10.Bölüm

2.6K 92 6
                                    

Hatırlatma:

"Tamam. Bende bunu büyük bir zevkle yaparım."dedim.o da şaşkınca

"neyi?" diye sordu.Sırıtarak"Bunu" dedim ve onu tüm gücümle yere ittim. Tabi ki onu itmemle yere kapaklanması bir oldu.Ben bunu yapmanın gururuyla gülerek

"Sen istedin" dedim ve kapıya doğru ilerledim. 

-"Sakın bir daha gözüme gözükme ufaklık.Yoksa çok kötü olur".

----------------------------------------------------------------------------------------------

medya: SELİN-EGE

Bunu demesiyle biraz korkmuştum ama bozuntuya vermeden ona doğru dönüp

"gerçekten çok korktum. Ama dikkat et de bana o 'çok kötü olur' u gösterince kedini yerde bulma" dedim ve yüzüme o sinir bozucu gülümsememi takındım.

Bunu dediğim için sinirlendiği her halinden belli oluyordu haliyle hemen ayağa kalkmıştı zaten.Onun ayağa kalktığını görünce hemen koşarak sınıftan çıktım ve kantine indim.Buse kesinlikle kantinde olmalıydı.Arkama baktığımda arkamdan geliyordu ama kantin kalabalık olduğu için beni bulması imkansızdı.İzimi kaybettirdiğim den emin olduktan sonra kantinde Buse'yi aramaya  başladım.Bir süre sonra Buseyi bir masada biriyle otururken gördüm.

O kişiye daha dikkatli bakınca bunun o gün Buseyi kurtaran Barış olduğunu gördüm.O da mı bu okulda okuyordu?

yok canım öylesine okulu keşfetmek için gelmiş... Konuştuğun kelimeye bak selin..

Sen yine mi geldin? hem sanane. Şaşırdım sadece öyle birden görünce aman neyse sana laf yetiştiremem şimdi.

Vakit kaybetmeden hemen Buse'nin yanına gittim.

                                              ----------------------------------------------------------

"Ohaa!!kızım bütün bu anlattıkların doğru mu? Ne kadar şanssız bir kızsın sen yaa.. Bu anlattıklarına bakılırsa o çocuk senin peşini bırakmaz. Öyle kötü bir şey yapacağının sanmıyorum ama senden intikamını alacak gibi görünüyor" 

"Çok rahatlattın Buse ya gerçekten.. ben ne diyorum sen ne diyorsun."

Kantinde buse nin yanına gittikten sonra Barışla biraz sohbet etmiştik. O da bu okulda okuyormuş. O gün hastanedeyken bize söylemeyi unutmuş o yüzden bize söyleyememişti. Ve bizde şuanda Buse ile birlikte bize gidiyorduk. O teneffüsten sonra sınıfa gittiğimde diğer dersler boyunca ege sınıfa gelmemişti.  E tabi bu da benim işime gelmişti.Tüm gün tek başıma oturmuştum. Aslından ondan pek korktuğum söylenemezdi. Ama yine de ne yapacağını merak ediyordum. 

"  Offff.. Selin çok abarttın hadi artık eve gidelim de yemek yiyelim. Ben çok açım."

"İyi be tamam. geldik zaten bende acıktım hadi".

                          ---------------------------------------------------------------------


Sabah alarmımın sesiyle uyanmıştım. Ben diğer öğrenciler gibi erken kalkmaktan yakınmazdım. Aksine ben erken kalkmayı çok seviyordum. Neden bilmiyorum ama bu durum benim hoşuma gidiyordu. Dün gece Buse ile birlikte geç saatlere kadar oturmuştuk. Busenin bizde kalmasını istemiştim ama busenin annesinin haberi olmadığı için eve gitmişti. Annesinden sadec bize gelmek için izin almıştı.

Yataktan kalktıktan sonra banyoya doğru ilerledim ve elimi yüzümü yıkayarak saate baktım. Daha okula 1 saat vardı. Bu yüzden hazırlanıp güzel bir kahvaltı yapabilirdim. Hemen üstümü giyindim ve saçımı yapmaya başladım.Bugün saçımı açık bırakmayıp örecektim. Şaçımı da örüp hemen çantamı hazırlayıp aşağı indim. 

Aşağı indiğimde kimse yoktu. Annemle babam bugün erken gitmiş olmalılardı. Mutfağa geçip buz dolabından gerekli malzemeleri çıkardım ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyı masaya yerleştirdikten sonra kendime kahve yapmak için kahve makinesinin içine biraz kahve ve su koyarak kaynamasını bekledim. Ben kahvaltı da çay yerine kahve içmeyi tercih ediyordum.Oldum olası çayı sevmezdim. Evet çay içerdim ama içmesem de olurdu. Ama kahveyi her sabah içerdim. Kahve de kaynadıktan sonra onuda alarak masaya geçtim ve kahvaltı yapmaya başladım.

                             ---------------------------------------------------------------------

Kahvaltım bittikten sonra masayı toplamıştım ve Buseyi bekliyordum. Bugün okula birlikte gitmek için sözleşmiştik. Bir süre sonra buse sokağın başında göründü. Bu tarafa doğru geliyordu ve ona bakılırsa uykulu görünüyordu. Sanki bir sarhoş gibi yürüyordu. Buse  benim aksime erken uyanmaktan nefret ederdi.Bir seferinde buseyi hafta sonu saat beşte uyandırmıştım. Ve buse erinmeyip  o saatte  bana canice planlar uygulamıştı daha sonrada evine geri dönüp uyumaya devam etmişti. Benim o saatte neden ayakta olduğumu sorarsanız uyku tutmamıştı ve uyuyamamıştım bende buseyle biraz uğraşmak istemiştim. Ama daha sonra busede benimle çok güzel(!) bir şekilde uğraşmıştı.Buse yanıma geldi ve " günaydın" dedi.

"Günaydın günaydın da sana pek gün aymamış be Buse"

"Sorma yaa dün gece sizden gittikten sonra doğru dürüst uyuyamadım. Bir de annem dün gece ben yatarken  bana ceza olsun diye alarmımı bir saat erken kurmuş. Neymiş ben niye geç kalmışım.Geç kalırsam böyle olurmuş. Tamam geç kalmış olabilirim ama  neden alarmımı bir saat erken kurdun be kadın." 

Busenin bunu demesinin ardından kahkahayı koyvermiştim . 

                          -----------------------------------------------------------------------

eveeettt.... bu bölümde bittiii. inşallah beğenirsiniz. vote ve yorumatmayı unutmayın..:):):):):)

KOLEJLİ PSİKOPAT (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin