13.bölüm

2.4K 76 3
                                    

medya:Karakterler ve atları

HATIRLATMA:

"iyi sen bilirsin yardıma ihtiyacın olursa ben buralardayım."

Bu çocuğun aklından zoru mu vardı? yoksa anlamıyor muydu? Ona istemediğimi söylüyordum ama o hala yardım edebileceğini söylüyordu. Neyse sinirlenmeyeceğim.Bunu dedikten sonra cevap vermeyerek sadece gülümsemiştim.O da gitmişti zaten.Güle güle.

Tekrardan ata binmek için -daha doğrusu denemek için- ayağa kalkarak atın yanına gittim.Derin bir nefes alarak verdim ve binmek için ayağımı kaldırarak oraya bastım.(anladınız siz adını bilmiyorum lgkldkfgolkgt:D) Bastıktan sonra diğer ayağımı kaldırarak tam kendimi yukarıya çekiyordum ki at haraket etti ve dengemi sağlayamayarak geriye doğru düştüm. Ben yere düşmeyi beklerken bir el belimi kavrayarak beni düşmekten kurtarmıştı...

                                                    ---------------------------------------------

Ben gözlerim kapalı düşmeyi bekliyordum ama tam düşerken biri belimden tutarak düşmemi engellemişti. Allahım  çok şükür düşmemiştim.Eğer düşseydim bu rezlliğin gerçekten de telafisi yoktu. Valla beni kim tuttuysa alnından öpece-

Yok artık! Ne yani beni bu amip beyinli psikopat mı tutmuştu? Allahım ne olur sen  az önce söylediklerimi ciddiye alma.Ben onları öylesine söylemiştim.

"Eee ufaklık. Nerede öpücüğüm?" 

Ne? öpücük mü? Lütfen o söylediklerimi dışımdan söylemiş olmayayım lütfen lütfen... Dediklerimi duymuş olamazdı değil mi? Yani o kadar da yüksek söylemiş olamazdım.

"Ben az önce söylediklerimi dışımdan mı söyledim?"

"Evet dışından söyledin ve hala öpücüğümü bekliyorum." 

"Sen çok beklersin onu. Öpücükmüş. Yok sana öpücük.Hem ben onu lafın gelişi olarak söylemiştim. İndir beni çabuk"

"Hmm.. bir düşüneyim .Öpücüğümü almadan bırakacağımı sanmıyorum ufaklık"

"Bana bak beni hemen indir yoksa yemin ederim sapık var diye bağırırım. Yaparım çok ciddiyim"

"Hadi bağırda görelim o zaman" 

Ben tam ağzımı açmış bağıracaktım ki eliyle ağzımı kapatarak beni engellemişti.İşte böyle dediğini yaptırırlar adama. Ne oldu ege bey korktun mu?  

"Tamam tamam bağırma."

"Ne o korktun mu yoksa? Şimdi bırak beni "

"Emin misin? Bırakayım mı?"

"Evet bırak"

"İyi bunu sen istedin" Ben tam neyi diye soracakken kendimi yerde bulmuştum. Yok artık bırak diye bunu kastetmemiştim. Psikopat beni yere bırakmıştı. Madem bırakacaktın en başından niye tuttun o  zaman be? Offff yaa tamda popomun üstüne düşmüştüm.Başımı kaldırarak kötü kötü egeye bakıyordum.Pislik! bir de gülüyordu.

"Ne oldu ufaklık? Yer rahat mı bari?" 

"Hı hı  çok rahat gelmek ister misin?  Deli misin sen? Böyle yere bırakılır mı insan? Ben sana yere bırak dedim de böyle mi bırak dedim? pis gıcık!"

"Aa ama sen beni sırada iterken böyle demiyordun. Bence çok iyi oldu"dedi yan yan sırıtarak.

"S-sen sen o yüzden beni yere bıraktın. Sen bittin bay psikopat görürsün sen."diyerek ayağa kalktım. Ayağa kalkmamla oturmam bir olmuştu çünkü galiba düşerken ayağımı da burkmuştum.

KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin