Erau multe de zis despre cei doi deoarece amândoi aveau o întreagă poveste în spate. Iar fiecare poveste este una mai dramatică decât cealaltă fiindcă existase mereu o rivalitate ascunsă între cei doi. Christian moştenise frumuseţea mamei sale şi caracterul tatălui său, o persoană foarte influentă dar care suferea de o boală mintală.
Christian fusese părtaş la desele abuzuri ale acestuia asupra mamei sale, o femeie mult prea îndrăgostită de el ca să îl părăsească. Însă amintirea care îi marcase existenţa fusese tocmai moartea ei. Nu putuse uita felul în care, într-o criză de nebunie, tatăl său o strangulase chiar în faţa lui. Cu ochii pironiţi şi neputând face nimic, copilul de doar 12 ani fusese martor la o crimă şi la un suicid deoarece tatăl său se împuşcase mai apoi.Cu o moştenire valoroasă, dar nu în ochii lui Christian, acesta fusese transferat la o familie care urma să îl aibă în grijă până ar fi împlinit 18 ani. În acel moment în întâlnise pe cel ce avea să îi devină cel mai apropiat confident, fiul familei Sinclair, Harry Sinclair. Cei doi împărtăşeau aceleaşi dorinţe şi aveau aceleaşi idealuri. Trăiau ca doi fraţi iar pentru 4 ani totul decursese minunat între cei doi. Odată cu împlinirea de 16 ani de către Christian, lucrurile începuseră să se schimbe. Acesta primea din ce în ce mai multă atenţie iar în sufletul lui Harry începuse să se înfiripe invidia. Ştia că acesta avea să primească o moştenire importantă iar lucrul acesta în enerva. Relaţia dintre cei doi începuse să se răcească dar Christian, intrigat de toată atenţia acordată, uita cu desăvârşire de Harry.
Într-o zi, când Christian se întorsese de la şcoală îi văzuse pe Harry și iubita lui, Marta, flirtând. Bănuind că Harry e singurul vinovat, Christian a prins o urmă de ostilitate faţă de cel pe care îl considerase până de curând frate. Aveau să vină zile din ce în ce mai grele pentru ambii. La scurt timp după împlinirea de 17 ani, Harry aflase că părinţii săi muriseră ȋntr-un accident rutier. Vestea nu putea pica mai prost cu cât ipoteca casei unde locuiseră atâţia ani îşi avea scadenţa într-un an. Christian îl asigurase că în decursul aceluiași an el avea să îşi primească moştenirea iar o parte din bani aveau să plătească acea datorie.
Liniştit, dar îndurerat, Harry își ducea zilele aşteptând ca promisiunea să devină realitate. Le făgăduise alor lui că acea casă avea să rămână în familie. O tragedie zguduise însă liceul. Marta Nicolson fusese descoperită strangulată chiar la vestiarul fetelor. Crima şocase pe toată lumea, în special pe Harry care chiar o iubise. În urmă cu doar câteva zile fata îi promisese că îl va părăsi pe Christian şi se vor logodi.
Lucrurile se înrăutăţiseră atunci când un tricou de-al lui fusese descoperit în preajma cadavrului. Fiind principalul suspect, Harry petrecuse ore întregi în secţia de poliție, fiind la un pas să fie arestat. Din lipsă de suficiente probe însă, cazul rămăsese nefinalizat. Convins că ceva e în neregulă, Harry îl căutase în disperare pe Christian sperând că avea să îl ajute.
Ceea ce urmase schimbase destinul celor doi. Beat şi îndrugând frânturi de propoziții, Christian îi povestise lui Harry cum o ucisese chiar cu tricoul lui Harry pe biata fată într-o criză de gelozie, exact cum făcuse şi tatăl său cu mama sa Îngrozit de ceea ce auzise, dar mai ales înfuriat, Harry decisese să sune la Poliţie. Totuşi, Christian îi pomenise de suma de bani pe care urma să i-o dea aşa că Harry fusese amăgit de propria-i dorinţă, un lucru pe care avea să îl regrete pentru tot restul vieţii.
