author pov
pelan-pelan Yoojun tolak pintu bilik Yoongi, kelihatan dia baring mereng membelakangi pintu.
huehuehue lain macam je.
toing
Yoojun terus menghempas badan diatas katil saiz king ini bersebelahan dengan Yoongi. bergegar satu badan AHAHA.
'AWW BESTNYA DAPAT BARING SEBELAH PRINCE CHARMING! FIRST TIME NI!' desis hati Yoojun.
Yoojun cuit-cuit kuping telinga putih milik Yoongi. "hei, aku tahu kau tak tidur lagi."
Yoongi tidak menjawab.
Yoojun jengah muka Yoongi.
bulu mata lelaki itu masih berkedip-kedip.
haa betullah tekaan Yoojun( ̄∀ ̄)
"kenapa tak tidur lagi ni, Yoongi?" tanya Yoojun.
"tanya orang, kau pun sama."
uish garangnya(ಥ_ಥ)
"selagi kau tak tidur, mungkin aku takkan dapat tidur."
"gila."
"ya, Min Yoongi. aku gila sebabkan kau~" semakin ligat jari jemari Yoojun mencuit-cuit kuping telinga Yoongi yang sudah memerah.
merah sebab Yoojun cuit ke atau sebab lain tu aku tak tahu ( ̄3 ̄)
"stop main dengan telinga aku."
Yoojun mengeluh lalu berhenti dari mencuit telinganya.
sedeh ah tu (ˉ(∞)ˉ)
"kau nak tahu tak, semenjak aku tengok kau. kau nampak sempurna sangat-sangat dimata aku. sampai aku berani buat semua benda ni, walaupun aku tahu risikonya macam mana. aku mungkin akan dipenjarakan selama bertahun-tahun. hahahaha."
Yoongi hanya diam dan tidak membalas kata-kata Yoojun, terkedu sat.
"dan aku cinta mati dengan kau, aku pasti cinta aku ni akan bertepuk sebelah tangan. tapi apa salahnya mencuba? kau pun jangan ego bila ada sesuatu rasa bertandang dalam diri kau. hehehe"
"aku nak tidur, keluar."
Yoojun bangun dari baring lalu melangkah keluar dari bilik Yoongi tanpa sepatah kata, mukanya tak ada reaksi.
marah ke kak?
❦❦❦❦❦
Yoojun masuk semula kedalam bilik Yoongi selepas beberapa jam keluar, dia tak boleh tidur.
jam menunjukkan tepat pukul 2:30pagi.
Yoojun menghampiri Yoongi yang sedang baring sambil silang kaki dan memeluk tubuh, err tidur pun bergaya ish ish ish.
mata Yoojun amat terpaku dengan kekacakkan yang Yoongi ada, itulah yang membuatkannya rasa seperti ingin menjerit dan merogol Yoongi.
kau gila eh, Yoojun?(ノД')
lama Yoojun perhati bibir tipis milik Yoongi, dia ingin menyentuh bibir itu...
menggunakan bibirnya.
chup!
tanpa segan silu, Yoojun mencium bibir Yoongi sekilas.
sekilas sahaja.
hanya 1 saat. eh tak sampai agaknya ( ºÄº )
pipinya membahang sendiri.
"ish..." Yoongi berdengus dalam tidurnya, tak selesa sebab ada sesuatu menganggu bibirnya.
Yoojun masih statik berdiri, langsung tak cuak kalau-kalau Yoongi terbangun dan melihatnya.
lama Yoojun perhatikan Yoongi.
tiba-tiba, rasa yang dia tak pernah rasai menyelubungi dirinya.
rasa serba salah.
❦TBC❦
ok. actually en, nama Yoojun ni memang aku terfikir sendiri lol biasenye aku tnye gugel lepastu adelah sikit ii fikir nak gabungkan name ni dgn name ni haa. tapi name Yoojun ni lain sikit.
sebab, Yoo tu aku ambil dari nama Yoongi lol. dan Jun pula, aku ambil dari nama aku sendiri. itula jadi kalau otak terlalu bergeliga?🌚
HAHA biaselah. aku sebagai author, kenelah letak name imagine yg sdp untuk readers tu💋 ha yeye, readers yg tgh baca tu.
YOU ARE READING
❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞
Fanfictiontakkan tengok je? bacalah ngeh(; ̄Д ̄) tak kena bayar pun( ̄へ ̄)