multi: Selin acar
HATIRLATMA:
Ben anneme bir umutla bakarken babamın dediğini daha yeni idrak ediyordum. Benim başını şişirdiğimi mi söylemişti o? Neyse şu anda konumuz bu değildi. Ama bu konuyu daha sonra babama hatırlatacaktım. Babamın sözünden sonra annem cevap verdi."Tamam tamam bakma bana öyle ama söz verdin konuşup hemen geri döneceksin."dedi.
" Tamam canım annem benim sen merak etme hemen döneceğim." dedim ve anemi öpüp hemen masadan kalktım.
-------------------------------------------------------------
Masadan kalktıktan sonra doğru odama gittim ve dolabımı açıp karşında durdum. Nedense dolabı açıp öylece içine dakikalarca bakmayı çok seviyordum. Sizde de böyle oluyor mu?
Sonunda giyeceğim kıyafetleri buldum ve saçımı yapmak için aynanın karşısına geçtim. Saçlarım düz olduğu için sadece taramak bana yetiyordu. Son kez aynada kendime bakarak odadan çıktım.
Aşağı indim ve anneme gittiğimi belli eden bir ses çıkardım. Kapıyı açtım ve kendimi dışarı attım.
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
Buseyle birlikte bir parkta buluşacaktık ona mesaj atmak için telefonumu çıkardım.
Gönderilen:öpücük
Buse ben evden çıktım parka doğru gidiyorum sen neredesin?Mesajı attım ve beklemeye başladım.Mesaj sesi gelince hemen telefonumu çıkardım. Buse cevap yazmıştı.
Gönderen:öpücük
Yoldayım şimdi cıktım evden. Geliyorum.Busenin mesajı üzerine telefonumu kapatıp çantama koydum. Kafamı kaldırdığımda park tam karşımda duruyordu. Parka girdim ve Buseyi beklemeye başladım.
😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪
Tam bir saattir burada Buseyi bekliyordum. Ama hala gelmemişti. Artık endişelenmeye başlamıştım. Telefonumu çıkarıp ona mesaj attım.
Gönderilen:öpücük
Buse nerede kaldın yaa ağaç oldum burada çabuk ol..🏡Buse'den
Sabah kahvaltı yapıp evden çıktım. Bugün Selin le buluşacaktık. Bana bir şey söylemek istiyordu. Bana ne söyleyeceğini merak ediyordum. Telefonuma mesaj gelince cebimden telefonumu çıkardım. Mesaj Selin dendi. Evden çıktığını ve parka doğru gittiğini söylemişti. Bende şimdi çıktığımı ve yolda olduğumu söyledim. Tam mesajı atarken...
Eveeett bu bölumde burada biter. İnşallah bolumleri begeniyosunuzdur.:):):):):)🙋 bölümlerin çoook kısa olduğunun farkındayım ve gittikce uzatıyorum merak etmeyin.
Vote ve yorum yapmayı unutmayınnn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)
Teen Fiction...... "Sana bakılırsa tam bir ilkokul çocuğusun.Çıkamazsın dediysem çıkamazsın.". Bak bak.. bide emir veriyor ya.. Sen görürsün şimdi çıkamazsını.. "Son kararın mı?" diye sordum. "evet." dedi. Bende gülümseyerek "Tamam. Bende bunu büyük bir zevkle...