6 ~ Uchihovské bicepsy a břišáky

707 48 49
                                    

Jiraiya si povzdechl. Otázky, co jsou zač Akatsuki a jak se do toho 'kroužku' dostat, se na něj řítily jako lavina a jeho pevné nervy se blížily k totálnímu zkratu.

  „Myslím, že je to kroužek s umění-"

„Není to žádný kroužek." Promluvil konečně učitel tělocviku, přičemž skočil do řeči nějakému nebožákovi a jeho představě. „Je to prostě skupinka puberťáků."

„A můžu se stát členem?" Kibův hlas se pro Jiraiyu pomalu stával muky. On a Naruto. Pořád samé otázky, jedna lepší, než druhá.

„Ne. Jsou problematičtí." Odpověděl šedovlasý mistr a posadil se na parkety tělocvičny, načež ho celá třída napodobila. „Víte, nemusíte si sedat. Měli by jste trénovat na zítřek."

„A kdo je z nich nejproblematičtější?" Ptala se Ino a tělocvikář by přísahal, že se v jejích modrých očích spatřil jiskřičky flirtu. Než se ale Jiraiya zmohl na odpověď, dveře do tělocvičny se opět otevřely a nevstoupil do místnosti nikdo jiný, než mladý Uchiha, oblečený v bílém tílku a adidas šortkách. V tu chvíli zapomněly všechny holky na Akatsuki a obrátil svůj pohled k tomu výjevu, který se jim naskytl. Tedy, až na jednu, která měla oči jen pro potrhlého blonďáka.

 Čímž blíž Sasuke byl, tím víc se šance na slintání u děvčat zvyšovala. Jeho odkryté svalnaté ruce doslova hltaly pohledem a absolutně nevnímaly, co okolo nich děje. Byly jako v transu.

Naruto z toho začínal být mírně frustrovaný. Sám měl na sobě tílko, ale nikdo si jej tak neprohlížel. Byl to zase Sasuke, kdo strhával veškerou pozornost na sebe - a ten syčák si toho ani nevážil. A nejhorší pro Uzumakiho bylo, že mezi nejfascinovanějšími děvčaty byla právě Sakura, která se na Sasukeho dívala ještě zamilovaněji, než se Naruto dívá na rámen.

  „On je rozhodně tou nejkrásnější bytostí na téhle škole." Zamumlala Ino a Naruto měl pocit, že začne ječet z plných plic, aby se probraly. Vždyť přece nebyl tak úžasný, nebo ano?

  „Výborně, tak když jsme tu všichni, můžete se dát do tréninku." Jiraiya zatleskal, aby svým slovům dodal důraz a všichni kluci se dali do pohybu, přičemž vraceli dívky zpět do kruté reality, v níž bylo Sasukeho tělo naprosto nedosažitelné. 

„Ach bože, on má fakt krásný svaly. Líbí se ti taky bicepsy, Temari?" Broukla Ino směrem k druhé blondýnce, která byla Sasukem skoro tak nezaujatá, jako Hinata. 

  „Já mám radši mozky." Zamumlala Temari a dala se do běhu, zatímco Ino stála oněmělá na místě. 

 Celá třída se dala do dělání všemožných cviků, sportů a Jiraiya je spokojeně pozoroval. Někteří z nich byli sportovně opravdu nadaní, zatímco jiný, jako Choji, se po tělocvičně spíš kutáleli. Ale jako celek fungovali dobře.

Bohužel, Naruto si to stejné nemyslel. Doufal, že se ho třída bude ptát na různé věci, které zjistil od Kakashiho a jeho přátel, ale nikoho to moc nezajímalo. Radši odkoukávaly Sasukeho atletické pohyby, případně svaly a Naruta ignorovali, jako poletující mušku.

Jenže to Naruta nebavilo. Rozhodl se tedy, že si to Sasukem půjde vyříkat, jako chlap s chlapem a vydal se za ním. Cestou pravděpodobně vypadal jako nahudrovaný krocan, protože se snažil o chlapskou chůzi, vzbuzující respekt. Jenže když už byl malinkatý kousíček od svého rivala, který ho taky zpozoroval, připletl se Narutovi pod nohy zatoulaný balon. A ať se Naruto snažil udržet rovnováhu, jak jen mohl, selhal a začal se řítit přímo na Sasukeho bílé tílko. A Uchiha ho samozřejmě chytit nechtěl.

Co ale Sasuke nečekal, byla síla Narutova pádu. Počítal totiž s tím, že se o něj blonďák jen bouchne, a druhou schytá o zem. Místo toho ale teď Sasuke letěl s Narutem, respektive pod Narutem, k zemi.

Těžko říct, který z nich se tvářil šokovaněji, když dopadli. Ztuhle leželi, Naruto na Sasukem, zatímco je tělocvična mlčky, stejně překvapeně pozorovala. Srdce několika dívek se zastavila, jelikož je spalovala touha prohodit si s Narutem role a žárlivost. Byly by to tak ony, kdo by cítil Sasukeho břišáky místo toho blonďáka. Kdesi z povzdálí se ozval známý hlas: „Shannarooo Naruto!"

Naruto, jakoby do něj uhodili bleskem, se začal zuřivě zvedat, přičemž se zapřel o Sasukeho břicho. To se nebezpečně prohnulo a Sasuke měl pocit, jakoby se mu Narutova ruka promáčkla až do žaludku.

  „Já tě zabi-" Zaskřípal Uchiha, jehož orgány byla drceny pod tíhou Naruta, který se nemotorně zvedal. Samozřejmě se přitom musel zapřít i kolenem, což Sasukemu způsobilo další vlnu pekelné bolesti.

„Sorry, sorry." Jakmile se Naruto postavil, zvedl ruce do obranného gesta, aniž by docházelo, že to stále ležící Sasuke nemůže vidět. Chvíli přemýšlel, jestli by měl svého černovlasého spolužáka nějak zvednout, ale pak usoudil, že by to bylo jako dloubat klackem do vosího hnízda, takže to zamítl.

„Sasuke, nepotřebuješ umělé dýchání?" Odněkud se přiřítily Ino i Sakura, které se okamžitě začaly starat a opečovávat, jakoby Sasuke umíral.

„Jestli potřebuje umělé dýchání, dám mu ho já." Oponovala Sakura, načež mezi dívkami začal souboj vražedných pohledů. Naruto si povzdechl. Místo toho, aby Sasukemu sebral kousek pozornosti, byť jen  mikroskopický, začalo si ho všímat ještě víc holek. A ti, kdo si ho nevšímala právě pochybovali nad Narutovou orientací.

__

Olá, jak se díl líbil?

Už vím, že mám děj vyvinout v SasuSaku, ale co provedem s Narutem?xd 

vote a komentář potěší!

Naruto: High school stories || cz ffKde žijí příběhy. Začni objevovat