MERHABA ARKADAŞLAR NASILSINIZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR UZUN ZAMANDIR YAZAMIYORDUM MALUM SINAV HAFTASIYDI KUSURUMA BAKMAYIN
KEYİFLİ OKUMALAR CANLARIMM
Ultrosonla bakıldı ve benim kızım ve oğlum çok sağlıklıymış nelere dikkat edeceğimi ve birdaha ki kontröl ne zaman dı tarihini vermişti.
Odada yarım saat kalmıştık en sonunda odadan çıkmıştık.
Çıkışa doğru yürürken kapıda gördüğüm kişiyle duraksadım ne işi vardı bunun burda.
eski sevgilim hamzayı görmüştüm hatta yanında bir kadın vardı galiba evlenmişti ve üstelik eşi hamile olabilirdi cansu farketmemişti hamzayı. Cansu da tanıyordu hamzayı eski olaylardan dolayı farketmemesi iyi olmuştu hastaneden çıktık ve cafe tarzı bir yere gidip oturduk cansu çay ben de meyve suyu istedim bu sıcak havada çay filan içemezdim minik ecemde meyve suyu içicekti.
siparişlermiz gelmişti meyve suyumdan bir yudum aldım cansuda bir yudum çayından aldı ve
- Derya biraz geçmişinden bahsetene seni doğru düzgün tanımıyorum dedi.
biraz düşündüm ve başladım anlatmaya
- baştan beri anlatıyorum ben gaziantepliyim bir kardeşim var adı zeynep liseye gidiyor ailem gaziantepde yaşıyor du biliyosun annem ve zeynep burdalar babam la aramız bozuk. Ben liseyi çoçuk gelişim okudum aslımda sümeyyeyi tanıyosun onunla aynı lisedeydik aynı sınıftaydık ceren diye bir arkadaşımız da var biz istanbulda bir ev tutmuştuk hem üniversiteyi okuyor hem de yaşıyorduk bir gün ceren sevgilisiyle antalyaya gitmişti o gitti biz kaldık sümeyyeyle başbaşa bir gün abin yiğit le tanıştık biraz kötü tanışma oldu adını bile bilmiyordum dedim.
biraz durdum meyve suyumdan bir aldım ve anlatmama devam ettim.
- bizim sümeyyeyle hayalimiz vardı mardine gitmek liseden beri gitmek istediğimizi söyledil ilk başta kabul etmedi korktu bizim için ama çok istediğimizi bildiği için sorun çıkmadı biz 1 ay için mardine geldik nerden bilebilirdim abinle burdanda karşılaşacağımızı abini sevmiyordum ilk başta. Benimle evlenmek istediğini söylemişti ben korkmuştum neyse evlendik hala sevmiyordum abini zaman geçtikçe abie güvenmeye daha sonra kalbim ısınmıştı ona sığındım onu yeri geldi baba yerine de koydum babamdan hiçbir zaman sevgi görmediğim için onun sevgisine onun huzuruna kaalbimi açtım ve abine aşık olmuştum onu sevmiştim diyorum ki iyikide abinle tanıştım iyiki de evlendik ve iyiki de bebeklerimiz olucak dedim.
gülümseyerek önce karnıma sonra da cansuya baktım gülümseyerek bana bakıyordu gözlerinde pişmanlıkta vardı
- Derya senden özür dilerim önceden sana yaptığım köt... sözünü kesmiştim
- Cansu biz bu konuları hallettiğimizi sanıyodum dedim ve devam ettim
- hadi hadi çabucak içelim de konağa gidelim 3 gün sonra istemeye gidicez o yüzden hazırlık yapıcam şimdiden elbise filan derken yarın da istanbula gidicez yiğitle sümeyyenin yanında olamam lazım o yüzden hemen kalkıyoruz. dedim ve meyve suyunu tek yudum la içtim ve toparlanmaya başladım.
cansu ecemin üstünü düzeltti ve masadan kalktık cansu gülerek
- bakıyorum da sümeyye den heycanlısın dedi.
- Galiba öyleyim dedim ve gülmeye başladık cafeden çıktık
- cansu düşünsene en yakın arkadaşını istemeye gidiyosun heycanlı değil mi dedim.
- Tabiki de kime nasip olur böyle şans dedi cansu.
o sırada biz coktan konağa gelmiştik istemede giyeceğim elbiseyi istanbul da sümeyye ile birlikte alıcaktık.
saat akşam 6 olmuştu bile ne ara bu kadar zaman geçmişti ki zaman çok çabuk geçiyordu odamda pancereden dışarıyı seyrediyordum düşüncelere dalmış bir şekildeyken arkamdan yiğitin sesini duymamla yerimden sıçramam bir oldu.
- korkuttum mu güzelim. korkutmak istememiştim dedi endişelenmişti
canımm benim ya nasıl da endişelendi
- bian boş bulundum o yüzden korktum dedim.
- nasılsın baklım bebeklerimiz nasılmış dedi.
- öncelikkle ben iyiyim ve bebeklerimiz de çok iyi dedim.2
- seni çok seviyorum güzelim benim dedi ve sarıldık.
- ben de çok seviyorum dedim.
- bu arada unutmadan yarın öğlen istanbula gidiyoruz dedi.
- ben çok heycanlıyım yarın çok güzel bir gün olucak hem elbise alıcaz hazırlık yapıcaz ohooo birsürü işimiz var dedim.
- sen sümeyyeden heycanlısın galiba dedi yiğit gülerek.
- ooo ben böyleyim onu düşünemiyorum şimdi dedim gülerek
yarın sümeyyenin yanında olucaktım yarın güzel bir gün olucaktı.
BU BÖLÜM DE BİTTİ ARKADAŞLAR SİZDEN RİCAM LÜTFEN OY VE YORUM YAPMANIZ YANLIŞIM VARSA AFFEDİN KENDİNİZE İYİ BAKIN SİZLERİ SEVİYORUM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
ChickLitİki ayrı insan kadın ; naif ,mutlu ,neşeli... Adam ; sert, zorba, 1 şehir mecrası ne gibi sonuçlar getirebilirdi ki ?