HATIRLATMA:
" Hayır bilmiyorum. Bilmekte istemiyorum. Umurumda değil" dedim alayla. Bana biraz daha yaklaşırken ben daha hızlı geri gitmeye başladım.
" Yaaa. Demek umurunda değil hmm.. Görücezzz" dedi yan yan sırıtarak. Bu 'görücez' kelimesinin altında fesatça mı yoksa normal bir anlam mı aramalıyım? Bence bu sırıtış pekte normal değildi. Bu arada bana giderek daha çok yaklaşıyordu. Bende arkamı dönüp hızla koşmaya başladım. Arkama baktığımda o da koşuyordu. Ve çokta hızlı koşuyordu. Bu yüzden kaçmayı bırakıp en iyi fikrin saklanmak olduğu kararına vardım. Hızla koşarken.
-----------------------------------------------------
MEDYA: Selin-Ege, Buse-Barış
Hızla koşarken karşıma 'Müdür' yazan bir tabela çıktı. Çok oyalanmadan hemen kapıyı tıklatıp içeri girdim. Müdür önündeki dosyadan başını kaldırıp baktı.
-" Sen yeni gelen kız olmalısın. Otur lütfen." dedi. Beni gördüğünde tanımadığı için yeni olduğumu anlamış olmalıydı. Tebriklerr.... İç sesime göz devirerek çok oyalanmadan müdürün dediğini yaptım ve karşısına geçerek oturdum." Evet. Ben Selin. Sınıfımı öğrenmek için gelmiştim." diyerek ona baktım. Müdür de kafasını sallayıp önündeki dosyayı karıştırmaya başladı. Bir süre sonra bulmuş olacak ki" Hııhh... buldum. Sınıfın 12\C " dedi. Bende gülümseyerek odadan çıktım. Evet Selin şimdi sınıfını öğrendiğine göre Busenin yanına gidebilirsin. Ama bir sorun var. Busenin sınıfı 12\C değil ki 12\B off ya ben bunu unutmuştum. Şimdi Buseye söylersem üzülür mü acaba? Aman yaaa üzülürse üzülsün zaten bütün gün onunlaydım.
Bari okulda ayrı kalalım bütün gün başımı sişirip duruyor. İyi oldu iyi. Neyse şimdi Buseyi bulalım bakalım. Buseyi bulmak için dışarı çıktım. Bir süre Buseyi bulmak için bahçeye göz gezdirirken en sonunda Buseyi bulmuştum.Bir bankta oturuyordu. Hemen Busenin yanına gittim ve günaydın dedim. Oda bana günaydın dedi. Bir süre böyle konuştuk ve zil çaldı. Buseye başka sınıfta olacağımızı söylemiştim çokta üzüldüğü söylenemezdi.
Sınıflarımızın önüne gelince Buseyle ayrıldık. elle sallayarak sınıfına girdi. bende sınıfa geçtiğimde tüm gözler üstümdeydi. Tabi bende bundan rahatsız olmuştum. Sınıfta boş yer var mı diye göz gezdirirken pencere kenarı orta sıranın boş olduğunu gördüm. Genelde öğrenciler hocaya görünmemek için arka sıralara geçmişti.
Sırama ilerleyerek oturdum.Şansım varmış ki yanımda kimse yok gibi duruyordu. Yani tek oturuyordum. Bu sayede derste iyice yayılabilirdim. Bir süre sonra sınıfa öğretmen olduğunu bildiğim orta yaşlarda tatlı bir kadın girmişti. Duyduğuma göre bu bizim edebiyat öğretmenimizmiş. İçimden bir his bu kadını seveceğimi söylüyordu.hocamız tam kendini tanıtacaktı ki sınıfın kapısı tıklandı ve içeri biri girdi.Bakışlarımı o tarafa çevirmemle kısa bir şok yaşamam bir olmuştu. Çünkü bu bugün bana çarpan psikopattı.İçimde ona psikopat demk geliyordu nedenini bilmiyordum. Gözlerimi kocaman açmış bir şekilde ona bakarken beni gördü ve bana göz kırptı. en sonunda hoca"Evet oğlum sen kendini tanıtmadan önce diğer yeni gelen arkadaşınızı da çağıralım. Kızım sende buraya gel ve kendini tanıt.'' dedi.
Olamaz ya!!! Bu psikopat nasıl sınıfımıza gelirdi.Sanki sınıf senin Selin, salak salak konuşma... Ne var be. Ben bu sınıfta okuyorsam birnevi benim sınıfım olur bence. Yani galiba. offf bi git yaa. Konuştuğum konulara bak neyse. Bu arada ben ders başlamadan önce şanslıyım mı demiştim? unutun gitsin. Bu olsa olsa bana dünyanın götüyle gülmesine bir işaret olabilirdi. Kolumda bir acı hissetmemle daldığımı anlayıp başımı yan tarafıma çevirdim. Yan sırada oturan çocuk beni cimciklemişti.(doğru mu yazdım bilmiyorum).Tabi o acıyı sonradan fark ettiğim için yavaşça inledim.''Ahh.. etimi kopardın be!'' dedim. O da gülerek''Daldın gittin hoca seni çağırıyor''dedi. Ahh... yaaa!! ben hocayı unuttum. Hem bu çocuk yeni gelen kişinin ben olduğumu nereden biliyor ki. Seni salak... seni ilk defa gördükleri için olabilir mi acaba?... Hııı... mantıklı ama sen benim iç sesimsin içsesler kanununa göre sen beni tam tabiriyle göt edemezsin yani. Se-... Tamam konuşma benim hocanın yanına gitmem lazım deyip ayağa kalktım.Yavaşça ilerleyerek -benim tabirimle- psikopatın yanında durdum.Hocamız ona doğru döndü .''Hadi oğlum kendini tanıt.'' O da pis pis sırıtıp bir yandan bana bir yadan hocaya bakarak''Olur mu hocam? önce bayanlar.'' dedi. Zaten bunu demesiyle ona dönmüştüm.O bana sırıtarak bakarken ben ona kötü kötü bakıyordum.Bir anda aklıma bir fikir geldi ve '' O zaman söz sende '' dedim ve ibne bir sırıtışla önüme döndüm.Bunu söylememle sınıftan kıkırtılar gelmişti ama kimse pekte gülmüyordu. Acaba komik değil miydi diye düşünüyordum ama kıkırdayanlar varsa komikti.Aman neyse gülmediyseler ben bir şey kaybetmem ya önemli olan onu sinir etmek deyip ona döndüm. Ve tamda benim istediğim gibi bana kötü kötü bakıyordu. Az önceki ifadelerimiz değişmişti.
'' Tamam yeter. hadi kızım tanıt kendini'' deyip sınıfı susturdu. Bende önüme dönerek:
''Ben Selin Acar. 18 yaşındayım. Babam mimar. Annem sitilist.''dedim ve ona döndüm çünkü sıra ondaydı.
''Ben Ege Ateş. 18 yaşındayım.BAZILARININ bilmediği ama sizin bildiğiniz üzere okulun müdürü benim babamdır.'' dedi. Neeeeeee? Ne demişti o!!!
Eveeeeetttt.... Bu bölümde burada bitti. Diğer bölümlere göre bu bölüm daha uzun oldu.Artık bundandaha uzun yazmayı düşünüyorumm :):):):):):):) yorumlarınızı merak ediyorum nasıl yazdıgımı merak ediyorum lütfen yorum atın...:):):):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)
Teen Fiction...... "Sana bakılırsa tam bir ilkokul çocuğusun.Çıkamazsın dediysem çıkamazsın.". Bak bak.. bide emir veriyor ya.. Sen görürsün şimdi çıkamazsını.. "Son kararın mı?" diye sordum. "evet." dedi. Bende gülümseyerek "Tamam. Bende bunu büyük bir zevkle...