Tak jo fajn řeknu pravdu. Já ji řeknu.
Už půl hodiny se tu rozhoduji co řeknu a už jsem rozhodnutá. Já řeknu pravdu a je to.
,,Starková, máte jít za Furym."
rozkázala Hillová.
,,Jo jo, už tam jdu." mávla jsem nad tím rukou a rozešla se ke kancelářím, kde ji má i jednooký pirát. Zajímalo by mě co má pod to páskou na oku.
Dorazila jsem pře dveře jeho kanceláře, zakkepala a čekala než řekne 'dále'. Teď jsem fakt ještě musela zaklepat jednou.
,,Dále" ozve se za dveřmi. Dveře se po slově 'dále' sami otevřeli a já mohla vstoupit do kanceláře nebo ředitelny, jak se to vezme. Vykročila jsem do místnosti a při mém štěstí na pohovce seděla pětice nechápavých pak.
,,Tak zase se vidíme jednooký piráte. Co pak máte pro mě dnes." usmála jsem se. Tak tohle mě nikdy neomrzí.
,,Potřebuji agentko Starková, abyste je zavedla do pokojů a pak se dostavila do zasedací místnosti." rozkázal a kluci se automaticky zvedli.
,,Dobře, tak pojďte." nasadila jsem pokerface a rozešla se směrem, kde se nachází pokoje.
,,Takže agentka, jo?" zeptal se Harry, který se loudal někde vzadu. Tuhle otázku jsem radši ignorovala.
,,Tady máte svoje pokoje, nějak si je rozděl tě, já už musím jít." tenhle úkol hotový, tak a teď do zasedačky. Vydala jsem se směrem kde by měla být ta spropadena místnost.
,,Dodrej den všichni." sedla jsem si na volné místo a to bylo mezi Nat a tátou.
,,Teď už jsme tu všichni, takže nám řekněte o co jde." ozval se prozměnu Sam.
,,Jde o jednu misi. Když tady Rogers, Barnes, Romanovová a Maximovová měli za úkol zničit jednu základnu Hydry. Tam našli tyhle složky." dořekl a na stůl hodil několik složek, které se otevřely. Všem se zadrhl dech. V těch složkách byli všechny informace o mně a pokusech co na mně prováděli.
,,V těch složkách je všechno o Starkové. Pokusy, zápisy, fotky a popisy toho co udělali nebo se chystali. V ten den co utekla, měla štěstí že utekla, neboť jí chtěli vymazat paměť a naprogramovat, aby zabíjela." tehdy jsem měla fakt štěstí a to jsem ani nevěděla že se o to chystají. Velké to štěstí.
,,A proč jsme museli sem přijít?" zeptala jsem se a snažila udržet slzy.
,,To je právě to. Hydra se jí snaží znovu dostat. Tedy vás agentko Starková. Od teď chci abyste si dávala pozor, teď se můžete rozejít. Jenom chci aby tu zůstal Barnes, Stark, Wilson, Barton, Rogers, Maximovová a Starková tu zůstají. Ostatní můžou jít." co zase chce že pořád takhle otravuje. Všichni kromě těch co tu mají být už odešli.
Chvilku bylo ticho, pak Fury zapl obrázku před námi, na ní se objevil nějaká fotka, kterou jsem nedokázala popsat. Ale byly tam nějaké děti, malé děti. Vypadalo, že na tom místě kde byli, trpěly, hodně trpěly. Všechny děti plakaly. Před nimi stál voják s pistolí a mířil na ně. Měl na sobě černou uniformu Hydry.
,,Čeká vás mise, kde musíte zachránit tyhle děti a zničit tuhle základnu, než se stane ještě něco mnohem horšího. Tím myslím to, že je to ta základna kde věznili agentku Starkovou."ΔΔΔΔΔΔΔ
Omlouvám že jsem to tady usekla a že je to strašně krátký, příští kapitola bude akční, takže to chci mít v jedné kapitole.
#kiki#
ČTEŠ
Tajemná ✔️️ [Avengers]
Fanfic„Stůj!" křičel na mě jeden z mnoha hlídačů co mi byli v patách. Běžela jsem lesem, vlhké větvičky mě švihaly do obličeje. Vůbec jsem se nezastavovala, utíkala jsem před smrtí co by mě čekala. Už mě skoro měli, jenže nevěděli že se jim pokus podařil...