[18]

256 26 0
                                    

author pov

"woi."

"woi?"

"Yoongi!"

"huh ye apa apa?" Yoongi terpinga-pinga, dia pandang Hoshi yang dah tayang muka toya.

"kau menung apa huh? aku panggil tak dengar ke?"

"ala janganlah marah. aku.... fikir sesuatu tadi. ha apa kau nak cakap?"

"aku nak tanya, kau betul-betul nak keluar dari sini ke?"

"ha entahlah. up to you la nak lepaskan aku ke tidak." Yoongi menyandarkan badannya disofa, ditatapnya wajah Hoshi.

"sebenarnya, aku boleh tolong kau keluar dari sini."

"KWON SOONYOUNG!!!!" tiba-tiba sahaja Yoojun muncul dan menjerit nama betul Hoshi🗿

entah bila muncul pun tatau la.

Hoshi dah gelabah gila.

"NOT MY FAULT" Yoongi dah angkat tangan tanda menyerah.

"KWON SOONYOUNG, KAU CAKAP APA TADI??!!!!" makin lantang suara Yoojun.

ditatapnya muka Hoshi yang dah cuak, mata Yoojun merah. DIA TAHAN GERAM TU.

Yoongi dah sembunyikan wajahnya dikusyen.

Hoshi dah terdiam, tak boleh nak cakap apa-apa dah sebab takut sangat.

YOOJUN KALAU MARAH, HAA ROBOH RUMAH.

atau lebih teruk lagi, dia boleh membunuh.

SIAPA JE TAK SEGHAM WOI.

Yoongi campak kusyen yang menutupi mukanya, dia mahu membantu Hoshi.

FAINELI YOONGI BERGUNA GAIS

"Yoojun, lis-"

"APA?!"

"SHUT UP AND LISTEN! okey, first of all, dia tak salah."

"tak salah? TAK SALAH APA HUH?! AKU DENGAR DIA CAKAP-"

"YA MEMANG PUN! TAPI AKU TAK CAKAP PUN AKU SETUJU DENGAN PELAWAAN DIA! faham?"

darah masing-masing dah mendidih, Hoshi je tidak.

lelaki bermata sepet itu hanya menunduk, redho pada yang akan terjadi pada dirinya.

"K FINE THEN! KWON SOONYOUNG, BIG PUNISHMENT AWAITS YOU!" Yoojun menunding jari betul-betul kat batang hidung Hoshi, lalu dia keluar rumah.

nak tenangkan fikiranlah tu.

too pressure la.

"t-terima kasih sebab backup aku."

"hm aku ikhlas. tapi tula... aku tak dapat nak kurangkan punishment kau. kau dengar kan tadi?"

"dengar. tak apalah, ini memang salah aku pun. aku memang patut kena hukum."

"weh, aku risaulah kat kau. takut dia... jadi agresif ke pastu bunuh kau ke. kau sendiri kan yang cakap dia tu psycho."

"tak apalah. dia takkan bunuh aku punya! paling paling pun, hukum aku sampai nyawa-nyawa ikan je." senyuman palsu Hoshi ukirkan.

"err kau jangan."

TBC

❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞Where stories live. Discover now