Ali: Siyah?
Siyah: Siyah yaa!
Ali: ne istiyorsun?
Siyah: Sinan! anlat bakalım bana ne olduğunu
Sinan: Siyah o gün sana gelmişti ya?
Ali: evet
Sinan: sonra sen ne yaptıysan sinirlendirdin onu! sonra ne oldu biliyor musun?
Ali: noldu?
Sinan: Siyah arabayı hızlı sürüyordu. aniden yola çıktı. yan tarafa bakmıyordu. ordanda kamyon geliyordu. sonra ne oldu sen tahmin et bakalım.
Ali: noldu?
Rüzgar: kamyon Siyaha çarptı.
Ali başını hızlı Rüzgara çevirir.
Rüzgar: darmadağın oldu.... ama yaşadı. hayata tutundu....
Serdar: bu hayattan vazgeçse bile tutundu.
Ali büyük şok geçiriyordu. kalbi ağrımaya başladı. onun sevdiğini kadın kaza geçirmişti. Alinin gözlerinden yaşlar süzülür. başını Siyaha çevirir.
Siyah: şimdi gelelim asıl meseliye. o kız kimdi?
Ali susar. şoktan hiç birşey söyleyemiyordu.
Siyah: o kız kimdi?!!
Ali: a.. arkadaşım...
Siyah: hangi arkadaş?
Ali: biz seninle kavga ettiğimizde ben bara gitmiştim..... çok içmiştim.... yanıma o kız geldi.... tanıştık falan.... sonra beni evine götürdü...
Siyah dik dik ona bakıyordu. kaşlarını çatıyordu.
Ali: yani ben ayak üste dor duruyordum.... o yüzden beni evine götürdü... yatırdı falan.... ertesi günde işte birlikte çıktık evden... onun işi benim evimden biraz sonrada..... ben eve, oda işine gidecekti.....
Siyah: ve sen o gittiğinden sonra onun ardından baktın?
Ali: o.... o yanlışlıkla oldu.... yani..
Siyah: NE YANLIŞLIĞI BE?! RESMEN ARDINDAN BAKTIN?!
Ali: sen kıskanıyor musun?
Sinan: kes sesini!!
Ali susar. Siyah düşünür. Aliden intikamını almak istiyordu. intikam ateşi içinde onu yakıyordu. kanepeye yaslanır.
Siyah: kızın adı ne?
Ali susuyordu. Rüzgar onun kafasına silah dayar.
Rüzgar: konuş!
Ali: Hande.
Siyah: iyi.
Ali: ne yapacaksın?
Siyah: bu seni ilgilendirmez.
Ali: ne yapacaksın?! bak onu hiç bir suçu yok! nolur ona birşey yapma!!! nolur!!!
Siyah: iyice dövün şunu.
Ali başını kaldırır ve şok olarak Siyaha bakar.
Siyah: tek dayaksız yeri olmayacak.
Ali: Siyah yapma! 😢
Siyah: hadi.
Ali: Siyah! ya sen beni hiç mi sevmiyorsun?! hiç mi değerim yok gözünde?! 😭😭😭
Siyah: artık yok. hadi.
Aliyi kaldırırlar, Ali ise çırpınıyordu. onun elini, ayağını bağlarlar. Rüzgar eline pansuman bağlaki eli fazla acımasın. Siyah Alinin önünde oturur. Rüzgar ilk dayağı karnına vurur. Siyahın kalbi acır ama bunu yapmak zorunda. gözlerinden yaşlar süzülür.
Ali: hiç mi sevmedin? hiç mi?
Siyah: kes sesini! devam!
Rüzgar yine vurur.
Ali: ahh!!
ağzından kan gelir. Rüzgar yine vurur, yine ve yine. Ali çok fenaydı.
Ali: ( zor konuşur) hiç mi... sev... me...din? hiç mi?
