34. Bölüm

5K 130 6
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR NASILSINIZ??
INŞAALLAH IYISINIZDIR
KEYİFLİ OKUMALAR

- kim ha kim hazırlan karıcığım  evleniyoruz.

- NE

- Duydun işte  evleniyoruz.

- ya sen ne saçmalıyosun ne evlenmesi çocuk  oyuncağını  mı bu evleniyoruz  demeyle evlenmeseydim dedim  bağırarak.

- LAN SANA  EVLENİYORUZ DEDİM  BAĞIRIP  DURMA diye bağırdı  öküz.

- sende bana  bağırma seni şikayet  ederim  süründürüm seni  dedim çocuk  gibi.

Alaylı  kahkaha  attı

- şikayet  mi ediceksin gel istiyosan ben seni karakola götüreyim dedi.

- ya ben  ben seni tanımak  etmem bi eniştemin kardeşisin  bu kadar ulan bi arkdaşım  la oturuyorum diye ne evlenmesi dedim.

- evlendikten sonra tanırsın karıcığım  dedi alayla.

- ya sen hasta mısın ne saçmalıyosun dedim.

- sümeyye  adamı sinir etme evleniyoruz dedi. Ve ekledi

-  hem bak derya yengem de zorla evlendi  abimi seviyor  üstelik  hamile dedi.

- herkes bir değil  onlar mutlular ama biz farklıyız dedim.

- Ne farkımız var lan bizim dedi bağırarak.

Doğru  ne farkımız vardı  ki aklıma gelen ani fikirle

- Benim okulum var dedim direk.

- yengem  de okumuyor  onun için  sorun yok hem aynı evde elti olucaksınız işte  dedi.

Hafif kıkırdadım deryayla elti olmak.

- Noldu sevindin galiba dedi imayla  asaf.

- ben sevmediğim  biri ile evlenmem dedim.

- yakında  seversin dedi asaf.

- ne sevmesi ya ne sevmesi öyle  bir devirde değiliz istesem de evlenmem seninle  dedim.

- Görücez  bakalım dedi.

Arabayı çalıştırdı  ve beni otele bıraktı  otele gidene kadar konuşmadık kafam çok  karışıktı  ben 20 yaşıma  yeni girmiştim  ne evlenmesi bide asafla tamam yakışıklı  birisi hoş  beğeniyor  olabilir.... offf sümeyye  ne diyosun sen kendine gel kendimi  toparladım  ve tam arabadan inicekken

- yarın  görüşürüz  karıcığım  dedi.

- öküz  dedik ve indim arabadan.

Otele girdim ve odama çıktım  ne sanıyodu bu kendini onunla asla evlenmicektim kıyafetlerimi  değiştirdim ve telefonumu  çantamdan aldım  deryayı aramak için  rehbere girdim aramaya  başladım.

Çalıyor... çalışıyor...  çalıyor...

Niye açmıyordu  bu kız

Baya bi  çaldıktan sonra açtı.

- Sümeyye  dedi sesi aceleyle

- birincisi neden hemen  açılmıyor  bu telefon ikincisi  neden sesin telaşlı  dedim.

- birincisine cevap veriyorum  telefon odamdaydı ve ben mutfaktaydım ikincisine cevap  veriyorum telefonun  zil sesini duyunca hızlı hızlı  telefonu açmak  için yürüdüm dedim biraz yoruldum.

- Ne ne ne sen koştun mu hamile  halinle dedim.

- koştum demedim  dedi derya.

- olsun sonuçta hızlı hareket etmişsin derya ya sen hamilesin doğru  düzgün haraket  et dedim.

- Tamam da sen niye aradın dedi derya.

- he aramam için bişey  mi olması  gerkiyor  dedim.

- hayır da normalde 3. Çalışta kapatırsın sen telefonu  maşallah  çok  uzun çaldı zil sesi önemli  ki kapatmadın dedi.

Canım yaa nasıl  da biliyor  beni

- derya  çok kötü bişey oldu dedim.

- Dur sen söylemeden ben söyleyeyim asaf seninle evlenmek istiyor  hemde zorla dedi derya.

- s..se..senn n..na...nasıl  dedim kekeleyerek

- asaf söyledi sümeyye asaf seni seviyor hemde çok  seviyor ben bunu görüyorum  tamam zorlaması saçma ama yiğit  de zorladı bak ben mutluyum bunlar  abi kardeş  zorba ama bi düşün  derim ben dedi derya.

- derya ben sevmediğim  biri bile evlenmem  dedim korkuyla.

- sen büyük  konuşma da dedi derya.

Ve ekledi

- sümeyye benim kapatmam  lazım  yiğit  geldi seni seviyorum iyi düşün  dedi.

- bende seni seviyorum  deryam düşünücem  dedim ve kapattım.

Ne düşünecektim ki ben şimdi

Off yaa offf

Ya ben daha okuyorum ne evlenmesi diye düşünürken  deryadan mesaj gelmişti.

- sümeyye mm canım  benim  asaf seni çok  seviyor seni ilk  gördüğünden  bu yana
Asafla konuşacağım  sen kabul edersen hemen düğün olmuyacak sadece  kendi aramızda  nişan  sen asafı sevene kadar nişanlı  kalırsınız  sümeyye  asafi üzme  lütfen  senin de üzülmeni  istemiyorum o yüzden  bir süre  nişanlı  kalın yazmıştı.

Aslında  mantıklıydı  sevebilir miydim ki ya sevemezsem nişanı  atmak istesem kabul edermiydi etmezdi  çünkü  hanzonun önünde  gideni aklım  çok  karışıktı
Ne yapacağımı bilmiyordum.

Ya kabul  edecektim  yada etmicektim

GALİBA

KABUL EDİCEKTİM

Bu bölüm de bitti arkadaşlar sizden ricam arakadaşlar lütfen oy ve yorum yapmanız sizleri seviyorum kendinize iyi bakın ❤❤

İLK GÖRÜŞTE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin