[34]

235 25 22
                                    

author pov

"good morning ning ning ning~ ahh sedapnya peluk." Yoongi memeluk tubuh isterinya dari belakang.

"oi, tak nampak ke orang tengah masak ni?"

"alaa tingallah sekejap~ titew nak peyuk awak ni~"

SUMPAH YOONGI MANJA GILA PAGI NI.

"haih. siapkan makanan atau bermanja lebih penting hm?"

"mestilah bermanja."

"nak mampos?"

pelukkan dileraikan, wajah Yoongi dah monyok. bibirnya dipoutkan.

YA ALLAH. IM DYING.

"tengok tu." Yoojun mencubit perut Yoongi. "tak payahlah pout. bertambah comel taudok."

"nak majok."

chup

Yoojun mengucup hidung Yoongi. "nak merajuk lagi?"

"tak nak dah. hehe morning kiss ke tu?"

"ha'ahlah kot. tapi lebih kepada sebuah ciuman pujukkan? haha."

"aigoo! janganlah comel sangat!"

chup!

chup!

chup!

"ANGG-"

chup!

"YOONGI-"

chup!

"HAJIMA!"

akhirnya Yoongi berhenti dari mencium seluruh wajah Yoojun.

untung kau, Yoojun. HIK.

"apa awak ni ei! gelilah."

"hehe. awak."

"hm?"

"promish dengan saya yang awak akan selalu berada dengan saya sampai bila-bila k?"

Yoojun hanya mengangguk sambil tersenyum manis.

dia tak boleh nak kata janji, sebab dia memang betul-betul tak boleh hidup lama lagi dah. ")

"promish?" Yoongi menayangkan jari kelingkingnya.

Yoojun pun menyatukan jari kelingking mereka, dan dia mengangguk sambil tersenyum lagi.

sungguh, sungguh dia mahu katakan yang dia akan berjanji untuk bersama dengan Yoongi sampai bila-bila. tapi apa kan daya... ")

"ah sambunglah masak. saya tunggu~"

"arra~"

❦❦❦❦❦

Hoshi hanya termenung menatap sarapannya, langsung tak disentuh lagi.

tabahlah ")

hari ini hari paling kosong buatnya.

sudah tidak ada jeritan Yoojun lagi dalam rumah itu. sepi, sunyi dan.... kosong lagi.

"haih..." sesekali Hoshi menghela nafasnya kemudian kembali menatap bijiran yang kian kembang dalam mangkuk tu.

"makanlah aku! huaaa Hoshi jahat! makanlah akuuuuuuuu" bijiran kembang itu meraung-raung untuk dimakan.

astaghfirullahaladzim. BIJIRAN BOLEH BERCAKAP WOI HAHAHAHAHA.

akhirnya Hoshi menyuap satu sudu bijiran kedalam mulutnya.

"finallyyyyyyyyyy hahsjsnlsnwozneyab" jerit bijiran yang tersenduk dalam sudu sebelum hilang ditelan Hoshi.

hm rip. HAHAHA.

tiba-tiba Hoshi terfikir pasal Junnie. matanya memandang sekeliling.

"bosannya... hmm lupa pula nak mintak nombor telefon dia. AISH BENGAP BETUL."

OI OI BENGAP JANGAN SEBUT EH( ಠ皿ಠ )

Hoshi berjalan keruang tamu sambil membawa mangkuk yang berisi bijiran kembang, lalu dia menghidupkan TV.

"SEKALI LAGI DUNIA CEO DIGEMPARKAN! CEO DAN JUGA JUTAWAN YANG BARU SAHAJA DIJUMPAI DUA MINGGU LEPAS TELAH PUN MENAMATKAN ZAMAN BUJANGNYA SEMALAM! WOHO SEMALAM KAHWIN, HARI NI BARU BAGITAHU DER WOHO MERANA GADIS-GADIS DILUAR SANA TERMASUK I WOHOHO."

"WALAU APA PUN, KAMI INGIN MENGUCAPKAN RIBUAN TAHNIAH. INGATLAH WAHAI GADIS-GADIS YANG MENARUH PERASAAN YANG MENDALAM TERHADAP MIN YOONGI HAA TERMASUK I. BABI BUKAN SEEKOR, BUNGA BUKAN SEKUNTUM."

"WOI! KUMBANGLAH, SETAN."

"OH! MAAFKAN SAYA. SAYA ULANGI, KUMBANG BUKAN SEEKOR, BUNGA BUKAN SEKUNTUM."

"bunga bukan sekuntum ya..." Hoshi memegang dagunya ala-ala ada janggut gitu.

"betul juga eh. dalam dunia ni bukan Yoojun sorang aje. hehehe Junnie..."

TBC

fiuh. nampak bahagia en? ceh. HAHAHAHAHAHAHAHA.

❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞Where stories live. Discover now