Tohle je hrozně odpadní kapitola. Nevím, kde se ve mně tak hloupé nápady vzaly, takže čtěte na vlastní nebezpečí (nebo spíš nečtěte).
Ručičky na hodinách se nezastavitelným tempem přibližovaly k půlnoci. Hudba v jednom ze střešních klubů ve čtvrti Konoha hrála stále energetičtěji a lidé do jejího rytmu začínali víc a víc zpívat. Venku už pomalu bouchaly první ohňostroje, které bylo z prosklených zdí onoho klubu krásně vidět.
Kakashi však stále litoval a nevěřil, že se nechal přimluvit, aby sem šel. Seděl mezi dvěma páry, jako křen a přemýšlel, jestli by bylo hodně nevhodné, kdyby si došel do šatny pro knihu, kterou měl strčenou v kabátě. Protože ať se podíval kamkoli, viděl jen samé muchlování - Kurenai s Asumou a Obita s Rin. Nutno zmínit, že právě tahle čtveřice ho přemlouvala, ať si s nimi na Silvestra vyrazí. Říkali, že to bude zábava.
Když se do sebe oba páry znova zaklesly, využil situace a vypařil se z barové židličky do víru tance. Chvíli si užíval hudbu, tancoval a hrkal do sebe panáky, než ho zaujala situace v rohu baru. Na stolech se tam začínali kroutit jako Go-go tančenice dva studenti z nižších ročníků jeho střední. Vydal se tedy tím směrem, smysly už lehce zastřené alkoholem.
„Já jsem smyslnější diva." Křičel jeden z nich a rukama si přejížděl po břiše a zadku, na kterém se zastavil a jemně ho zmáčkl. Druhý, blonďatý v tu chvíli ztuhl, načež se ďábelský usmál.
„Možná, že jsi lepší Go-go tanečnice, Kibo, ale já, já budu lepší striptérka!" Zasmál se blonďák, načež vítězně sevřel pěst.
„Ne, prosímtě Naruto, to nikdo vidět nechc-" Ozval se kdosi stojící vedle Kakashiho, ale Naruto ho umlčel rázným švihem ruky v prostoru. Následně si přiložil prst ke rtům a pokusil se o smyslné "Pšššt". A pak už to rozjel - začal si pomalu svlékat triko, všemožně přitom špulil pusu, zatímco mu Kiba dělal dost úchylné křoví.
Kakashi si v tu chvíli nebyl jistý, jestli se má smát, nebo brečet, že něco takového chodí k němu na školu. Jen omámeně stál a zíral na onen výjev před sebou. Dva pubertální chlapci si na stolech hladili zadky, posílali vzdušné pusinky a jeden z nich přitom odhazoval oblečení.
„S tímhle byste stejně nesvedli ani toho nejzoufalejšího kluka." Provokoval je kdosi z davu, což obě dvě temperamentní mužské tanečnice rozčílilo. Dokonce díky tomu zapomněli na jejich hádku o tom, kdo je víc sexy.
„Tak sleduj!" Vykřikl Naruto, vyměnil si s Kibou důležitý pohled a pak oba dva přelétli dav svýma opilýma očima, až se zastavili u Kakashiho. Ten v tu chvíli věděl, že se stane něco hodně špatného. Ale že ho ti dva vytáhnou na stůl mezi sebe, to už nečekal.
Nejdřív si přišel dezorientovaný. Nemohl se z té náhle změny lokace vzpamatovat. Ale když z něj dvojice kouhaiů začala sundavat tričko, rozpomněl se coby dup. Snažil se dostat ven a následně co nejdál od tohohle klubu, nejlíp i rovnou změnit školu. Ale ti dva ho prostě nenechali. Kroutili se okolo něj jako žížaly, cpali mu panáky a točili nad hlavou jeho trikem, až ho porazili. Respektive, alkohol ho porazil. Souběžně jako ti dva si stáhl kalhoty a přidal se k onu děsivému představení mužských Go-go tanečnic, které bavilo a děsilo celý klub.
„Půjdu taky!" Ozvala se nadšeně Temari, čímž vytrhla Shikamara z jeho šokovaného zamrznutí.
„Ne, ne, v žádném případě!" Okamžitě protestoval, jenže to už se blondýnka začala škrábat na stůl. Tak tak ji čapl za ruku a zabránil jí tak v natropení největšího trapasu jejího života. „Pojď, potřebuješ se ochladit venku." Brblal a táhl ji na terasu, zatímco ona si vesele zpívala. V tu chvíli se hrozně lišila od té ostré, rázné a krapet děsivé Temari, kterou znal.
Dotáhl ji teda na terasu, kde jí vypustil jako nějaké zvířátko a doufal, že se uklidní. Ona se však otočila se šibalským úsměvem na rtech. „Venku! To je snad ještě lepší nápad. Koukni na ty narvané ulice dole!" Zasmála se Temari s pohledem upřeným dolu, ze střechy domu. Její prsty opatrně chytily spodní lem jejího trička a pomalu ho začaly vytahovat nahoru.
„Temari, ne..." Začal Shikamaru a vydal se směrem k ní. Jenže jeho "pravá chlapecká" část mu zabraňovala v tom, aby spěchal. Popošel sotva o metr, když její bílé tričko odnesl noční vítr a jemu se naskytl pohled na její holá záda. Shikamaru nasucho polkl a cítil, jak se mu do tváří vkrádá ruměnec, když se její ruce začaly přibližovat k rozepínání podprsenky. Na jednu stranu jí chtěl hrozně moc zastavit, ale na druhu se nemohl dočkat, až uvidí, jak si sundavá i tenhle kus oblečení.
A tak se stalo - krajkově červená podprsenka dopadla na zem, načež Temari začala radostně ječet směrem dolů do ulice. Vlasy ji povlávaly ve větru a Shikamaru si sotva uvědomoval, kolik lidí dole v ulici teď vidí její nahý hrudník.
„Temari!" Vyhrkl z ničeho nic. Ona to moc dobře slyšela a s úsměvem, který dával jasně najevo, jak navrch má, se otočila směrem k Shikamarova. V tu chvíli odbily hodiny půlnoc a za jejím polonahým tělem začaly bouchat novoroční ohňostroje.
Ta chvíle tmavovláska úplně pohltila. Zvuk vybuchujících petard, světla a barevná obrazce, jimiž byla posetá zeď a hlavně Temari, která se na něj vítězně smála, aniž by si snažila zakrýt nahé tělo. V očích jí blýskalo, možná provokací a možná jen tím, že se v nich odrážely barvy ohňostrojů. S motýlky v břiše se Shikamaru usmál, zadíval se na Temařiny rty a rozběhl se k ní, aby tu krásnou chvíli využil a udělal ji naprosto dokonalou.
ČTEŠ
Naruto: High school stories || cz ff
FanfictionKageiská střední letos zažívá krušné chvíle. Těžko říct, jestli to má na svědomí hlučná třída prváků s Uzumaki Narutem v čele, letošní čtvrtý ročník talentovaných, ačkoli líných studentů, jejichž ukázkovým příkladem je Kakashi Hatake, nebo skupinka...