Multimedya da derya Sümeyye ve ceren
İyi okurlar arkadaşlar
Merhaba
Ben derya 19 yaşındayım.
Benim bu hayatta en iyi arkadaşlarım can yoldaşlarım Sümeyye ve ceren onlar da 19 yaşındalar.
İstanbul biruni üniversitesinde 1. sınıf çocuk gelişim okuyoruz
Birazcık mafyalara takığız birazcık mı ?
Çok fazla takığız
Bi keresinde mafya' ya istek attık ve kabul etmedi edene kadar istek attık ve sonunda bizden bıkmış olucak ki kabul etti isteği adamın 2 tane çocuğu çıktı ne gülünç durum du. Tavana bakarken düşüncelerimi bölen Sümeyyenin sesini duydum"Derya ,derya mutfağa gel, kahvaltı hazır."
Hamarat arkadaşım benim tabi bende hamaratım ama üşengeçim.
Yataktan kalktım elimi yüzümü yıkamak için banyo ya gittim çıkıp mutfağa giderken kapı çaldı açtığım an biri sarıldı pardon atladı üzerime."Deryammm canım seni çok özledim dedi"
Bu yaaa ceren geldi"Cerennnn gelmiş ceroşummm" diyerek güldük
bizim sesimizi duyan Sümeyye gelip cerene sarıldı baya bir Özlem gidermiştik.
Üçümüz kahvaltı yapmaya başladık" ceren eee anlat neler yaptın Antalya da baranla nasıl geçti" dedim.
Baran da cerenin sevgilisi çok yakışıyorlar
Ceren ;
"kızlar çok güzel geçti , baran evlenme teklifi etti" dedi heycanla." vay be baran evlenme teklifi mi etti sen ne dedin ?" Dedim.
Benim gibi Sümeyye de şaşırmıştı." kabul ettim ama daha okulum falan var dedim oda olumlu karşıladı sadece aramızda yüzük takacağız " dedi
Sümeyye;
"herşeyin hayırlısı kankacım" dedi.
Bizde içimizden amin dedik
Kızlarla kahvaltı masasını topladık Avm ye gitmeye karar verdik
Ve Avm ye gittik ceren dolu dolu kıyafetler aldı.
Dışarıdan zengin gibi dursak da zengin değiliz ALLAH ' a şükür durumumuz iyi
Ve yoruldugumuzu anlayınca eve gittik akşam yemeğide dışarıda yemiştik ve kendimizi yatağa attık.Evet arkadaşlar bu benim ilk hikayem.
Diğer bölüm yiğitin ağzından olucak
Bölümleri uzun tutmaya çalışıcam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
Chick-Litİki ayrı insan kadın ; naif ,mutlu ,neşeli... Adam ; sert, zorba, 1 şehir mecrası ne gibi sonuçlar getirebilirdi ki ?