\5/ Nabídka

5.4K 254 2
                                    

Zatímco ztrácíme svůj čas váháním a odkládáním, život utíká.“

PŘÍTOMNOST...
STARK TOWER VÝSLECHOVÁ MÍSTNOST -
NEW YORK

Probudila mě ostrá bolest hlavy.
Chvilku jsem měla oči zavřené ale pak je odvážně otevřela a rozhlédla se po místnosti.
Tmavé zdi, jeden stůl, za ním židle a ještě jedna na které sedím. Není to náhodou vyslýchací místnost? Bingo! Správně, vyhráli jste růžového jednorožce. To mi už hrabe asi, když si povídám sama se sebou.
Z mého, až moc zblbnutého myšlení, mě vyrušil skřípající zvuk dveří. Řekl jim už někdo, že si mají naolejovat dveře? Ne? Tak to by měli.

Na židli přede mnou si sedl nějaký pirát. Počkat, já řekla pirát? Ano, správně, černý, jednooký pirát, který vyšel z moderní doby. Už vím co mu koupím k vánocům, bude to papoušek a nějaká lodička s těmi velkými plachtami, na které bude moc plachtit na nějakém tom oceánu.
,,Slečno Barkleyová, víte proč tu jste?“ zeptal se jednoočko a přitom na mě upíral oko.
,,No, určitě to je něco důležitého. Jinak bych tu nemusela být a mohla být ve škole.“ dělala jsem, že jako přemýšlím a přitom si pobrukovala melodii co mě napadla.

„Chci vám navrhnout menší nabídku.“ to jeho oko mě pořádně znervózňuje a začalo do mě propalovat díru (ne do slova)
,,O co by se jednalo?“ dělala jsem že mě to zajímá.
,,Mohla byste pracovat pro nás, jako agentka, máte schopnosti které by se dali využít.“ zajímavé, velmi zajímavé.
,,A co by to obnášelo?“ jo jasně příjmu to.
,,Byla byste vycvičená, měla byste plat, střechu nad hlavou a trestní rejstřík by byl smazán.“ jo to by šlo.
,,Zní to zajímavě... jo, beru to.“ ha, já to přijala. Říkala jsem že to příjmu, ale vy jste mi nevěřili. Vaše chyba.
,,Jsem moc rád, že budete s námi spolupracovat. “ Natáhl ke mně ruku, já ji s radostí přijala a potřásla s ní.

,,Agentko Romanovová, přijďte pro ní.“ řekl do nějakého, asi sluchátka. Za chvíli tu opravdu byla rudovlasá žena v uniformě se znakem, nejspíš od SHIELDu.
,,Výcvik začíná právě teď, hodně štěstí slečno Barkleyová, ať se vám daří.“ promluvil, černoch s páskou přes oko odešel a my jsme ho hned následovali.
Vyšli jsme z té spropadené místnosti a šli úplně na jinou stranu než šel on. Byla to hodně dlouhatánská cesta, trochu jsem musela přidat do kroku, abych ji vůbec dohnala a přitom se neztratila, že tohle je úplné bludiště. Po dlouhé době jsme došli do veliké a když říkám veliké, tak myslím opravdu veliké tělocvičny kde bylo úplně všechno.
,,Tak pojď, ať vyzkoušíme co je v tobě, jo a jmenuji se Natasha.“ aha, tak takhle se jmenuje ta rudovláska. Došli jsme až k boxovacímu ringu. Prvně Natasha prolezla přes gumy které ohraničovaly celý ring. Pak jsem zopakovala, to co Nat a ocitla se v ringu v modré barvě...

ΔΔΔΔΔΔΔ

Vím, tato část je hrozně krátká, ale příští kapitolu chci udělat takovou tu seznamovací.

#kiki#

Tajemná ✔️️ [Avengers]Kde žijí příběhy. Začni objevovat