Cu timpul, Christian îşi cumpărase o vilă impresionată. Îşi făcuse un prestigiu iar la doar cei 18 ani ai săi devenise o importantă figură a oraşului. Uitase de ceea ce făcuse în trecut iar prietenii vechi fuseseră repede înlocuiţi de nişte linguşitori aroganţi. Momentul de rupere completă a celor doi fusese în momentul în care Christian îşi uitase promisiunea făcută. Banca pusese stăpânire pe vechea casă a lui Harry iar acesta trebuise să privească neputincios cum amintirile sale îi era luate din palme. Dorinţa de răzbunare ardea în sinea lui. După trecerea timpului, Harry începuse cunoscuta afacere de seducere a unor fete prostuţe în schimbul banilor. Văzând că asta nu ducea nicăieri, se aliase cu o bandă unde reuşea prin lucruri mărunte să facă mai mulţi bani decât şi-ar fi închipuit, într-un oraş străin, departe de Boston.
Lucra sub directa comandă a lui C., cel mai puternic şi influent om din L.A. Ceea ce îl apăsa cel mai mult însă era conştiinţa. Nu uitase niciodată moartea Martei Nicolson şi nici felul în care Christian Diaz îl trădase. Dorea însă să recupereze ce era a lui. Doar că făcuse o greşeală care putea să îl coste viaţa. Îl informase pe C. că avea să părăsească afacerea. Facuse rost de banii necesari şi nu mai dorea să rămână implicat în nimic ilegal. Dar asta nu era posibil. Totuşi, C. îi spusese că mai avea o singură dorinţă. Să organizeze o răpire iar apoi ar fi fost liber. Harry refuzase oferta.
Încasase o bătaie soră cu moartea iar ceilalţi infractori îi luaseră toate economiile. Rămas fără speranţă, Harry se orientase spre Helen McCarty datorită averii pe care o poseda. Îi îndurase crizele schizofrenice fiindcă ştia că în cele din urmă avea să îşi atingă scopul : să răscumpere casa familiei sale. Totuşi, la scurt timp înainte de nuntă, Harry fusese răscolit total de revedierea lui Hannah, vechea sa victimă.
Din acel moment vocea conştiinţei sale îi răsună mai puternic ca niciodată în minte. Se simţea responsabil pentru greşelile sale şi dorea să-şi le răscumpere. Totuşi, trecutul îi apărea mereu în cale. Hannah îl iubea pe cel mai aprig duşman al său. Dintr-un simţ protector, acesta trimisese o femeie în care avea încredere în casa lui Christian. Sara Sulivan îi era infiltrată şi avea să îi desconspire secretele prefăcutului de Christian pentru a-i deschide ochii lui Hannah.
Răpirea părinţilor lui Helen avea să fie ocazia perfectă ca să îşi ia înapoi banii furaţi. Bănuind cine se afla în spatele acestei afaceri, Harry contrafăcutse banii necesari fără ştiinţa lui Hannah. Avea astfel să îşi ia revanşa în faţa lui C.
Urmează punctul culminant al poveştii. Aflat între doi duşmani, Harry va trebui să îşi croiască drumul. Hannah va fi prinsă la mijloc într-o poveste parcă fără de sfârşit unde doar suferinţă e un lucru cert.
-----
Wow ! Nu am cuvinte de mulţumire tuturor celor care încă mai citesc această povestioară. Am scris acest capitol cu dorinţa că acum toate lucrurile vor avea un sens. Acum, această carte nu va avea un final previzibil. Nu săriţi la concluzii. Să nu uităm că totuşi Hannah e eroina. Iar destinele lui Harry și Chris completează povestea ei, poate puţin neînţeleasă. Ne auzim data viitoare cu ultimul capitol. O seară frumoasă !
CITEȘTI
Fosta iubită
General FictionHarry urmează să se căsătorească cu Helen, singura fiică a unui milionar, dar planurile sale se năruie atunci când o revede pe Hannah, fosta sa iubită. Vechi secrete din trecut reapar odată ce Harry află că Hannah va fi... domnişoara de onoare la...