Siyah: sevdim! sevdim ulan! Allah belamı versinki sevdim!!! ama sen bana şans bırakmadın! 😭😭😭 ben senden özür dilemek için geldim ama seni başkasıyla gördüm! ben sana seni çok sevdiğimi söylemek için geldim ama seni başkasıyla gördüm anasını satıyım! o o******u bulacağım! bulacağım ve cezasını ben vereceğim!
Ali: S... Siyah...
Siyah: ( ağlayarak) devam et!
Rüzgar yine vurur. Siyah çekilir. gözyaşlarına hakim olamıyordu. Alinin bağırış sesleri onun canını çok acıtıyordu. dayanamayıp dışarıya çıkar.
Siyah: ( ağlayarak) sen bana şans bırakmadın... bırakmadın... özür dilerim sevgilim.... çok özür dilerim 😭😭😭😭😭
Ertesi gün.
Ali hala hangardaydı. baygındı. Siyah kanepede oturuyordu, diğerleriyse sandalyelerde. Siyah ara sıra Aliye bakıyordu. sonra başını önüne eğiyordu. yutkunur. sonra kalkar, çetenin oturduğu masaya gelir, bir bardak suyu alır ve Aliye doğru yürür. herkes ona bakıyordu. Siyah suyu Alinin üstüne döker. Ali irkilir. başını kaldırır ve Siyaha bakar. Siyah cebinden bıçak çıkardır ve Alinin arkasına geçer. Ali ve çete hiç birşey anlamıyordular. Siyah Alinin ellerini çözer.
Rüzgar: ( kalkarak ) Siyah ne yapıyorsun?
diğerleride kalkar. Siyah sonra Alinin ayaklarını çözer. Ali ayağa kalkar ve hiç birşey anlamadan Siyaha bakar.
Siyah: git.
Ali yine ona bakar.
Siyah: ne bakıyorsun oğlum gitsene!!
Ali hala ona bakıyordu.
Siyah: git! git lan! gitsene lan!!
Ali yavaş yavaş adımlar eder ve sonra kaçar. Siyah çeteye döner.
Serdar: niye yaptın bunu?
Siyah: bizim derdimiz Ali ile değil, Hande ile. bana Handeyi getirin. 😡😡😡
Ali koşarak eve gelir. elini yüzünü yıkar, yaralarına pansuman falan yapar. sonra telefonu alır ve Handeyi arar.
~konuşma ~
Hande: maviş! noldu? beni mi özledin?
Ali: Hande! sen şimdi nerdesin?
Hande: evde. ne olduki?
Ali: Hande bana bak. hemen kalkıyorsun ve bana geliyorsun! çabuk çabuk!
Hande: noluyor ya?
Ali: soru sorma! çabuk!
Hande: t-tamam. geliyorum.
~konuşma biter ~
Hande kalkar ve odasına gitmek ister hazırlanmak için ama kapısı çalır. açar. son gördüğü şey birisinin onun ağzına nese koyması. bayılır. gözlerini açtığında bir hangardaydı.
Hande: nerdeyim ben?
karşısında Siyahı görür.
Hande: sen kimsin?
Siyah: ecelin!
saatler geçiyordu ama Hande hala yoktu. Ali endişelenmeye başlar. telefonu çalar. arayan Handedir. ama görüntülüdür.
Ali: bu niye görüntülü arıyorki?
açar. gördüğü karşısında şok olur.
Siyah: komiser!
Ali: Siyah..
Siyah: bak kim var burda.
Handeyi gösterir. ağzı, ayakları ve kolları bağlıydı. ağlıyordu. Siyah onun kafasına silah dayar.
Siyah: arkadaşına son sözüne de!
Ali: Siyah yapma! Siyah yapma!!! SİYAH!!!!!
Siyah tetiği çeker. silah sesi...
Siyah: evet. işimiz bitti. 😈😈
Ali: HAYIR!!!!!!!!!!! HANDE!!!!!!!!!!! Siyah!!!! SİYAH YEMİN EDERİM ÖLDÜRÜCEĞİM SENİ!!!!!!! YEMİN EDERİM!!!!!!!
Siyah el sallar.
Siyah: görüşmek üzere 👋
psikopatça güler.