medya:Buse taşkın
HATIRLATMA:
"Özür dilerim. Ben bilmiyordum. Başın sağ olsun."dedi.
"Hayır sakın bir daha özür dileme. Ve teşekkür ederim."dedim ve önüme döndüm.
Yolu izlerken konuştuğumuz şeyleri düşünüyordum. Ama bir dakika o 'sakın bana bir daha teşekkür etme' demesine rağmen ben ona teşekkür etmiştim demi? Gözlerimi pörtleterek ona döndüm. Ama o çoktan durumun farkına varmış olacak ki bana kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu. Ona tatlı tatlı baktım ve tebessüm ettim. O da bir anda kaşlarını düzeltti ve kahkaha atmaya başladı.
------------------------------------------------------------
"Ne oldu? neye gülüyorsun?" diye sordum kaşlarımı çatarak. O da parmağıyla yüzümü havada çizerek"Şu anki yüz ifadene "dedi. Ve gülmeye devam etti. Ne varmış benim yüz ifademde çok mu komik diye kendi kendime sordum ama ona da sormak istiyordum neden gülüyordu bana? "Ne varmış benim yüz ifademde? Çok mu komik?" diye sordum. Ve küsmüş gibi yapıp kafamı cama çevirdim. O da gülmeyi kesmişti."Tamam tamam gülmüyorum özür dilerim."demesiyle kaşlarımı çatarak ona baktım. Çünkü ona ' bir daha özür dileme' demiştim. Ama hala farkına varmamış olacak ki yola bakıyordu.
Sonra birden gözlerini pörtletmiş bir halde bana bakmaya başladı. bir süre bakıştıktan sonra ikimizde birden gülmeye başladık. Az önceki gibi olmuştu. İkimizde kahkaha atıyorduk. En sonunda birbirimize ufak bir tebessüm edip önümüze döndük. Elimi çantama atıp içinden telefonumu çıkardım. Offfff.... Ben Selini nasıl unuttum yaa "1mesaj" ve "20 cevapsız arama" vardı. Hemen rehbere girip Selini aradım.
Selin' den
Tam iki saattir burada Buseyi bekliyordum. Artık çok endişelenmiştim. Gönderdiğim mesaja cevap vermemişti. Sonra onu art arda yirmi defa aramıştım. Ama her seferinde çalıyor ama açmıyordu.
Ben otururken birden telefonum çalmaya başladı. Telefonumu açmak için elime aldım. Bu Buseydi. Hemen telefonu açtım.Benim konuşmama izin vermeden o konuşmaya başladı."Alo Selin. Özür dilerim ben seni unuttum"dedi. Sesi kötü geliyordu."Neredesin kızım ya? seni çok merak ettim. İyi misin? Neredesin?". Başına bir şey geldiği kesindi."Şeyyy... Ben. Hastanedeyim. Ama bir şeyim yok sakın endişelenme tamam mı?""Ne? Nasıl yani? Bir şey mi oldu? Hemen geliyorum. Hangi hastanedesin?"
"Ben ......... Hastanesindeyim. Gelince her şeyi anlatırım".
" Tamam. Bir yere kıpırdama geliyorum."dedim ve telefonu kapattım.
Buse'nin hastanede olduğunu öğrenmemle yerimden fırlamam bir olmuştu. Gözlerim doluyordu. Ona bir şey olduğunu düşünmek beni endişelendiriyordu. Parktan çıkıp yolda bir taksiyi durdurdum. Taksiciye adresi verip beklemeye başladım. Yoldayken hep Buseyi düşünüyordum. Acaba başına kötü bir şey mi gelmişti? Sesi neden bu kadar kötü geliyordu ki? Offf... İnşallah başına kötü bir şey gelmemiştir. Araba bir hastanenin önünde durunca başımı taksiciye çevirdim."Hanımefendi verdiğiniz adres burası" dedi. Bende tamam anlamında başımı sallayıp taksiciye parasını uzatıp arabadan indim. Koşarak hastaneye girdim. Telefonumu çıkarıp Buseyi aradım."alo selin."
" Buse ben geldim hastanedeyim. Sen neredesin?"dedim.
" Selin şu anda seni görüyorum tam karşındaki odaya gir " dedi. Bunu söylemesiyle hemen başımı kaldırdım.Başımı kaldırdığımda odadan bana bakan Buseyi görmüştüm. Telefonu kapatıp hemen Busenin yanına gittim.
Eveeett...bu bolumde bittiii. GörüşürüZ..:):):):)∆∆∆¶×πr©®°
Size bir soru asağıda resimlerle yaptığım şehır ne?
H🐎🌃. Hadi bilin😏😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)
Novela Juvenil...... "Sana bakılırsa tam bir ilkokul çocuğusun.Çıkamazsın dediysem çıkamazsın.". Bak bak.. bide emir veriyor ya.. Sen görürsün şimdi çıkamazsını.. "Son kararın mı?" diye sordum. "evet." dedi. Bende gülümseyerek "Tamam. Bende bunu büyük bir zevkle...