10. bölüm

Multimedya da mardin
Keyifli okumalar arkadaşlar.

Sabah olmuştu saat 6 ydı yaşasın bugün mardine gidiyorduk yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım odamdan çıktım şarkı mırıldanmaya başladım Sümeyye nin odasına gittim kapıyı araladım gördüğümde kala kaldım bu ne be Sümeyye ayı ya sarılmış uyuyordu.

Bizim  Sümeyye ayıyla uyuyordu bide nasıl sarılış yaa of be kızım sen elime düştün diyip odama hızlıca gittim telefonumu aldım resimlerini çekmeye başladım arada da kıkırdıyordum bi an Sümeyye gözlerini aralamaya başladı hemen telefonu arkama sakladım

Sümeyyem;
- Günaydın hayırdır odam da dedi.

bende
-yooook bişey  dedim.
o yu biraz uzatarak arada sırada ona ve ayıya bakıyordum gülüyordum anlamış olucak ki hemen ayıyı attı.

- Şe..y...şey.. Şey yaa ayı nasıl geldi bilmiyorum dedi.

- Tamam bişey demedim ki dedim.

Ve gülmeye başladım.

- derya bak gülme fena olur dedi ne olur dedim.
Yanıma gelip gıdıklamaya başladı ama benim aşırı derece de tikim vardı.

- Sü..hahahah sümm... Haahh sümeyye yeter ahahahha en son aklıma fikir geldi.

- Bu anı sevdiğim biri ile yaşamak iserdim dedi ve ben tekrardan gülmeye başladım oda bana bakıp

-birini bul anı yaşarsın dedi.

Hakklıydı bir bile yoktu hayatımda aman canım ölünmüyor ki ben mutluyum ama insan özeniyor sonuçta.

- Neyse hadi kalk da kahvaltı hazırlayalım dedim.

- Tamammmm diyip kalktı banyoya gitti bende mutfağa geçtim hazırlamaya başladım acaba mardinde neler olucaktı neler görücektik sonuçta hayal ettiğim şehir görmediğim halde seviyorum orayı hatta üniversite yi orda okumak istemiştim ama ben 4 yıllık okuyacağım için olmadı orda 2 yıllık çocuk gelişim bölümü vardı derken Sümeyye mutfağa geldi.

Sümeyye ;
- Allah ım İnşAllah yakışıklı biri çıkar karşıma diye dua etti.

- Yok artık knk daha gitmedik bile yavaş dedim.

- Şimdiden dua edelim ki kabul olsun diyip kıkırdadı.

- Hadi hadi boşver yakışıklıları Dedim.

- Aman sana da bişey denilmiyor seni de görüyoruz derya hanım dedi imalı imalı.

- Aaa ben napıyorum yaa dedim. Kendimi savunmaya alırken.

Sümeyye ;
- mafyalara istek atan bendim sanki dedi güldü

- Merakdan canım o merak dan neyse yaa hadi hadi hazırlayalım şu kahvaltıyı dedim.
Sümeyye tamam diyip hazırladık ve masaya oturup kahvaltı yapmaya başladık.
Bian aklıma geldi ve

- Sümoşş hatırlıyomusun lise deyken ayrı eve çıkmak isterdik sen ve ben üniversite adlarını yazardık heycanla en çok da mardine gitmek isterdik rüya gibi ya şimdi ayrı sadece ikimizin evi var ve şimdi de mardine gidiyoruz hayallerimiz yavaş yavaş gerçekleşiyor dedim.

Sümeyye hafif gülümseyip

- Evet ya bir sürü hayalimiz vardı birazi gerçekleşti birazı kaldı onlar da yavaş yavaş gerçekleşecek dedi.

- İnşALLAH kardeşim eee hadi şu masayı toplayalım saat 8 haydi  1 saatimiz var anca hazırlanırız dedim.

- hadi bakalım dedi.
Ve odamıza geçtik üzerimizi değiştirmeye başladık ve dün hava durumuna baktık  mardin de hava sıcak dı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derya ve giydikler

Sümeyye ve giydikleri

Odamızdan çıkıp bavulları kapının oraya koyduk ve taksi çağırdık evi kilitledim.
Ve taksi de  gelmişti taksiye binip atatürk havalimanı dedik ve hareket etmeye başladık

Ve sonuda gelmiştik havalimanı na giriş yapmıştık bütün kontroller yapılmıştı ve bekliyorduk ve beklenen anos geldi uçağa binip yerlerimize oturduk

Sümeyye ;
- Derya şaka gibi şimdi biz mardine mi gidiyoruz dedi heycanla.

- Evett dedim bende heyecanlı sesimle.

Pilot konuşmasını yaptı ve uçak hareket etmeye başladı
BEKLE BİZİ MARDİN BİZ GELİYORUZ

Yiğitin ağzından

Derya ve arkadaşı mardine gidiyordu gitsin bakalım oranın hanımağa sı olucak zaten benim karım benim sadece benim.
Babamı arayıp mardine dönüceğimi söyledim itiraz etti ama ben yiğit karaman isem gidicektim şuan uçakta deryam büyük ihtimal benim  otelde kalıcaklar

Bende 1 hafta sonra ya uçak bileti aldım 1  hafta kendi başına gezsin adamlarım peşinde olucak ama 1 hafta sonra onun yanında olucam onun yeri benim yanım

DERYAM BİLMEDİĞİN HALDE GELİN OLMAYA GİDİYOSUN HABERİN YOK .

EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜM DE BİTTİ SİZDEN RİCAM DESTEKLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUM  SİZLERİ SEVİYORUM YANLIŞIM VARSA HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLERİM 💗