6.bölüm

2.9K 100 5
                                    

HATIRLATMA:

"alo selin."

" Buse ben geldim hastanedeyim. Sen neredesin?"dedim.

" Selin şu anda seni görüyorum tam karşındaki odaya gir " dedi. Bunu söylemesiyle hemen başımı kaldırdım.Başımı kaldırdığımda odadan bana bakan Buseyi görmüştüm. Telefonu kapatıp hemen Busenin yanına gittim.

                                  ----------------------------------------------------------------------

Buse nin yanına gittiğimde yanında yakışıklı uzun boylu bir çocuk vardı.Buse nin yanına gittim ve elini tutarak ona "Buse nasılsın iyi misin?"diye sordum.

"iyiyim! İyiyim bir şeyim yok"

"Buse ne oldu? Neden hastanedesin? Ve bu çocuk kim" diye sorularımı art arda sıraladım. Elimde değil ne olduğunu çok merak ediyordum.

"Bu çocuk beni o adamdan kurtaran kişi. Yani şöyle oldu............"

Bunları duyunca üzülmüştüm. Busenin başına böyle bir şey gelmişti ve ben yanında yoktum. Onun yanında olmadığım içinde biraz kendimi suçluyordum.

"Buse özür dilerim senin yanında olmam gerekiyordu"dedim Buseye bakarak.O da" Hayır Selin! Senin hiçbir suçun yok" diyerek  bana sarıldı. Sonra ne olduğunu anlamadan birden ayrılıp konuşmaya başladı."Bu arada bu Barış" dedi. Barış olduğunu öğrendiğim çocuğa döndüm ve elimi uzatarak"Merhaba ben Selin ve teşekkür ederiz"dedim.

"Buse adımı söyledi ama bende Barış ve önemli değil" . Biz konuşurken Buse araya girerek

"Hııhhh... Bu arada bana söylemek istediğin şey neydi? Malum gelemedim de" deyip yukarı doğru bakarak saçını savurdu. Busenin bu hallerini çok seviyordum. Her durumda bu kadar umursamaz ve sevimli oluyordu. Sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu. Sonra Barış denen çocuğa döndüm. Oda Buseye şaşkın bir şekilde bakıyordu. Bende Buseyi daha fazla bekletmeyerek cevap verdim."şeyyy... Ben sana artık senin okuduğun kolejde okuyacağımı söylemek için çağırmıştım." dedim. Buse sok olmuş bir şekilde bana bakıyordu."Neee kızım bu çok iyi bir haber yaa!!"dedi ve anında boynuma atladı.

" Kızım bir dursana,bir yerine bir şey olacak" dedim ama dinleyen kim? Buse zorda olsa benden ayrıldı ve yerine oturdu.

" Hem senin eline noldu? Ne bu elinin hali?". Gerçekten de elinin hali hiçte iyi görünmüyordu.

" Hmm.. O mu hiç ya adam bana yaklaşınca yumruk attım o kadar çok bir şey yok yani. Ama acımadı desem yalan olur valla. Kızım adamınki  yüz değil çağlar öncesinden kalmış dinazorun yüzü sanki. Yumruk atan benim ama eli acıyan yine benim var ya ad-"

" Ayyyhh.. Yeter be kızım sende ne çene varmış bir açtın bir daha susmadın ya. Bide normal bir şeymii gibi 'odomo yomrok ottom' diyor. Aslında iyi  yapmışsın orada ben olsaydım daha kötü yapardım o yüzden sorun yok" deyip gülümsedim. Sonra hala burada olduğunu unuttuğum Barış konuştu" Siz nasıl kızsınız lan? Normal kızlar ağlar siz yumruk atmayı konuşuyorsunuz. Neyse tamam yeter doktor gelsin de bir eline baksın " deyip doktor çağırmaya gitti.

Giderken de söylenmeyi eksik etmemişti.Sen daha önce kız görmediysen biz ne yapalım yiğidim A a.Biz öyle her şeyde ağlayan kızlardan değildik bu yönümüzle buseyle biraz benziyorduk. Zaten bu gibi ortak noktalarımız sayesinde  Buseyle çok iyi anlaşıyorduk. Küçüklüğümden beri zaten hiç ayrılmamıştık.Ben ailede tek kız çocuk olduğum için küçükken zamanımın büyük bir kısmını Buse ile geçirmiştik. E haliyle Buseyle birbirimize benzememiz normaldi.Barış odadan çıktıktan sonra  Buseyle konuşmamıştık. Bir süre sonra Barış doktorla birlikte içeriye girdi. Doktor gelip Buseyi kontrol etti ve biraz incindiğini söyleyip elini sardı ve bir krem verdi.Burada işimiz bittiğinde hastaneden çıktık ve tekrardan Barışa  teşekkür ederek taksiye bindik.

___________________________________

Şu anda saat 8'di. Bugün olanları Busenin annesine anlatmamıştık ve annesi elini görmemesi için ise bugün bizde kalıyordu. Ve her dakika bana onun okuluna gideceğime inanmadığını söylüyordu. Ve ben artık çok sıkılmıştım."Offff.... Buse yaaa yeter be kızım başımı şişirdin sabahtan beri. Keşke söylemeseydim".

" kızım ne yapayım ya elimde değil hala inanamıyorum" dedi. Bu sözünün üzerine kendimi oflayarak yatağa attım ve gözlerimi kapattım.

Eveeett... Bu bölümde bitti. İnsallah begenirsiniz. Yorum yaparmısınız lütfen güzel olup olmadığını merak ediyorum.:):):')'))'):):)'):)

KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin