletterde op de harde stoeptegels. 'Mijn huis?' Terwijl Mila het schreeuwend vroeg, zag ze de gitarist al knikken. Mila hoorde de bliksemslagen om de seconde. Dit was het. Een van haar grote angsten. Ze haatte onweer. Of storm. Maakte niet uit. Ze vond het allemaal even eng.
Na de minuten aan een stuk door te rennen, kwamen ze bij haar huis. Mila opende de deur zo snel ze kon en holde naar binnen. Ze deed niet eens moeite om haar schoenen uit te doen. Ze bibberde. Haar zomerse outfit was nu bij nader inzien toch niet zo slim geweest. Terwijl Jonas zijn jas ophing, viel het hem op dat ze met haar armen bibberend over elkaar stond. 'Heb je het koud?' de bezorgdheid was te horen in zijn diepe, maar zachte stem. 'Nee, nee..' Jonas keek Mila doordringend aan. Doordat Mila in zijn ogen keek, kon ze niet anders dan uiteindelijk knikken. 'Zal ik je anders even.. opwarmen?' Zijn mondhoek krulde omhoog bij zijn laatste woord, waardoor Mila moest lachen. Hij liep dichter naar haar toe en ging door haar natte lokken. 'Graag.' fluisterde haar zachte stem. Hij glimlachte voordat hij zijn lippen op die van haar plaatste. Ze voelde hoe Jonas zijn andere hand op haar heup plaatste. Na een tijdje werd de kus heviger. Hongerig, zo leek het wel. Ze hadden dit beide al willen doen, sinds het moment dat ze elkaar zagen. Het was verlangen naar elkaar. Niet alleen mentaal maar ook fysiek. Ze voelde hoe Jonas met zijn armen, haar benen optrok en ze om zijn middel plaatste. 'Boven..' fluisterde Mila. Jonas knikte hevig tussen de kus door. Met Mila op zich liep hij de trap op. Nog steeds kussend. Ze wilde geen moment van elkaar lossen. In de kamer aangekomen, liet Jonas haar op het bed vallen. De kus werd weer rustiger. Ze ademde beide gejaagt. Jonas liet haar even los en opende zijn ogen weer. Hij liet zijn ogen onbewust over haar lichaam glijden. Ze zag hoe hij haar opgewonden terug aankeek. Ze waren beide nog steeds helemaal doorweekt. 'Wordt het niet eens tijd, om-uh.. die natte kleren te "verwijderen"?' zijn vraag vond hij zelf subtiel, maar zeker ook gewaagd. Mila kniktte verlegen. 'Ik wil wel dat je weet..' Jonas keek haar afwachtend aan. Nog steeds lag hij bovenop haar. 'Ik-uh..' Ze keek op in zijn ogen. 'Ik heb dit nog nooit gedaan..' Ze zuchtte. Ze haatte dat ze hem dit uitgerekend nu moest zeggen. Jonas keek haar met een lieve lach aan. Hij zei niets maar kuste haar weer voorzichtig. Dit was zijn antwoord. Hij wilde het. Daar waren geen woorden voor nodig. Hij kreeg het antwoord van Mila waarop hij gehoopt had. Hij voelde hoe haar, raar genoeg, warme handen een weg vonden onder zijn t-shirt. Dat overbodige kledingstuk werd door Mila al snel verwijderd. Ze liet haar handen over zijn blote borstkas glijden. Daarna ging ze met haar vingers door zijn warrige haren. Hij liet zijn handen van haar wang, naar haar schouder glijden. Hij verplaatste zijn lippen naar haar nek, waar hij haar kusjes gaf. Ze sloeg een zucht. Mila draaide zich om, zodat zij nu degene was die bovenop lag. Jonas keek haar met een verbaasde blik aan. Zonder twijfel trok ze haar t-shirt, over haar hoofd, uit. Ze keek hem verleidelijk aan, en begaf zich weer onderweg naar zijn zachte lippen. Hij verplaatste zijn handen ondertussen naar haar rug en probeerde behendigd met zijn vingers het slotje te lossen. Wat hem niet zo goed lukte, want Mila stond hem al bij door zichzelf recht te zetten en het los te maken. De bandjes gleden van haar schouders. Hij keek toe hoe ze haar laatste boven-kledingstuk op de grond wierp. Ze bloosde. Hij streelde met zijn duim over haar wang. Snel vervolgde hij zijn weg weer naar haar lippen. Niet veel later volgde ook de andere kledingstukken, die één voor één op de grond naast het bed belandde.

Damn, ik ben zó onzeker over dit hoofdstuk, haha. Dus, het spijt me als het niet zo goed geschreven is. Ik hoop wel dat jullie het leuk vonden dat ik ietswat gewaagder heb geschreven ;)

Love, Marit 💙

Gitaarspel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu