HATIRLATMA:
"Evet aynı yaşta olabiliriz ama ben boy olarak sizden büyük olduğum için ben sizin boy abiniz oluyorum" Bunu demesiyle üçümüz birden gülmüştük.Bir süre böyle konuşmuştuk.Ve bilin bakalım ne oldu? evet Mert artık bizim okulumuzda okuyacaktı daha doğrusu benim sınıfımda olacaktı.Buse buna biraz sinirlenmişti çünkü aynı sınıfta değildik. Ama Buse ailesiyle konuşup müdüre kaydını aldırmak istediğini söyleyecekti. Teyzem ve eniştemde gelmişlerdi bizdeydiler yarın yeni evlerine taşınacaklardı ve eniştem ve babam artık ortak olacaklardı. Buna çok sevinmiştim.
Mertle birlikte oturmak için yemeklerimizi yanımıza alarak buraya oturmuştuk.Mert de iki arkadaşıyla birlikte gelmişti ve onların da sipariş vermek için gittiklerini söylemişlerdi.Neden garson çağırmadıklarını söylediğimde ise onlara garson olmadığını ve bilerek oraya gönderdiğini söylemişti. Yani sırf onları yormak için göndermişti.Bir süre sonra karşımızdaki iki sandalye çekildi ve Barış ve ege oturdu. Neee? yok artık Mert in arkadaşları Barış ve Ege miydi?
*****************************************************
medya:Mert,Selin-Ege,Buse-Barış
Eveeeet yeni bölüm geldiiii... iyi okumalarr:):)
Yok artık! Ama bu kadar da şans(!) fazla.O kadar şanslıyım ki kuş olsam yükseklik korkum olur uçamam.
Aslında düşündüm de acaba doğduğumda kulağıma adımı küçük Emrah mı fısıldadı? Bence olabilir. Çünkü şu anda egenin bana sırıtarak bakmasının başka bir açıklaması olamazdı. Ben bütün gün Ege gelmediği için sevinirken bay psikopat şu anda tam karşımda oturmuştu.Bir de o da yetmezmiş gibi Barış ve Mertle arkadaş olduklarını öğrenmiştim.
Bir süre egeye şaşırmış bir şekilde bakarken koluma biri dokundu.Kafamı çevirip kimin dokunduğuna baktım. Koluma Mert dokunmuştu."Bıcırığım iyi misin? daldın gittin."
Artık ne kadar uzun baktıysan çocuk aşık olduğunu sanacak...
Ne aşık olması be? Saçmalama. Öyle birden görünce şaşırdım sadece.Hem sanane sen karışma.
"Hı? Yok kuziş iyiyim. Birden görünce şaşırdım" dedim. Bunları söylerken egeye bakıyordum.Pislik bir de gülüyordu."Şaşırdın mı? neden? siz tanışıyor musunuz?"tam cevap verecekken Ege benden önce konuşmuştu.
"Evet kardeşim. Biz tanışıyoruz.Aynı sınıftayız."
"Cidden mi? iyiymiş o zaman desene hepimiz aynı sınıfta olacağız"
"Aynen kardeşim"
Hala sırıtıyordu pis amip beyinli. Hay senin o sırıtan ağzını... inşallah ağzın öyle kalırda konuşamazsın .neyse sakinim.Onlar konuşurken Buseye bakmıştım o da benim gibi şaşırmıştı ama pek belli etmiyordu.Arada Barışla kaçamak bakışıyorlardı.
Neee? arada kaçamak mı bakışıyorlardı? yok artık! yoksa bunlar?saçmalama Selin evet bende onları yakıştırmıştım ama daha erkendi.
Ama erken olması olmayacak alamına da gelmez...
Galiba şu anda ilk defa iç sesime katılıyordum. Düşünüyordum da sevgili olsalar ne güzel olurdu değil mi? Bence çok güzel olurdu. Gerçi buse ve ben bu konulara pek sıcak bakmıyorduk ama olsun. Sıcak bakmıyoruz derken yani böyle iyiyiz, bir sevgiliye gerek yoktu. İkimizde böyle düşünüyorduk. İkimizi de şuana kadar sevgilisi olmamıştı. Ki zaten olsun isteyen de yoktu. Boşver. Ki zaten onu kimseye de vermezdim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)
Teen Fiction...... "Sana bakılırsa tam bir ilkokul çocuğusun.Çıkamazsın dediysem çıkamazsın.". Bak bak.. bide emir veriyor ya.. Sen görürsün şimdi çıkamazsını.. "Son kararın mı?" diye sordum. "evet." dedi. Bende gülümseyerek "Tamam. Bende bunu büyük bir zevkle...