Yoongi pov
aku yang sedang menyikat rambut asyik termenung macam laki mati bini.
kletap!
sikat ditangan aku terjatuh. haih ┐(´д`)┌
ini dah masuk 20 kali jatuh.
bukan sebab tangan aku tak kuat, cuma aku asyik termenung dan fikiran semua melayang.
eh termenung dengan fikiran melayang bukan sama ke? Σ(⊙▽⊙")
aku bongkok dan capai sikat lagi.
"haih..." aku sigh.
aku tak tahu kenapa aku rasa macam ni.
yang Yoojun tu kejut aku cara macam tu dah pahal? hampir kena heart attack aku taudok (╯3╰)
nasib dapat kawal diri, kalau tak dia boleh dapat penampo dari aku (。ŏ_ŏ)
sekali lagi, kepala aku tak tenang.
dari tadi asyik berfikir aje.
berfikir pasal apa?
PASAL KERJALAH WOI ┐(´д`)┌
aku di'culik' hampir seminggu taudok.
pasti banyak kerja yang tak siap tu!
nasib baik semalamnya aku dah beritahu dekat Junnie supaya handle semua kerja aku. dia pun on je (*´∇`*)
pada mula aku mesej dia tu, dia agak terkejut.
yelah, katanya aku hilang.
tiba-tiba mesej dia, siapa je tak terkejut (╯3╰)
lagipun, aku dah beritahu dia supaya jangan cakap kat orang lain yang aku mesej dia. dia pun apalagi on je pt.2 (*´∇`*)
aku tak tahu kenapa aku tak boleh nak buat laporan pada polis.
serius, aku rasa berat hati.
APA SI YOOJUN TU DAH RACUNI AKU?
eh tak mungkin (。ŏ_ŏ)
"woi, telefon kau ni asyik berbunyi je." tiba-tiba kepala Yoojun tersengul depan pintu. tanjat lagi aku.
"okey.."
dia menghulurkan telefon pada aku.
nama 'Junnie PA'
ah ... patutlah muka Yoojun masam je ≧∇≦
"yeoboseyeo"
"yeoboseyeo, tuan. umm bi-bila tuan nak balik?"
"kenapa?"
"t-tak adalah. s-saya takutlah nak handle semua kerja ni. lagipun saya bukan reti. tuan cepatlah balik. saya tak sanggup dah ni"
"awak handle jelah slow-slow, mesti awak boleh punya. trust yourself."
"hm saya akan cuba. banyak meeting saya terpaksa batalkan, tak apa kan?"
"ah tak apa. lagipun, meeting tu... tak penting gak nye hahaha. ah nanti-nanti bila tiba masanya, saya balik. awak tunggu jelah ye? tapi janji jangan beritahu sesiapa pun."
"ah ne ne. saya tunggu tuan Yoongi balik. saya setia menunggu. saya letak dulu ya, bahaya kalau orang nampak hehe. bye, tuan Yoongi"
"ne, bye." aku menamatkan panggilan.
haih...
" sini telefon tu."
"eh aku simpanlah."
"ENGKAU TAK BOLEH DIPERCAYAI, bagi sini."
nak tak nak aku hulurkan juga telefon aku pada Yoojun, dia main rentap sahaja.
cemburulah tu ≧∇≦
❦TBC❦
ALAHAI KNPE DGN AKU NI?! ASAL AKU LETAK NAMA AKU! PEHAL AKU JADI PA YOONGI!
hmm takpe kan? ALAA AKU MASUK PUN SEBAGAI EXTRA CAST JE!
harap kowg tk mrh :) ee sibuk je aku nk masuk dlm ni ")
eh tapi masuk bkn sje ii tho, aku msk sbb aku tatau nk jdikan spe untuk extra cast. pufff.
YOU ARE READING
❝ ᴘꜱʏᴄʜᴏ ᴋɪᴅɴᴀᴘᴘᴇʀ ☽ ᴍʏɢ ❞
Fanfictiontakkan tengok je? bacalah ngeh(; ̄Д ̄) tak kena bayar pun( ̄へ ̄)