[33]

225 26 4
                                    

author pov

"kamu berdua boleh bercium." kata paderi sambil mengundurkan dirinya kebelakang.

WUUUU.

Yoojun tersenyum lebar, begitu juga Yoongi.

mereka mendekatkan wajah masing-masing.

chup~

akhirnya, bibir mereka bersatu.

AWWWW AUTHOR TERHAGHU.

"wuuuuuu!" semua bersorak gembira.

tiba-tiba kepala Yoojun berdenyut kuat dalam ciuman yang masih belum dilepaskan, keningnya berkerut seribu menahan sakit.

Yoongi membuka matanya dan dia ternampak kening Yoojun berkerut seribu, akhirnya ciuman dilepaskan.

dia takut Yoojun tak cukup nafas disebabkan ciumannya.

"are you okay?"

"okay."

Yoojun cuba sedaya upaya mengawal nafasnya yang tidak teurus. berharap tiada siapa perasaan lagi lagi Yoongi.

"WOHO! TAHNIAH CIK YOOJUN, YOONGI!" sorak Hoshi sekuat hati sehinggakan tercetus tawa dari para tamu.

weh, Hoshi tu mukanya nampak seronok. padahal dalam hati siapa je yang tahu?

Hoshi, berhenti tayang muka fake happy kau tu ")

"tahniah, tuan Yoongi, puan Yoojun." kata Junnie sambil tersenyum manis pada kedua pasangan sejoli.

"terima kasih, Junnie."

Junnie berjalan untuk pergi keruangan makan, dan secara tak sengaja Junnie terlanggar Hoshi. nasib baik Hoshi sempat sambut tubuh Junnie dari terhempas ke tanah.

omg. mereka berdua bertentang mata.

DARI MATA TURUN KE HATI GAIS.

Junnie tersedar dari lamunan lalu cepat-cepat bangun. "err mianhae."

"ah gweanchanhayo. awak ni.... P.A Yoongi tu kan?"

"ha'ah."

"oh. nama saya Hoshi."

"Junnie."

AWUUU MASING-MASING MALU-MALU KUCING.

ALHAMDULLILAH. AKHIRNYA HOSHI TELAH MENEMUI JODOHNYA. AYEAH.

❦❦❦❦❦

Yoojun pov

aku menelan painkiller sebanyak mungkin, eh tak tak. aku telan dua biji je.

hik.

kenapalah kepala ni kena sakit masa-masa macam pagi tadi? kuangsam betul.

kang baik-baik tak ada siapa tahu terus semua orang tahu.

nasib baik dapat kawal ┐(´д`)┌

"menung apa tu~"

"OMONA!"

"OHOHOHO."

"Yoongi, this is not funny at all." aku jeling Yoongi setajam boleh.

"err ok ok. so, now i'm your husband and you my wife."

"hm?"

"kita nak gunakan bahasa apa?"

"awak-saya?"

"hm awak-saya? bolehlah. hai awak, nama saya Min Yoongi."

"euw HAHAHAHA. nama saya pula Min Yoojun. ACEHHH SAYA BARU PERASAN MARGA SAYA DAH BERTUKAR TAU."

"eee why sho kiyut."

"ofkos. baru perasan ke? i kan memang kiyut dari dulu."

"eee janan kiyut sangat wahai wifeu ku! umm kalau time mendesah, mesti lagi kiyut."

"YAH!! SIAL! HAHAHAHAHA APAKAH HAHAHAHAHA MARAH READERS WOI HAHAHAHAHJAA"

"HAHAHAHAHA VIRUS BYUNTAE SIAPA LAK YANG MELEKAT KAT AKU NI EUW HAHAHAHAHAHA."

TBC

bahagianya kowg🗿 aku kat sini yg merana🗿

❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞Where stories live. Discover now