[10]

300 30 2
                                    

author pov

Yoongi berjalan kehulur-kehilir diruang tamu dari tadi, tak tentu arah.

HA HA HA AKU KETAWAWAWAA TERASA AKU TAK TENTU ARAHHH-

apa yang lelaki putih pucat tu tunggu? oh tidak ada, dia hanya menunggu si Hoshi tu je. itu sahaja (*´∇`*)

OHOHOHO.

Hoshi keluar dari biliknya, Yoongi terus tarik tangannya duduk diatas sofa.

"WO WOOO TOLONG JANGAN ROGOL AKU!" Hoshi merapu disitu.

"MENDE KAU NI."

"huff.. kus semangat. apehal? ketuk-ketuk pintu macam nak roboh..." kata Hoshi sambil mentonyoh matanya.

"AKU NAK KELUAR DARI SINI!" Yoongi mengoncang bahu Hoshi sekuat hati.

WOI MATI ANAK ORANG! ;A;

"WO-WO-WOI LE-LE-LEPASLAH!" Hoshi menolak Yoongi sehingga jatuh sofa.

tu makannya.

"nak keluar? many beautiful your face." Yoojun tiba-tiba muncul dibelakang sofa sambil memeluk tubuh, wajahnya jelas terpancar yang dia sedang marah.

"eh cik Yoojun!" Hoshi terus berdiri dari duduk, matanya dikebil-kebilkan supaya nampak comel. takut kena punish lah tu.

"kau pergi tidur." arah Yoojun pada Hoshi.

"apa apa?" Yoongi bangun dari duduk lalu mendabik dada depan Yoojun.

"kau takkan dapat kemana-mana. nama pun diculik."

"FAK! AKU BENCI KAU!"

"arraseo, nado saranghae." Yoojun hanya tersenyum manis. "oh iya, aku nak tanya kau sesuatu ni."

"nak tukar topik eh?"

"eh taklah! betul aku nak tanya kau sesuatu."

"hmm go on."

"siapa yeoja yang kau mesej semalam?"

"PFFTTT HAHAHAHAHAHA"

Yoojun menayang muka dungu.

"aduyai.... kenapa? aku tahu kau cemburu. leklaa~ tak ada apa punlah."

Yoojun masih tidak mengukirkan senyuman, malah mukanya makin dimasamkan.

"dia PA akulah."

"kenapa mesti yeoja?!" tanya Yoojun emo.

"eh emo nya. yeoja kan senang sikit, dorang lemah lembut."

"grrr aku tak suka dia! pecat dia!"

"eh senang je kau cakap ye. kau siapa nak arah-arah aku?"

Yoojun terdiam.

'ye tak ye juga, aku ni siapa jelah.' desis hati Yoojun.

Yoojun mengetap giginya, nak nangis pun ada juga.

"OKEY OKEY AKU GURAU JE! kami tak ada papelah, dah 3 tahun dia kerja dengan aku. tak ada rasa apa-apa pun."

"itu kata mulut kau, kata hati kau pula? hak alah." masih Yoojun memasamkan mukanya.

"hei, tenanglah. aku masih tak sedia nak bercinta-cinta ni semua k. umur i baru 26, its too young lah."

"eleh. LOVE IS BLIND. tak kiralah umur berapa pun, dia pasti akan menyapa kita. sudahlah. masuk tidur."

"iyelah mak nenek." Yoongi menaikki tangga lalu masuk kedalam biliknya.

Yoojun menghela nafas panjang.

cemburu.

sangat cemburu.

'kenapa aku rasa lain macam ni? janganlah cakap aku suka dekat penculik psiko tu!!' jerit hati Yoongi.

Yoongi, love is blind lah.

❦TBC❦

❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞Where stories live. Discover now