[3]

393 48 13
                                    

author pov

Yoojun berdiri didepan cermin besar miliknya.

dia tersenyum penuh makna.

psiko biasalah.

"Yoongi aku dah dapatkan selepas lima tahun aku perhatikan dia. hehehe. inilah yang aku inginkan."

"tapi, aku tak mahu hartanya."

"yang aku mahu hanyalah CINTANYA."

"aku amat mendahagakan cintanya..."

"dia cintakan aku ke?"

Yoojun bercakap seorang diri didepan cermin itu.

wajahnya ditenung pada pantulan cermin itu.

"aku mungkin tak sempurna, malah semua orang tak sempurna. tapi aku akan buat akulah yang paling sempurna dimatanya. Yoongi teramatlah sempurna dimata aku hahahaha." sambungnya lagi.

Yoojun membuka sliding doornya lalu berdiri dibalkoni.

matanya berkaca-kaca melihatan kepekatan malam yang sunyi itu.

"aku harap dia cintakan aku.... aku amat berharap... tapi, aku tak boleh paksa dia. aku cuma akan buat dia jatuh cinta pada aku sahaja... adakah ianya sama? haih..."

"hai awak." Hoshi menyapa Yoojun.

memang tak apa-apa jika Hoshi main masuk sahaja dalam bilik Yoojun, perempuan muda itu langsung tak kesah.

Hoshi itu adalah pembantu setia Yoojun, dia tak pernah ingkar dengan kata-kata Yoojun.

biarpun dimaki, tetap sahaja setia( ̄∀ ̄)

ish ish ishhh.

bahasa Yoojun terhadapnya amat kasar, tapi Hoshi masih lagi berlembut( ̄∀ ̄)

"hm." hanya itu yang dibalas oleh Yoojun.

"awak nak buat apa dengan dia tu?" tanya Hoshi.

"aku nak simpan dia." balas Yoojun sambil tersengeh.

"oh hahaha."

"kau pergi tengok dia dah tidur ke belum, boleh?"

"mestilah boleh. okey." Hoshi berjalan keluar dari bilik Yoojun lalu masuk kedalam bilik Yoongi pula.

"woi?" tegur Hoshi pada Yoongi yang masih tak tidur dan hanya berbaring sambil silang kaki keatas.

"mwoya?"

Hoshi masuk kedalam. "dah tidur?"

"ada nampak mata aku terpejam ke? bodoh tu simpanlah sikit." tanpa segan silu Yoongi berkata begitu.

"eleh. aku cuma nak pastikan je. mana tahu masa aku masuk kau dah tidur then buka mata balik."

"potpetpotpet. apahal masuk sini?"

"saja. nak tengok kau dah tidur kebelum sebab disuruh dengan cik Yoojun."

"cik? aku fikir korang bercinta."

"mana ada."

tiba-tiba mereka menjadi selesa pula, tak kekok.

HAHA ini pelik.

"woi, nama kau apa?"

"Hoshi. kau Yoongi, aku tahu"

baru sahaja Yoongi niat nak intro back, terus terbatal niat dia. "k. weh, tolong aku keluar dari sini plsss."

"tak boleh."

"asal? bolehlah wehhh"

"tak boleh! kau tahu tak cik Yoojun tu garang orangnya."

"tak tahu!"

"bodoh juga kau ni kan? haih. kau nak tahu kenapa dia jadi macam tu?"

Yoongi menggeleng. "apahal?"

"dia jadi psiko disebabkan kau."

❦TBC❦

❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞Where stories live. Discover now