30. Bölüm

5.8K 143 6
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR NASILSINIZ ???

INŞALLAH İYİSİNİZDİR ❤❤❤
KARAKTERLERİMİZİ TANITALIMMM

Yiğitten izin almıştım mutluydum direk odadan çıkar çıkmaz sümeyyeyi arayıp hemen söyledim benim kadar çok sevinmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yiğitten izin almıştım mutluydum direk odadan çıkar çıkmaz sümeyyeyi arayıp hemen söyledim benim kadar çok sevinmişti.

Yarın istanbula gidicektik yiğit bende geliyorum desede istanbula büyük bir ikna sonucu kabul ettirmiştim

Gelmiyordu gelse bile hiç rahat olmazdım orda bavullarımı hazırladım yiğit akşam yemeğinde annesine ve babasına demişti

- Tabi gitsin gelinim sıkıldı buralardan dedi.

O kadar çok sevinmiştim ki gülümsedim.

- Ne kadar kalacaksın istanbulda güzel gelinim dedi.

- 3 gün anne dedim.

Dediğim şeyle donup kaldım 2. Kez anne demiştim   yiğit elimden tuttu ve gülümsedi.
Anne dememe sevinmişti yiğitin annesi teşekkür ederim manasında tebessüm etti.
Yiğitin babası hiç birşey demedi yüz ifadesinde gitsin veya gitmesin diye bir şey yoktu.

Akşam yemeği bittikten sonra türk kahvesi yaptım ve herkes afiyetle içti aslında düşünmeden edemedim keşke zoraki evlilik olmasaydı da severek evlenerek buralara gelseydim.

Yiğitin ailesi çok iyiler babası da öyle göstermese de hissediyordum sadece cansuyla aram iyi değildi iyi olacağını da pek zannetmiyorum.

Yiğit odaya gitti bende kahve fincanları yıkadım evdeki yardımcıların işi ama yapmadan da duramıyorum.

Bende odaya gittim dolaptan kıyafet aldım ve banyoya değiştirmeye gittim.
Değiştirip çıktım yatağa uzandım.

Ben uzanınca yiğit benim tarafıma döndü.

- Güzelim dedi ve sarıldı ve devam etti.

- Çok özledim seni her an yanında olmak istiyorum istanbula gidiceksin 3 gün bana 3 yıl gibi gelir deryam dedi ve daha çok sarıldı.

- Deryam ben sana benzeyen kızım olsun istiyorum dedi.
Utanmıştım ama bir yandan haklıydı baba olmaya hakkı vardı ama yiğiti sevdiğime emin değildim.

- Yiğit ben hazır değilim dedim.

- seni zorlamicam güzelim yarın sabah uçağın kalkıcak uyuyalım dedi.

- iyi geceler dedim.

- iyi geceler güzelim dedi.

Ve sarılarak uyuduk.

Sabah uyandığımda saat 6 ydı Yiğit uyuyordu yataktan kalktım üzerimi değiştirdim saat 9 da uçak kalkıcaktı.

Sümeyyeyi aradım heycanlı olduğunu söyledi biraz konuştuktan sonra kapattık biraz sosyal medyada dolaştım saat 7 oldu.

İLK GÖRÜŞTE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin