15.bölüm

2.1K 78 3
                                    

medya:ege ateş

HATIRLATMA:

"O beni yere bırakınca bende galiba ayağımı burkmuşum.O yüzden ege beni bir doktor arkadaşının yanına götürdü.Biraz uzun sürdüğü için bende onu izliyordum yüzüne falan bakarken dalmışım sonra bana yüzümde bir şey mi var birazdan telefonu çıkarıp bakmayı düşünüyorum dedi. Bende ona evet yüzünde şey var dedim. Şeyy"

"Ney?" Ben tam buseye rezilliğimi söyleyecektim ki arkadan bir ses bunu kendisi söylemişti.Ve ben ikinci rezil oluşumu yaşamıştım.

"Yüzüne kuş sıçmış dedi"

-------------------------------------

Allahım neden ben? NEDEN? Neden her zaman rezil olmak zorundayım.Hayır yani şu an bu dediklerimi Ege neden duymak zorundaydı ki?Yani duymasa, ben bütün egeden kaçsam ,böyle mutlu mesut evime dönsem ne olurdu?

Ama olmaz ege bunu duyar ve ben egeden kaçmaya çalışırken aksine kendimi ona rezil olurken bulurum.Çünkü ben rezil olmak zorundayım. Of yaa off...

Ege bunu söyledikten sonra Buse büyük bir kahkaha atarken ben tam tersine utanmış bir şekilde ayağa kalkmış sınıfa gidiyordum.Okuldan içeriye girdiğimde tam merdivenlerden yukarıya çıkacaktım ki biri beni kolumdan tutarak durdurmuştu. Tabiki de gıcık egeydi. Dalga geçmeden durur muydu hiç? Tabiki de durmazdı.

"Ufaklık ne oldu? nereye gidiyorsun?"Diye sordu sırıtarak.Şeytan diyor çarp bir tane elinin tersiyle bir daha gülemesin.

"Sanane nereye gidiyorsam gidiyorum?"

"Sakin tamam bir şey demedim.Sadece bu konuyu unutmadığımı hatırlatayım dedim ufaklık."

"Unutma zaten hiç bir şeyi.Hem sen bizi mi dinliyordun? Ya özel bir şey konuşuyor olsaydık.Sapık mısın sen?"

" 1-Orada özel bir şey konuşmadığınızı ikimizde biliyoruz. 2-Evet benimle ilgili bir şeyse kim olursa olsun dinlerim.3-Evet biraz sapık olabilirim."dedi yan yan sırıtarak.

"Orası-"

"Ve unutmadan" diyerek yanıma doğru yaklaştı ve kulağıma doğru eğilerek "Sapıklığım kişiye göre değişiyor."dedi ve kısık bir şekilde kulağıma doğru gülerek gitti.

-------------------------------------

Şu anda sınıfta matematik dersi işliyorduk.Benim en sevdiğim dersti fakat sınıfla ilgili aynı şeyi söyleyemeyecektim.Çünkü sınıfın bir çeyreği ofluyor, diğer çeyreği ise başını sıraya koymuş uyuyordu.Ve bu uyuyanların içinde ege de vardı.Bugün sınıf hocamız sınıfa Barış,buse ve Mert geldiği için yer değişikliği yapmıştı fakat ege yüzünden Mert'in yanına oturamamıştım.Neymiş ben egeden ayrılmak istemiyor muşum.Neymiş ben Egesiz yapamazmışım.

Neden itiraz etmedin diye soracak olursanız psikopat ege o kuş sıçma olayını mert'e anlatacağını söylemişti. Mert'e anlatması sorun olmazdı fakat benimle dalga geçip bunu anneme bile söyleyeceğini bildiğimden bunu kabul etmiştim.Daha doğrusu etmek zorunda kalmıştım.Ve buse ile mert Barış ile de sınıfa ilk geldiğimde kolumu cimcikleyen çocuk oturmuştu.Çok komik bir çocuğa benziyordu.Barışla anlaşmış gibi görünüyorlardı.

Bir süre sonra zil çalmıştı.Ben dışarıya çıkmak için sırada kalktığımda ege kalkmamıştı.Galiba gerçekten uyumuştu.Bir yanım uyandır derken bir yanım uyandırma diyordu ve ben ne yapacağımı bilmiyordum.Yüzü bana doğru dönük olmadığı için de yüzünü göremiyordum.Biraz sonra Mert yanıma gelerek

KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin