[30]

249 27 11
                                    

author pov

Hoshi menggosok mata sambil menuruni tangga, hm baru bangun k.

"ADUHDUH! BABI SETAN KAU!"

tiba-tiba sahaja Hoshi dengar suara Yoojun seperti sedang marah, siap maki lagi.

dia jengah ke ruang tamu.

kelihatan Yoojun sedang memarahi sofa lalu menendang-nendang natang empuk itu, sofa itu hanya mampu facepalm.

weh, sofa ada muka Σ(⊙▽⊙")

"awak?"

"huh? ah kau dah bangun rupanya." Yoojun membetulkan sedikit rambutnya.

pfftt.

oh iya, pasti ramai yang kata Hoshi tu lembab gila bila bercakap dengan Yoojun kan?

WEH SEDAP MULUT KAU JE KATA DIA LEMBAB EH EII.

aku nak tanya, yang kau panas bontot asal? HAHAHA SUKA HATI DIA LAH, INI LIFEU DIA.

k maafkan saya.

"Hoshi, siapkan sarapan." arah Yoojun.

Hoshi hanya mengangguk patuh.

Yoojun berjalan menghampiri pintu rumahnya, sebelum itu selak langsir tingkap dulu.

srengg

"whut?!" mata Yoojun membuntang, kelihatan didepan pagar rumahnya kereta Yoongi masih statik kat situ dari semalam.

apa semalam Yoongi.....

"SJDLHDKHSSKAHLASETAN" Yoojun mencarut sambil membuka pintu.

K INI LEBIH MEMBUNTANGKAN MATA DIA.

YOU KNOW WHAT, YOONGI TIDUR ATAS KERUSI.

"MASYAALLAH. WOI TENOK." Yoojun mengejutkan Yoongi.

"ee lalat ni tak mati lagi- omg princess charming ku~" Yoongi tiba-tiba menjadi gedik.

euw.

"KAU TIDUR SINI SEMALAM?"

"yup."

"BIAR BETIK."

"yup. tengoklah pengorbanan aku."

"eee gi mati k mati. PERGI BALIK RUMAH KAU SEKARANG!"

Yoongi menahan tangan Yoojun dari asyik bergerak-gerak, sekarang ni dia ingin Yoojun diam dan fokus padanya sahaja.

"whut." Yoojun diam dan mengkakukan diri.

Hoshi mengendap dari pintu. "wuuu so sweet." katanya sambil menekup dua belah pipinya.

"SO BITTER." kata Yoojun sambil menjeling tajam Hoshi, terkedu terus si sepet tu pastu sembunyi balik dalam rumah WKWKWK.

"so, apehal kau pegang aku ni?" tanya Yoojun sambil pandang tangannya yang telah digari oleh tangan Yoongi. (digari? ah bantai jelah HAHAHA)

"AKU NAK KAU DENG-"

"shh shh. jangan kuat sangat cakap, aku dekat je ni."

k. Yoongi malu disitu. "okey okey. shut up and listen k."

nafasnya ditarik dalam-dalam.

"aku nak kahwin dengan kau." punyalah laju Yoongi cakap, kalah rap Suga BTS.

Yoojun ternganga. "w-whut? k-kahwin?"

Yoongi angguk malu-malu kemudian mukanya ditekup.

"KYAAA! JANGAN JAWAB SEKARANG! NANTI K NANTI!" jeritnya sambil cabut lari masuk kedalam kereta sportnya, kemudian keretanya dipandu laju.

"err..." Yoojun masih kaku.

dan dalam kekokkan yang bertandang, hati seseorang retak.

iaitu hati, Hoshi.

TABAHLAH, NAK. MEH MEH SANDAR KAT KITE.

❦TBC❦

ADAKAH INI PENAMATNYA GAIS? HAHAHAHAHA TIDAK SAH LAGI, TIDAK! HAHAHAJAHA. banyak lagilah doh haa tgk aku dh bocor kan rahsia💨

❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞Where stories live. Discover now