author pov
"Hoshi-ah, aku nak jumpa kau."
"ah ne. jumpa dekat mana?"
"han river."
"arraseo."
❦❦❦❦❦
Yoojun membuka topeng mulutnya, memang dia kalau keluar selalu guna topeng mulut.
"Kwon Soonyoung."
"yes?"
"aku nak berterima kasih sebab kau sanggup berkorban apa saja untuk aku. dan aku juga nak minta maaf sebab... aku selalu buat jahat dekat kau. mesti kau terasa hati sangat-sangat dengan aku kan?"
"eh taklah. saya dah lama maafkan awak, saya langsung tak terasa hati dekat awak."
"huf lega hati aku dengar. tanpa kau, mesti aku takkan dapat bersama dengan Yoongi. terima kasih." Yoojun memeluk Hoshi.
terkejut si sepet tu. sudden je.
"sa-saya ikhlas." kata Hoshi tergagap-gagap.
"terima kasih. terima kasih atas segalanya. aku tak sangka aku akan jumpa manusia sebaik kau. terima kasih."
"hehe. awak, boleh saya tanya sesuatu?"
"tanyalah."
"macam mana nak pujuk perempuan?"
❦❦❦❦❦
"haa panjang umur wife aku. pergi mana je?" Yoongi merangkul pinggang Yoojun, dicuit-cuit hidung isterinya.
"haha jumpa Hoshi."
"ohhh. ada bincang apa je hm? nak culik kita lagi ke~"
"tak adalah, dia yang ajak saya. katanya nak tanya tentang macam mana nak pujuk perempuan." tipu Yoojun.
gila pe dia nak bagitahu hal sebenar. HAHAHA.
"wuuu~ ni mesti kes nak pujuk Junnie. sah ni sah!"
"pffttt siyes ah? macam mana awak tahu?"
"mestilah saya tahu. Junnie tu kan P.A saya huehue. kadang-kadang dia share problem dia dengan saya. jadi saya tahulah sebab pagi tadi dia bagitahu."
"ouh no wonder. Junnie ada cakap tak kenapa dia merajuk dengan Hoshi?"
"katanya Hoshi tu gatal, bila tengok perempuan seksi sampai terteleng-teleng kepala perhati."
"AHAHAHAHAHA WHAT THE FAK HAHAHAHAHAHA."
"eh tak baik gelakkan orang. kalau saya macam tu ha what your reaction?"
"alah saya tak kesah pun, awak nak kahwin dengan perempuan tu pun boleh hihi."
"EH MANE BOLEH. SAYA SAYANG AWAK JE TAU"
❦❦❦❦❦
"Junnie! tunggulah!" Hoshi menarik tangan Junnie.
"apa?!"
"ala ala marah lagi ke?"
"mestilah! eee blah lah!"
"Junnie, listen this. saya minta maaf."
"tu je?"
Hoshi menyeluk poket seluarnya lalu menunjukkan sebentuk cincin.
mulut Junnie melopong.
❦TBC❦
YOU ARE READING
❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞
Fanfictiontakkan tengok je? bacalah ngeh(; ̄Д ̄) tak kena bayar pun( ̄へ ̄)