multi: Selin acar
HATIRLATMA:
Biz egeyle geri dönerken haliyle hava kararmıştı ve barış mert ve buse Barış 'ın arabasıyla gitmişlerdi.Bende mecburen bu psikopata kalmıştım.Onlar bizden çok daha erken gittikleri için oraya eve çoktan ulaşmış olmalılardı.Bizde egenin arabasının yerini unutmasıyla iki saat boyunca arabayı aramıştık ve sonunda bulduğumuzda saat 9 du. Şu anda yoldaydık ve sat 10.30 a geliyordu.
Bir süre sonra eve yetiştiğimizde egeye teşekkür ederk inecektim ki ege kolumdan tutarak bana yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
"O yüzüme bakmanla ilgili dediğin şeyi unuttuğumu sanma ufaklık.Unutmadım"
---------------------------------------
Sabah kalktığımda daha saat altıydı. Daha okula gitmeme 2 saat vardı.Bu yüzden okula gitmeden önce bize dükkandan sıcak simit alıp güzel bir kahvaltı hazırlayabilirdim. Daha sonra da annemle babamı uyandırırdım.Bu arada bugün mertler kendi evlerine taşınacaklardı. Bu yüzden dün bizde kalmışlardı ama ben eve geç geldiğim için geldiğimde çoktan uyumuşlardı.
Dolabın karşısına geçip içinden siyah bir eşofman,üstüne de beyaz bir tişört alarak giydim. Saçlarımı at kuyruğu yaparak odadan çıktım.
Aşağıya inip kapının yanına giderek ayakkabılarımı giydim ve dışarı çıktım.Simit alacağım yer çok uzak değildi bu yüzden geç kalacağımı düşünmüyordum.Dükkanın sahibi Murat Amcaydı.Murat amca babamın en yakın arkadaşıydı.Bu yüzden beni tanıyordu. Küçükken her zaman Buse, Ben ve Mert Murat amcanın sıcak simitlerine bayılırdık.Bu yüzden bize her zaman sıcak simitlerinden birer tane ayırırdı. Biraz ilerledikten sonra Dükkan karşıma çıkmıştı. Oraya ilerleyerek içeriye girdim.
"Günaydın Murat Amca"
"Oooo Selin kızım hoş geldin günaydın. Nasılsın?"
"İyiyim Murat Amca sen nasılsın?"
"Bende iyiyim kızım nasıl olayım işte. E bakalım sen niye gelmiştin. Yoksa yine simit almaya mı geldin?"
"Evet Murat Amca.Simit almaya geldim."
"İyi al bakalım.Daha sıcacıklar." Murat amca simitleri uzattığında parasını uzatarak elinden aldım ve kokusunu içime çekerek
"Ohhhh... mis gibi kokuyor. Ne güzeldir şimdi bunlar.Bunları Mert'e göstermeden yemek vardı ama ne yazık ki o gıcık bu simitlerin kokusunu iki metre öteden bile alır."dedim.
"Hahahha... deli kız.Bu arada Mert Ankara'da değil miydi? Geri mi döndü yoksa?"
"Evet Murat Amca. Teyzemle eniştemde geri döndü. Artık buraya taşınıyorlar. Hatta bugün yeni evlerine taşınacaklar.Bende bugün onlara güzel bir kahvaltı hazırlayayım dedim.O yüzden erken kalktım."
"İyi yapmışsın kızım. Selam söyle babana da."
"Söylerim Murat Amca. Kolay gelsin."diyerek dükkandan ayrıldım.Simitler gerçekten de çok güzel kokuyorlardı.
Daha hızlı ilerleyerek eve yetiştim.Eve geldiğimde saat altı buçuk olmuştu. Hemen mutfağa giderek simitleri tezgahın üstüne bıraktım ve dolaptan kahvaltılıkları çıkarmaya başladım.
-----------------------------------
Evveet.. İşte bu kadar.Gerçekten de güzel olmuştu. Şimdi sıra bizimkileri uyandırmakta.Onları uyandırmak için arkamı döndüğümde annem aşağıya iniyordu.Annem mutfağa girerek önce masaya, daha sonra bana baktı ve yanıma doğru geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)
Novela Juvenil...... "Sana bakılırsa tam bir ilkokul çocuğusun.Çıkamazsın dediysem çıkamazsın.". Bak bak.. bide emir veriyor ya.. Sen görürsün şimdi çıkamazsını.. "Son kararın mı?" diye sordum. "evet." dedi. Bende gülümseyerek "Tamam. Bende bunu büyük bir zevkle...