HATIRLATMA
"Tamam anne şimdi oradayım."dedim.
Hemen yataktan kalktım ve hızlıca aşağı indim. Aşağı inmemle annemin sinirli bakışlarıyla karşılaşmam bir oldu. Annem gözlerini hala üzerimden ayırmamıştı.
"Ama anne bana niye kızıyorsun ki geliyorum dedim ama sonra dalmışım. Hem benim normalde geç kalmadığımı biliyorsun."
---------------------------------------------------------
medya:Selin Acar
Ben anneme cevap verdikten sonra geç kalmadan hemen o da hemen cevap vermişti.
"Bana bahane üretme Selin! Bu iki oldu galiba yastığını çok özledin. Eğer bir daha olursa bu yastık kafanda patlar bilmis ol."
Bunu söyleyince gözlerim kocaman olmuştu çünkü son cümleyi söylerken yastığı çıkartıp bana göstermişti. Bu kadım yastığı nerede saklıyordu allah aşkına.
"Tamam anne valla bir daha gelmemezlik yapmam. Hem onu bırak elinden, valla seytan doldurur."
"Sus bakıyım bana emir verme de yemeğini ye!!" dedi.
Bende hemen yemeğimi yemeye başladım.
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Şu anda nemi yapıyorum? dışarıya çıkmak için annemden izin istiyorum. Ve tabii ki annem her zaman ki gibi buna izin vermiyordu.
"Anne valla geç kalmayacam lütfen.Buse ile buluşup hemen geri geleceğim."
Bunları söylerken anneme en masum bakışımı atıyordum ama o yemiyordu."Selin hayır dediysem hayır. Okulda görüşürsün Buseyle."
"Hııhh. Canım annem bende zaten Buseye onun okuluna gideceğimi haber vermek için buluşacağım. Bak kendin söyledin." dedim ve anneme tatlı tatlı bakmaya devam ettim.
"Hayır dedim selin ısrar etme.."
off.... Anne yaa bir kerede şu bakışlara aldansan. Ben ne kadar uğraşıyorum bu bakışlar için haberin var mı? Yok tabi çünkü sen bu bakışları atmak zorunda değilsin. Son bir şans istemek için babama baktım ve
"Baba ya anneme bir şey söyle bana izin vermiyor."dedim.
"Bırak şu kızı da gitsin Ayşe. Başım şişti zaten biraz kafa dinleriz."
Ben anneme bir umutla bakarken babamın dediğini daha yeni idrak ediyordum. Benim başını şişirdiğimi mi söylemişti o? Neyse şu anda konumuz bu değildi. Ama bu konuyu daha sonra babama hatırlatacaktım. Babamın sözünden sonra annem cevap verdi.
"Tamam tamam bakma bana öyle ama söz verdin konuşup hemen geri döneceksin."
" Tamam canım annem benim sen merak etme hemen döneceğim." dedim ve anemi öpüp hemen masadan kalktım.
Evet bu bölümde bitti. Nasıl oldugunu cok merak ediyorum yorum yaparsanız çokk sevinirim:):)
Vote ve yorum yapmayı unutmayınnn... Görüşleriniz önemli ve merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)
Novela Juvenil...... "Sana bakılırsa tam bir ilkokul çocuğusun.Çıkamazsın dediysem çıkamazsın.". Bak bak.. bide emir veriyor ya.. Sen görürsün şimdi çıkamazsını.. "Son kararın mı?" diye sordum. "evet." dedi. Bende gülümseyerek "Tamam. Bende bunu büyük bir zevkle...