43.Bölüm

3.8K 124 12
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız ???
InşAllah iyisinizdir
Keyifli okumalar
👇

👇

👇

👇

Bir kez daha anladım yiğiti  ne kadar çok  sevdiğimi  ona ne kadar çok  aşık  olduğumu

2 ay sonra.....

Annem ve zeynep yanımızdalardı annem yük oluyorum desede yiğit te gitmelerine karşı çıkıyor du.

2 ay önce bebeklerimizin cinsiyetini öğrenmiştik
Öğrenir öğrenmez kıyafetlerini almaya gitmiştik hastaneye giderken kız veya erkek diye küçük atışma yapmıştık.

Sonuç da kız ve erkek ti.
Bir kızımız bir oğlumuz olucaktı.
Yiğit ve ben çok sevinmiştik yiğitin ailesi ise bizim kadar  onlarda  sevinmişti hele ki annem torunu olduğunu öğrendiği zaman havalara uçmuştu hemen örgü örmeye başlamıştı zeynep kardeşim ise söylemiyorum bile teyze olduğunu öğrendiği itibariyle teyze olucak olmasının heycanı vardı.

Yigitle aramız eskisinden bile çok güzeldi
Akşam yemeğine 1 saat vardı
Bende annemlerle oturuyordum salonda o an kapıdan sümeyye geldi yanımıza güler yüzle.

- hoş geldin canım dedim ve öptüm.

- hoş buldum bitanem dedi.

Annemin ve yiğitin annesinin elinden öptü.

Zeynepin yanına oturdu.

Annem ve yiğitin annesi de hoş geldin dedi ler ve sümeyyenin halini hatrını sordular.
Ve yakında sümeyyeyi istemeye gidicektik.
Asafla araları çok güzeldi hatta asafı sevdiğini itiraf etmişti sümeyye ve asaf da mutluydu canlarım benim en çok ta mutlu olmayı hak ediyorlardı.

Zeynep de okula burda devam ediyordu
Yiğit anneme ve zeynepe çok iyi davranıyordu üzerlerine titriyordu.

Salonda annem, yiğitin annesi, sümeyye, zeynep ve ben oturmuş sohbet ediyorduk.

Yiğit ve asaf gelmişti sümeyyeye baktığımda yüzünde güller açıyordu asafı gördüğü için annem ve yiğitin annesi
- hoş geldiniz dediler ve gülümsediler.

Ben yerimden kalktım yiğitin yanına gittim.

Biz salondan ayrıldık ve odamıza gittik.

Odaya girer girmez yiğit sarıldı ve

- ben karımı ve bebeklerimi çok özledim dedi.

- hmmm demek öyle bizde babamızı çok özledik dedim gülerek.

- bak sen dedi.
Ardından karnıma bakarak konuştu.

- bebeklerim annenizi üzmüyorsunuz dimi canınız bir şey çekiyor mu dedi.

Küçük kahkaha attım.

- yiğit bey bebekleriniz annelerini üzmüyor ve canları bir şey çekmiyor dedim.

- canınız bir şey çekerse direk söyleyin tamam mı güzelim dedi.

- tamam birtanem dedim ve ben odadan çıktım akşam yemeği için masa hazırdı.

Masada herkes vardı.

Yiğitte  geldiğinde  yemek yemeye  başlamıştım

Hamile olmama ve ikiz bebeklerimin olmasına  rağmen  kilo almamıştım  7 aylık  olmuştu  bebeklerim buna göre  1 veya 2 kilo  almışımdır aldıysam da.
yiğit  ve annesi yemek ye biraz kilo al baskısı  çok  yapıyorlardı.

Aslında  yiyordum ama kilo olarak  da alamıyordum.

Herkes  yemeğe dalmıştı konağın  kapısının  karşısında oturuyordum başımı yere doğru  eğmiştim  kafamı  kaldırmamla karşımda  cansuyu görmem bir oldu elinde küçük  valiz kucağında  bir bebek vardı.

Ağzımdan  fısıltıyla
- cansu çıkmıştı  masadaki herkes önce  bana sonra da  baktığım yere  bakmıştı.

Asaf masadan kalkarak cansuyla  sarıldı  ayni anda yiğitin  anneside  sarıldı.

Yiğit masadan hızlıca kalktı ve odaya doğru  sinirli bir şekilde  gitti bende arkasından  kalktım  odaya gittim

Yiğit  odada dönüp  duruyordu.

- yiğit  dedim.

- Ne yüzle  buraya  geliyor ne yüzle!
Bide o adamdan olan çocuğunu  da getirmiş.

- yiğit  kendine gelir misin dedim

Bağırarak.

- gelmicekti o buraya  gekmicekti dedi.

- yiğit  o senin kardeşin  kucağındaki de yeğenin  o buraya gelmicek de nereye gidicekti  onu koruyup  kolaman gerek abilik yapman  gerek onun sende  başka  abisi  mi var  ha var mı dedim sonda sesimi yükselterek.

- derya çık odadan  dedi sakin kalmaya çalışarak yiğit.

- tamam çıkıyorum  unutma o bana ne kadar kötülük yapsa da ben çoktan  unuttum ve o bir anne onun  da duyguları  var ve her şeyi  hissediyor senden ricam bir insanlık  yap ve affet  affetmezsen de vicdanınla seni baş başa  bırakıyorum dedim ve çıktım  odadan.

Merdivenlerden  aşağı  indim avluya geldiğimde  cansunun çocuğu  asaftaydı cansu beni görünce  oturduğu  yerden kalktı ve yavaş  yavaş yanıma  geldi
Geldiği  anda sarıldı.

Sarılırken de kulağıma.

- sana önceden  yaşattığım  her şey  için özür  dilerim  hatta ettim yapmamam lazım  dı abim beni sevmiyordu  bana kızgın  dı seni seviyordu  kıskandım  dedi .

Geri çekildi  ve ben konuştum

- her şey  geçmişte  kaldı  unuttum bile ben dedim.

Gülümsedi  ve

- teşekkür  ederim  her şey  için  dedi.

Sadece gülümsedim

O sırada yiğit  geldi.
Ve cansuyla  dönerek.

- Gel buraya baş belası dedi kollarını açarak.

Cansu ağlayarak yiğite  sarıldı 

- ABİMM dedi.

Işte  bu taplo izlenmeye değer  di.



Bu bölüm de bitti arkadaşlar sizden ricam arakadaşlar lütfen oy ve yorum yapmanız sizleri seviyorum kendinize iyi bakın ❤❤

SALI GÜNÜ GÖRÜŞMEK ÜZERE ❣👋

İLK GÖRÜŞTE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin