[4]

375 44 11
                                    

Yoongi pov

aku ternganga.

"a-aku? disebabkan aku? TIPU AH KAU NI EEE DOSA TAU MENIPU"

"EH JANGAN CAKAP KUAT SANGAT NANTI DIA DENGAR NAYA KAU. aku cakap betul ni."

"ceritalah detail sikit!"

"dia mulai jadi psiko lima tahun lepas, iaitu selepas pertama kali dia lihat kau."

"aku selalu ada dengan dia, sebab tu aku tahu. dia tergila-gilakan kau sangat-sangat. dia kata, dia sanggup buat apa sahaja demi dapatkan kau. boleh dikatakan, dia obses dengan kau."

"aku sarankan, kau jangan tolak cinta dia. bahaya."

aku menayangkan poker face. "peduli apa aku. aku tak suka dia, kenapa nak kena paksa?"

"suka hati kaulah. nanti kalau dia jadi gila, itu semua salah kau." Hoshi menayangkan muka menyakitkan hati.

"APAHAL SALAH AKU PULAK." aku mulai tak puas hati.

"yelah. dia terlalu obseskan kau sampai jadi tertekan, bukan kau ke yang salah macam tu? bertanggungjawab la sikit."

"BUKAN SALAH AKU LA JIBAKE." aku menumbuk bahu Hoshi.

aku terdiam seketika.

dia obses dengan aku?

EUWWWW. meremang bulu hidung aku (ˉ(∞)ˉ)

TAK NAK LA CAKAP PASAL NI GAIS.

"Hoshi, telefon aku mana?"

"kat Yoojun."

"MWO? ambilkan."

"tak boleh."

"aduh kenapa pulak?"

"dia simpan kat mana pun aku tak tahu. dahlah, aku keluar dulu. dah lama sangat aku duduk sini, nanti cik Yoojun marah."

"eleh asal nak respect sangat si budak Yoojun tu? siap nak ber cik cik bagai."

"tak yang kau panas bontot ni kenapa? sukahati akulah."

alaaa kena balik ┐(´д`)┌

"eleh."

"dahlah. aku keluar dulu. esok pagi standby."

"standby apa-" belum habis lagi kata kata aku, Hoshi dah ghaib ( ̄へ ̄)

❦❦❦❦❦

author pov

"seronok cerita pasal aku kat dia hm?" Yoojun memandang nanar wajah lelaki bermata sepet itu.

"m-maafkan saya, cik Yoojun."

sebenarnya, Hoshi kantoi yang dia ceritakan kat Yoongi pasal Yoojun(T▽T)

"kau nak kena punish ke huh?"

Hoshi menggeleng laju.

hukuman yang Yoojun berikan agak kejam (T▽T)

dia boleh mencederakan lelaki bermata sepet itu sehingga nyawa-nyawa ikan(T▽T)

sungguh psiko perempuan muda itu(T▽T)

"aku tetap nak punish kau."

"t-tolonglah jangan! kalau awak hukum saya, siapa nak jaga Yoongi? siapa nak jaga pintu? haa nanti k-kalau dia terlepas macam mana?" Hoshi cuba mencari alasan.

"hmm." Yoojun diam sambil garu kepalanya. "ada betul juga. okey, kali ni kau akan terlepas dari punishment yang berat."

"hee" Hoshi tersengeh.

"HAJIMAN! kau akan dapat punishment yang ringan."

terus mati sengehan lelaki bermata sepet itu(T▽T)

"tulis dikertas "SAYA MINTA MAAF" sebanyak.... 500 words. arra?"

hampir sahaja rahang Hoshi jatuh mendengarkan hukuman ringan tu.

tapi ringan jugak laa (*´∇`*)

"l-lain tak ada ke?"

"tekan tubi 80 kali. nak?"

"ah tak apalah. saya buat yang tulis-tulis tu."

"bagus. aku nak keluar sekejap, jaga rumah dan jaga prince charming aku."

"okey."

selepas kelibat Yoojun keluar. keluhan berat terus Hoshi lepaskan.

nyesal ah tu HAHAHHAHA.


❦TBC❦

❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞Where stories live. Discover now