[32]

237 22 4
                                    

author pov

"korang nak pergi mana?" tanya Hoshi pada dua pasangan kekasih a.k.a bakal suami steri dihadapannya. k jelesh i.

"adalah~" Yoojun menjungkit-jungkitkan keningnya, Yoongi mencubit pipi gadis itu kerana terlalu geram.

"oh. okey faham. pergilah haha biar saya jaga rumah macam biasa, bergembiralah ya!" jerit Hoshi gembira.

Yoojun dan Yoongi tergelak. "arra. jaga rumah tau." pesan Yoojun.

"no worries!" Hoshi menayangkan giginya. ecehh comel gitchu.

"bye."

"bye bye."

selepas dua pasangan sejoli itu pergi, senyuman dibibir Hoshi hilang. wajah sayu pula dipasangkan.

"haih. tak apalah, Hoshi. at least dia masih berkawan dengan kau walaupun tak lebih."

"bersyukur jelah."

"walau apa pun, kau kena tetap doakan dorang berdua bahagia."

"kau kena tetap tunjuk yang kau seronok lihat dorang bahagia."

"yes yes. begitulah Kwon Soonyoung yang sebenar."

Hoshi sengaja bercakap sorang, nak sedapkan hati sendiri. biasalah.

"mungkin hari aku akan makin sibuk. haha sibuk untuk move on. tak apalah. walaupun hampir enam tahun kau taruhkan perasaan ini pada dia, sia-sia tho."

"wokey. SAYA KWON SOONYOUNG, AKAN BERJANJI UNTUK MEMBUANG SEGALA PERASAAN CINTA SAYA TERHADAP GADIS BERNAMA SHIN YOOJUN. KEMUDIAN, SAYA AKAN BERKAWAN DENGANNYA SEPERTI SEORANG KAWAN BAIK. YES GUDLUCK KWON SOONYOUNG, YOU CAN DO IT! YOU CAN DO IT!"

Hoshi bersorak untuk dirinya.

weh, sian pula aku tengok (︺︹︺)

❦❦❦❦❦

"yang ni ok?"

"ok."

"yang ni?"

"ok."

"yang ni????"

"ok....."

"HAHAHA" Yoongi berdekah melihat tingkah laku Yoojun yang terlebih bersahaja tu, sampai tak sedar yang dia tunjuk tu adalah bra.

"jap.. apa yang kau- MIN YOONGI!" Yoojun menepuk bahu Yoongi setelah dapat tahu lelaki itu mengenakan dia. "EIII KENAPALAH KAU NI TERLALU- EII TAKLEH CAKAPLAH."

"HAHAHA MIANHAE AH HAHAHA APPO!" Yoongi menahan sakit dan juga geli bila Yoojun tiba-tiba menggigit jarinya.

"tu makannya. gatal eh dia ni sampai bra pun usya!"

"eleh. saja je kita try dia."

"eeeiii tak suka betullah lelaki miang macam kau ni! rasa macam nak sepak je anu dia tu!"

"eh janganlah! nanti mati pucuk pula. dah takleh buat an-"

"HA HA! JANGANLAH FIKIR SAMPAI KESITU. fikir aku sanggup sepak anu prince charming sendiri?"

"manalah tahu."


TBC

anda rasa ini betul ii pengakhirannya? WEH KAN AKU DAH KATA BELUM LAGI HAHAHAHAHA. ah btw, aku dh dpt rasakan yg jln crite ni akn lari dari tajuk HAHAHAHA whatever la. ITS MY STYLE HAHAHAJA.

❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞Where stories live. Discover now