9.bölüm

2.6K 98 8
                                    

HATIRLATMA:

'' O zaman söz sende '' dedim ve ibne bir sırıtışla önüme döndüm.Bunu söylememle sınıftan kıkırtılar gelmişti ama kimse pekte gülmüyordu. Acaba komik değil miydi diye düşünüyordum ama kıkırdayanlar varsa komikti.Aman neyse gülmediyseler ben bişey kaybetmem ya önemli olan onu sinir etmek deyip ona döndüm. Ve tamda benim istediğim gibi bana kötü kötü bakıyordu. Az önceki ifadelerimiz değişmişti.

'' Tamam yeter. hadi kızım tanıt kendini'' deyip sınıfı susturdu. Bende önüme dönerek:

''Ben Selin Acar. 18 yaşındayım. Babam mimar. Annem sitilist.''dedim ve ona döndüm çünkü sıra ondaydı.

''Ben Ege Ateş. 18 yaşındayım.BAZILARININ bilmediği ama sizin bildiğiniz üzere okulun müdürü benim babamdır.'' dedi. Neeeeeee? Ne demişti o!!!

                                          ----------------------------------------

multi: BUSE-BARIŞ

Hani bazen böyle yerin dibine girmek isteriz ya işte bende tam şuanda onu istiyordum. Ben neden bu kadar şanssız olmak zorundaydım ki? tam karşımda okulun müdürünün oğlu duruyordu ve ben bütün bunları müdürün oğluna mı yapmıştım?ahhhhhh.... şu an kendimi öldürmek istiyorum... Gerizekalı Selin, çocuğun soy adından anlaman lazımdı .Çocuk o yüzden sabah bana çarptığında 'sen benim kim olduğumu biliyor musun?' diye sormuştu.

Hemen kafamı ona çevirdim. Bana alaylı bir sırıtışla bakıyordu.Hocadan izin alıp yerime geçtim.Ve bunları düşünmeden başımı sıraya koyarak uyumaya çalıştım. Daha tam dalmamışken  sıraya birinin oturmasıyla sıra sallandı ve başımı kaldırıp kimin oturduğuna baktım."Ne oluyor be? savaş çıktı da benim mi haberim yok?"dedim. Zaten kafamı çevirmemle yüzümün asılması bir olmuştu çünkü şu psikopatçığımız yanıma oturmuştu.Ona baktığımda yine yüzünde o sırıtış vardı. "Bir şey olduğu yok sadece yanına oturdum"  

"Sen niye benim yanıma oturdun ki? Bir sürü boş sıra vardı. Ben ne güzel yayıla yayıla oturacaktım" diye yakındım.

"Peki ben bana yaptıklarının cezasını ödemeden -senin tabirinle- 'yayıla yayıla' oturmana izin verir miyim?" . Offf işte unutmamış. Ben bunu nasıl unutturacağım ki? Acaba bilmemiş gibi davransam olur muydu? Denemekten zarar gelmez aslında.

"Sana mı? Kim sana çelme takmış? Ben mi? Çok ayıp.Bana böyle bir iftirada bulunduğun için bile seni müdüre şikayet edebilirim. Ya da etmem yani az önce öğrendiğim üzere müdürün oğlu zaten sensin.Ya-"

"Yavaş be kızım!! Bir nefes al. Nasıl çene varmış sende? Ben hayatımda bu kadar konuşan insan görmedim. Hem ben sana çelme taktığını söylememiştim ki? Nereden bildin?"dedi yine o sırıtışını yüzüne koyarak. eveeet şu camdan bir atlayıp gelebiliyor muyuz? Bence olabilir. En fazla ölürüm canım ne olacak yani dimi?

 Bu saatten sonra bilmemiş gibi yapsam da fayda etmezdi zaten.Kendi kendimi ele vermiştim çünkü.Sen bittin Selin bu sefer gerçekten bittin. Başımı ona çevirerek sesli bir şekilde yutkundum. O da bunu duymuş olacak ki "aynen öyle kendini ele verdin ve korkman lazım güzelim." dedi sırıtarak. Ben tam cevap verecekken o tapılası, kahramanım,kurtarıcım,hayaller- tamam tamam sadece zil çaldı.

Ben zilin çalmasıyla rahat bir nefes alırken Buse'nin yanına gitmek için ayağa kalktım. Ama şu karşımdaki psikopat ayağa kalkarsa geçebilecektim. Ama bay psi- aman yani ege rahat bir şekilde elindeki telefonla ilgileniyordu."öhö öhö.. ayağını çeker misin çıkacağım?" dedim ve beklemeye başladım. Bunu dememle sadece başını kısa bir süreliğine bana çevirip geri önüne döndü. Ben ona şaşkın bir şekilde bakarken tekrar seslendim.

" Hu huuu... Dünyadan Ege Ateş'e, dünyadan Ege Ateş'e sana söylüyorum."

"Çıkamazsın bu teneffüs burada kalacaksın, cezalısın."dedi ve önüne döndü.Yok ya! paşaya bak bir de çıkmak için izin mi isteyecektim? 

"İzin istediğimi hatırlamıyorum zaten. Hem ne cezası ya ilkokulda mıyız?" 

"Sana bakılırsa tam bir ilkokul çocuğusun.Çıkamazsın dediysem çıkamazsın.". Bak bak.. bide emir veriyor ya.. Sen görürsün şimdi çıkamazsını..

"Son kararın mı?" diye sordum. 

"evet." dedi. Bende gülümseyerek

"Tamam. Bende bunu büyük bir zevkle yaparım."dedim.o da şaşkınca

"neyi?" diye sordu. sırıtarak"Bunu" dedim ve onu tüm gücümle yere ittim. Tabi ki onu itmemle yere kapaklanması bir oldu.Ben bunu yapmanın gururuyla gülerek

"Sen istedin" dedim ve kapıya doğru ilerledim.

 "Sakın bir daha gözüme gözükme ufaklık.Yoksa çok kötü olur"


eveeeett bu bölümde burada bittiii.. inşallah beğeniyorsunuzdur. Bİliyorum bölümler cokkısa ama elimdengeldiğince uzunyazmay çalışıyorum:):):):):) vote yorum yapmayı unutm

KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin