Merhaba arkadaşlar nasılsınız???
İyisinizdir inşAllahGördüğüm kişiyle çakılı kaldım eski sevgilim hamza ne yüzle burdaydı hamzanın bizi farketmesiyle Geri dönüp sümeyyenin kolundan çekiştirip
- Yürü sümeyye dedim. Sümeyye hamzayı da görmüştü biz hızlı adımlarla geldiğimiz yöne doğru gitmeye başladık.
Arkadan hamza
- Derya bekle diye bağırıyordu.
-Derya söylemem gereken önemli konu var dinle dedi.
Durdum ve arkamı döndüm.
- Acele et ne söyliceksen çabuk söyle.
- derya dinlemeyelim şunu hadi gidelim dedi sümeyye.
- Hayır sümeyye konuşucak hadi dedim.
- senin kocan iyi birisi sanıyosun dimi o mafya insanları öldürüyor canını alıyor senide sevmiyor seni oyunu için kulanıyor sen oyunun bir parçasısın derya dedi.
- peki bu seni ilgilendiriyor mu benim kocamla aramda ha diyosun ya seni sevmiyor kanıt göster ben sevdiğine dair her zaman kanıt gösterebilirim sana göre kocam sevmiyor da sen mi seviyosun ha söylesene diye kızgın birşekilde dedim.
- evet ben seviyorum seni ben seviyorum dedi.
- sen sevseydin bana tecavüz etmeye kalkmazdın dedim iğrenerek.
- şimdi burdan kaybol dedim.
Hamza konuşacağı sırada
- DUYDUN YÜRÜ ŞİMDİ LANN
- Yi..yig..yiğit dedim ve yanıma geldi
- Derya görmüyormusun yalan hep seni kandırıyor dedi.
Yiğit telefonunu cebinden çıkardı merti arıyordu
- gelin dedi Yiğit ve direk kapattı.
Hamzanın arkasından mert ve diğer korumalar geldi hamzayı kolundan tuttular ve hamza bağıra bağıra götürdüler.
- Yiğit sen nasıl geldin nerden öğrendin burda olduğumuzu dedim heycan ve merakla.
- ben bulurum güzelim sen nerde olursan ol bulurum seni dedi.
- ooo enişte romantikliginizi bölmek istemem ama gitsek mi artık dedi sümeyye.
Yiğit gülerek sümeyye ye baktı
- Gidelim baldız dedi.
Bende tebessüm etmiştim
Yiğitin gelmesine mutlu olmuştum özlemiştim hemde çok kendime itiraf edemesem de çok özlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
ChickLitİki ayrı insan kadın ; naif ,mutlu ,neşeli... Adam ; sert, zorba, 1 şehir mecrası ne gibi sonuçlar getirebilirdi ki ?