Łazimy po sklepach już od jakiś 2 godzin, mam serdeczne dość. Dziewczyny znalazły coś dla siebie, jakieś buty czy dodatki, a ja? Ja oczywiście nic. Właśnie przechodzimy koło Pubu pod Trzema Miotłami, a mnie naszła ochota na piwo kremowe, tu zdecydowanie mają najlepsze.
- Lily możemy wejść po coś do picia? Bo póki co nie zapowiada się żebyśmy szybko wróciły.
[Lily] W sumie nie jest to zły pomysł, chodźmy.
Każda wzięła po czymś na wynos i wróciłyśmy do moich tortur.
[Mary] Patrzcie tu są takie rzeczy! Chodźmy tam.
- Dziewczyny uprzedzam, jeśli w tym sklepie nic nie znajdziemy wracam do Hogwartu.
[Mary] Wracasz? A znasz drogę?
- Ugh radzę Wam w najbliższym czasie nie zasypiać albo skończycie jako ofiary Huncwotów.- muszę przyznać, że orientacja w terenie nie jest moją mocną stroną, mimo że często tu bywam to wciąż nie pamiętam drogi.
[Marlena] O nie! Ostatnio przez 3 dni nie mogłam domyć włosów!
-W niebieskim było Ci ślicznie!
W tym momencie weszłyśmy do jakiegoś niewielkiego sklepiku. Było widać, że ma już swoje lata. Obdrapana farba na ścianach wcale nie zachęcała. Nagle zza lady wyłoniła się starsza pani w śmiesznych okularkach.
~W czym mogę pomóc dziewczęta?
[Lily] Dobry wieczór. Szukamy jakiegoś stroju dla koleżanki na jutrzejszy bal.
[Marlena] Uprzedzam, ona chciała iść w spodniach.
~No dobrze, a jaki to był strój?
-Piratki.
~ Poczekajcie tu. Chyba mam coś co może się Wam spodobać.
Kiedy staruszka wyszła, jak podejrzewam, na zaplecze dziewczyny od razu zaczęły przyglądać się jakimś sukienką, ja za to skierowała się w stronę masek. Chcę żeby nikt mnie nie poznał i chyba już wiem jak to zrobić....
~To powinno być odpowiednie dla Ciebie.
[Lily] Bierzemy!
-Chyba nie mam nic do gadania. A ma pani może jeszcze jakąś maskę? Najlepiej taką żeby nikt mnie nie poznał.
Kobieta wyjęła kilka spod lady, a ja wzięłam tą idealną.
CZYTASZ
Przyjaciele z przypadku, bracia z wyboru...
FanfictionA co jeśli James Potter miałby siostrę? W dodatku bliźniaczkę, która przez ostatnie 5 lat uczyła się w innych szkołach? Co się stanie gdy Madeline Potter pójdzie do Hogwartu na swój piąty rok?