Vreau să vă mulţumesc tuturor care aţi avut răbdarea să citiți ce am mai scris şi eu. Îmi amintesc ziua în care am început-o... Aveam atâtea idei. Majoritatea nu s-au concretizat. Nu e finalul pe care mi-l doream dar am simţit că aşa trebuia să fie. Îmi pare rău pentru cei pe care i-am dezamăgit.Harry trebuia să fie un fel de antagonist al poveştii dar pe măsură ce scriam parcă nu mă înduram să îl las să moară, cu toate că făcuse o mulţime de greşeli. În final, a plătit pentru toate greşelile din trecut. Şi-a pierdut singura dragoste adevărată.
Christian evoluează pe parcursul poveştii. La început pare bun şi protector dar la final îşi dă arama pe faţă. A făcut greşeli nenumărate, majoritatea în adolescență care cumva i-au afectat viitorul. Afost capabil chiar şi să ucidă două persoane : pe Marta, iubita care îl înşelase cu Harry și pe Sara Sulivan, infiltrata lui Harry în casa lui. Recunosc că la la început el trebuia să fie C., de aici şi iniţiala, dar multe lucruri nu se legau aşa că am creat un alt personaj, pe care nu l-am conturat până la capăt. Până şi moartea lui a fost una hilară, un şef de bandă ucis de o tânără oarecare, fără nicio pregătire.
Helen a fost unul din persoanele care a suferit cel mai mult. A fost nevoită să se lupte cu o boală mintală necruţătoare, apoi să fie măcinată pe îndoieli în privinţa lui Harry și Hannah. Cred că înăuntrul ei a ştiut mereu că Harry nu e cel potrivit pentru ea dar s-a chinuit să îl păstreze, uneori cu sila, lângă ea. Moartea ei a fost una tragică care i-a adus liniştea după care tânjea.
Hannah a avut multe neplăceri de-a lungul vieţii. Greşeala ei a fost că s-a îndrăgostit nebuneşte de Harry iar revederea lui a întors-o complet pe dos. S-a luptat cu sentimentele sale din pricina lui Helen, la care chiar ţinea. La începutul poveştii ea apare ca o fată inocentă şi naivă care putea fi uşor păcălită de oricine. Îl place pe Christian, dar asta e doar o simplă atracţie fizică, nimic mai mult. Pe parcurs devine tot mai sigură pe ea astfel că are puterea să renunţe la Harry, ştiind că în cele din urmă nu ar fi fost fericită într-o relaţie construită pe crime şi minciuni.
Acestea fiind zise, vreau să vă mulţumesc din suflet tuturor. Aveam de gând să scriu şi “Fostul iubit” o carte cu o tema asemănătoare, probabil Harry după despărţirea de Hannah. Timpul însă nu mă lasă. De aceea, ăsta va fi ultimul lucru scris de mine pe Watt. Vouă vă urez multă baftă şi fericire ! Şi mă bucur că v-aţi luat din timpul vostru ca să citiţi asta.
Love,
the author.
CITEȘTI
Fosta iubită
General FictionHarry urmează să se căsătorească cu Helen, singura fiică a unui milionar, dar planurile sale se năruie atunci când o revede pe Hannah, fosta sa iubită. Vechi secrete din trecut reapar odată ce Harry află că Hannah va fi... domnişoara de onoare la...