(nahoře moje kresba) dole přečíst
„Jsou bolesti, v nichž člověk pouze sám si může pomoci, a silné srdce se chce jen na svou sílu spolehnout.“
PO DVOU MĚSÍCÍCH
POHLED TONYHOKaždý den za ní chodíme, spíš skoro jen já a Barnes, pff Barnes. Už jsou to dva měsíce co je v kómatu. Doktor prý říkal, pokud se neprobere, bude ji muset odpojit. To já nechci, nechci aby odešla. Při poslední návštěvě, když jsem tam byl, měla zástavu. Teď už se šance zmenšila a to o hodně. Právě teď procházím přes nemocniční chodbu.
,,Jdu za Elizabeth.“ řeknu na recepci. Nějaká ženská kývne. Došel jsem ke dveřím, které byli pro mě známe, otevřel jsem je a u její postele stál doktor.
,,Dobrý den, jak je na tom?“ zeptal jsem se a doufal že bude mít dobrou zprávu.
,,Bohužel, její stav se z horšil. Obávám se že ji budeme muset odpojit.“ měl jsem nakrajíčku.
,,Nechte ji ještě dva dny prosím.“ doktor si povzdychl.
,,Tak dobře, dva dny ale pak ji odpojíme.“ přikývl jsem a sedl si na židli vedle lůžka, doktor mezitím odešel. Teď všechno na mě dolehlo.
,,Ty nesmíš zemřít, prosím prober se.“
říkal jsem mezi slzy. Tak zoufalý jsem ještě nikdy nebyl.
,,Vím že mě někde v duchu slyšíš, tak prosím prober se.“ pokud se neprobere je konec. Bude mrtvá. Stiskl jsem její pravou ruku.
,,Tohle mi nesmíš udělat, nesmíš umřít, ty ne. Ty jsi jediná koho mám. Pokud se neprobereš do zítra, odpojí tě a zemřeš.“ prosím ať to slyší.
,,Prosím, neumírej.“ musí se vzbudit.POHLED ELIZABETH
Pořád bloudím temnotou a už mě to nebaví. Pořád slyším nějaké hlasy, které mluví o nějaké Elizabeth a já ji ani neznám.
,,Ty nesmíš zemřít, prosím prober se.“
zase slyším nějaký hlas, který mi je povědomí. Moment, ten hlas patří tátovi a Elizabeth budu asi já. Ale proč říká že nesmím zemřít? Já ani neumírám. Počkat, ta tma, to světlo, já jsem v bezvědomí?
,,Vím že mě někde v duchu slyšíš, tak prosím prober se.“ proč brečí? To je kvůli mně? Ucítila jsem stisk na pravé ruce.
,,Tati, já jsem v pořádku, já neumírám.“ říkala jsem a doufala že to uslyší.
,,Tohle mi nesmíš udělat, nesmíš umřít, ty ne. Ty jsi jediná koho mám. Pokud se neprobereš do zítra, odpojí tě a zemřeš.“ odpojí mě? Umřu? To nesmí. Já ještě nechci zemřít. Já se chci probrat ale nejde to.
,,Prosím, neumírej.“ neboj já neumřu. Musím se probrat ale jak? Ten tlak na ruce, někdo mě za ni drží, zkusím ji stisknout. Zkusila jsem udělat pěst, ale marně. Prosím, ať to vyjde. Prosila jsem a znovu zkusila ale pořád marná sláva. Prosím, do třetice všeho dobrého ať to vyjde. Nadechla jsem se. Po třetí jsem zkusila udělat pěst a... ono to vyšlo. Vyšlo to. Prosím ať to tam vidí.POHLED TONYHO
Ano, teď jsem brečel a vzduchu prosil ať se vzbudí. Měl jsem zavřené oči a držel její ruku. A pak se to stalo, přes zavřené oči jsem cítil jak mi stiskla ruku.
,,Elizabeth?“ zeptal jsem se a doufal v odpověď. Pomalu otevřela oči. Ona to dokázala. Probrala se.
,,Probrala ses, ty žiješ.“ řekl jsem plný radosti.
,,Ano já žiju.“ zachraptěla. Jsem tak šťastný. Doktor hned přišel a usmál se.
,,Mysleli jsme že se neprobere te, ale vy jste to dokázala slečno.“ řekl a začal kontrolovat přístroje.
,,Jak dlouho jsem spala?“ zeptala se a otázku mířila na mě.POHLED ELIZABETH
Já se probrala, já to dokázala.
,,Jak dlouho jsem spala?“ otázku jsem mířila na mého otce.
,,Dva měsíce.“ odpověď byla jednoduchá.
,,Cože?“ tak dlouho? To snad není možný.
,,Ano, prospala si dva měsíce. Každý den jsme sem chodili. Tedy asi já nejvíce ale když jsem tu nebyl tak taky chodil nejčastěji Barnes.“ usmál se, aspoň jim na mně záleží.
,,Barnes? A proč?“ to mě tedy zajímá.
,,Nevím ale rád za tebou chodil a vyprávěl ti co prožil za války.“ při slovu rád se trochu zamračil, jen jsem přikývla hlavou.
,,Už budu muset jít, jsem docela unavený.“ řekl a vstal.
,,Budu tu sama.“ řeknu.
,,Za chvilku by za tebou měl přijít Barnes nebo Rogers a nebo Maximovová.“ usmál se a odešel.
Za jak dlouho přijdou? To zase bude dlouhá doba. Ale aspoň jsem ráda že sem chodili. Takže nejčastěji sem chodil táta a Barnes, ale na co on?
Tak to mi bude vrtat hlavou.ΔΔΔΔΔΔΔ
Další kapitola je tu.
Měla bych menší otázku.
Měl by někdo zájem o rpg? Chtěla bych udělat (na wattpadu) rpg, bylo by o škole pro výjimečné, agenty atd. No přemýšlení to mám ale je ještě jedna věc a to jestli by měl někdo zájem.#kiki#
ČTEŠ
Tajemná ✔️️ [Avengers]
Fanfic„Stůj!" křičel na mě jeden z mnoha hlídačů co mi byli v patách. Běžela jsem lesem, vlhké větvičky mě švihaly do obličeje. Vůbec jsem se nezastavovala, utíkala jsem před smrtí co by mě čekala. Už mě skoro měli, jenže nevěděli že se jim pokus podařil...