author pov
kaki Yoojun terus melangkah tak henti-henti.
"YOOJUN!" Yoongi terus mengejarnya.
ya, Yoojun lari lagi dari Yoongi.
sungguh dia tak mahu berhadapan dengan lelaki itu, sebab dia tak nak rasa sayangnya pada lelaki itu semakin membuak-buak.
walaupun sebelum ni memang dah membuak-buak hihi. tapi dia akan kurangkan sedikit demi sedikit.
Yoongi memegang lengannya lagi.
Yoojun pun apalagi, terus meronta-ronta ingin dilepaskan.
"lepas, Yoongi! lepas!" jerit Yoojun.
"tak! kau asal asyik lari dari aku?"
"Yoongi!"
akhirnya genggaman Yoongi dilengan Yoojun terlepas.
tanpa membuang masa, Yoojun terus mencapai batu-batu kecil yang berada diatas tanah lalu dia campak kearah Yoongi. bertubi-tubi pulak tu.
HAMBEK KAU HAHAJAJA.
"oi! ah! woi! ah SAKITLAH! woi hajima- YAH!"
Yoojun langsung tak endahkan Yoongi yang menjerit kesakitan.
"SHIN YOOJUN! SUDAH!"
haih. tetap sahaja Yoojun tak endahkan ≧∇≦
akhirnya Yoongi dapat mendekati Yoojun dan tangan gadis itu ditahan dari terus menerus mencampakkan batu kearahnya.
"HISH! LEPASLAH!"
Yoongi terus memeluk tubuh Yoojun.
terkebil-kebil mata Yoojun dengan nafas yang terengah-engah.
tak ada secalit air mata pun yang keluar dari mata Yoojun.
well, orang pyscho hati kental dey.
"kenapa kau macam ni, Yoojun? ini bukan kau. Yoojun yang sebenar adalah yang suka berbual dengan aku walaupun hakikatnya aku tak nak pun berbual dengan kau."
Yoongi menarik nafasnya. "dan Yoojun yang sebenar adalah yang terlalu obses dengan aku. mana dia?"
mata Yoojun yang tadi terkebil-kebil kini dipejam sekuat hati.
deep dengan ayat Yoongi.
"BABI! YOONGI BABI!"
"OI SEDAP MULUT JE CAKAP AKU BABI YA."
pelukkan dileraikan akibat masing-masing marah.
ish ish ish.
"MEMANG PADAN PUN! KAU BUAT AKU DEEP PAHAL?! AKULAH YOOJUN TU!"
"TAK SENGAJA K. YEKE YOOJUN TU KAT SINI? AKU RASA TAK."
ingin sahaja Yoojun berdekah kat situ, tapi bila mengenangkan yang dia sedang marah waktu ini. tak jadi la pulak (ˉ(∞)ˉ)
"dahlah. aku dah lepaskan kau. kau kata kau tak suka aku ganggu kau, rimaslah, tak selesalah. eh! sekarang cari aku pula."
"ANIYO." pipi Yoongi merona merah.
cis. cam tahi je dia ni HAHAHAHA.
"eleh. sudahlah. pergilah kat P.A kau tu, dia perhati je kita dari tadi. aku nak balik. THIS IS THE LAST WARNING, DON'T MET ME AGAIN. AGAIN!" amaran Yoojun kedengaran lembut sahaja ditelinga Yoongi.
"nanok~"
"YOONGI ADALAH TAHI!"
❦TBC❦
YOU ARE READING
❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞
Fanfictiontakkan tengok je? bacalah ngeh(; ̄Д ̄) tak kena bayar pun( ̄へ ̄)