Monsta x - Wonho
(Hyunwoo - Shownu)- Ezt én is megtudom csinálni. Nem nagy dolog. Látod? - hullámoztattam vállamat. Vagyis próbáltam, de inkább látszodott idegrángásnak. A fiúk mégis büszkén néztek rám.
- A vállad egy kicsit jobban ejtsd le majd húzd fel. Így! - sétált mellém Hyunwoo. Vállamra tette kezeit majd az említett mozdulatokat próbálta elmutogatni. Testem mégse akarta azt csinálni.
- (Y/N). Nem gondolod, hogy merevebb vagy, mint.. - kezdte volna Changkyun, de gyorsan csendre intettem.
- Ki ne merd mondani! Tudom mire gondolsz. Te és a folyton perverz fantáziád. - próbáltam nem vigyorogni, de nevetőráncaim köszönés nélkül bukkantak fel.
- Azt akartam mondani, hogy merevebb vagy, mint a parketta. Na, akkor ki is itt a perverz? - tette a szent szűzet. Szemem eltakarva bújtam el a nevető társaság elől. Ujjaimat alig láthatóan széthúztam. Egy valaki nem nevetett. Fekete haja barna szemeibe lógott. Tekintete borús volt. Kezemet lerakva oda akartam menni hozzá. Zavart, hogy a mindig mosoly srác alig észrevehetően, delátszott rajta, hogy ideges.
- Semmi baj (Y/N)! Abban a korban vagy amikor hormonjaid túltengenek. Emiatt ne érezd magad kényelmetlenűl. Sőt, nekem bejön az ilyesmi. Remélem érted mire célzok. - karolta át nyakam Kihyun. Oldalamra csapva szexibe próbalta vágni magát. Kár, azt hiszi, hogy levert tőle a víz.
- Értem én, értem! De figyelj csak. Remélem te is érted, de ha nem engedsz el ki csaplak, mint.. - fenyegettem volna meg, amikor Minhyuk sikítva fogta be a fülét. Mindenki rá nézett. Furcsálva néztük a fiú kitörését.
- Khm. Minhyuk? Fáj valamid? - kérdezte a sarokban pihenő Jooheon. Fejét vakarva méregette a még mindig guggoló srácot.
- Túl perverzek vagytok. Túlságosan! - kezdett el dülöngélni előre majd hátra.
- Ebbe semmi perverz nem volt. Vagy mondtam valamit? - néztem Hoseok-ra, de tekintetét elkapta. Vállát megrántotta, az egyik kupa vizet felkapta, s azt kezdte el kortyolni. Igazán meglepett a reakciója. Tuti van valami baja.
- Tudom, hogy azt akartad mondani, hogy ki csaplak, mint a gyerek a.. a.. - kereste a megfelelő szavakat. Fejem félre biccentve vártam válaszát, amit percek múlva se nyögött még ki.
- A cerkáját? - kérdezte Changkyun szemöldökét húzogatva. Minhyuk szúrosan nézett a fiúra. Ujját szája elé emelve csittegte le a fiatalabbat.
- Lány is van a társaságban! - mutatott felém. Szemeit össze szűkítette majd guggolásból felállva a maknae elé sétált. Mellkasát kezdte bökdösni. Kyun unottan megfogta ujját majd ellkökte azt onnan.
- A cerka neked mióta csúnya szó? És ugyan kérlek. Szerinted nem látott még olyat? - sóhajtotta. Vállát megveregette majd Jooheon mellé leülve néztek ránk. Az üléshez csatlakozott még Hyungwon és Hyunwoo is. Kihyun a tükör elé állva kezdte el izmait nyújtani.
- Hát. Igazából még teljes életnagyságban még nem, de az mellékes. - nevettem el magam. Ismét Hoseok-ra néztem. Száját harapgálva rázta a lábát.
- Igazán? Szeretnél látni? - nyúlt nadrágjának madzagjához Changkyun. A fiúk egyszerre kurjantottak fel.
- Húzd le. - tettem csípőre kezeimet. Kihívóan néztünk egymásra. Hoseok a széket, amin ült felborította, mire mindenki rá nézett. Mélyeket lélegezve rám emelte méreggel átitatott íriszeit. Kezét ökölbe szorította majd kicsörtetett a teremből.
- Oké. Ez mi volt? - kérdezte rögtön Kihyun. Hajamat hátra simítva utána indúltam.
- Maradjatok. Majd én megoldom. - hagytam magukra a fiúkat. A helységből kilépve az öltözők felé vettem az utam. Ahogy oda értem halkan kinyitottam az ajtót.
- Hoseok. Itt vagy? - léptem be. A szoba közepére sétáltam, s körbenéztem. Az ajtó hirtelen becsapódott. Fejem oda kapva egy merev tartású Hoseok-ot láttam.
- Bajod van? - néztem rá érdeklődve.
- Vagyis baj van? Bocsi mindig ez jön a számra. - javítottam ki magam. Íriszeit rám emelte. Csendben elém sétált.
- Azt hittem kedvelsz. - suttogta letörten, s fejét lehajtotta. Szívem nagyot dobbant. Honnan veszi, hogy nem kedvelem?
- Én kedvellek. Honnan veszed, hogy ez nem így van? - hozzá akartam érni, de nem engedte.
- Azt hittem, hogy te is viszonzod az érzéseimet. Az utalásokból azt hittem. - rázta meg fejét.
- Hoseok. - léptem egyet hátra, hogy normalizáljam szapora légzésem.
- Különlegesnek éreztem magam. Félre érthettem valamit. Folyton te jársz a fejemben. A gondolataimat te foglalod le. - nyelt egyet. Hajába túrt. Öklét szája elé emelte majd a plafont kezdte kémlelni.
- Ahogy a többiekre nézel elfog az a keserű féltékenység. Ahogy velük beszélsz és rájuk mosolyogsz. Miért táncolsz az idegeimen? - nézett végre szemeimbe. Ajkait duzzatra harapdálta. A nyáltól csillogott kívánatos párnái. Fejem megráztam, hogy elüldözzem az eféle gondolataimat.
- Nem nézek rájuk másképp. Se Shownu-ra se..
- Miért beszélsz Shownu-ról? Ne beszélj róla, kérlek! - vágott szavamba. Elém lépett majd álkapcsomat közre fogta.
- Nem lehetne, hogy csak velem törődj? Csakis velem? - hangja kétségbeeséstől elcsuklott. Tenyerem csuklójára tettem.
- Igazából nem nézhetek rád másképp. Tudod a szerződésed nem engedi az eféle dolgokat. - húztam volna el kezét, de ő biztosan tartotta fejem.
- Kit érdekel a szerződés? Azért vannak a szabályok, hogy azt megszegjük. Máskülömben nem lenne benne semmi élvezet. - hajolt rá párnáimra. Meglepettségben meg se moccantam. Lassan elvált tőlem. Homlokát enyémnek támasztotta, s úgy lihegett.
- Érezni akarlak. Csak egy kicsit. Csókolni akarlak még. Engedd meg had csókoljalak. - simított végig alsó ajkamon. Vérem száguldozott ereimben. Első csóknak lehet ezt nevezni? Lehet. Szemeimet lehunyva most én kezdeményeztem. Óvatosan összeérintettem szánkat. Hoseok combom alá nyúlva ölébe kapott. Vállába kapaszkodtam. Lábaimmal szorosan magamhoz öleltem. Az asztalhoz sétált majd ráültetett. Még mindig rajta csimpaszkodtam, nem engedtem a szorításon. Az előttem álló fiú egyre csak bátorodott. Nyelvével számban keresett menedéket. Néha fogával karcolta ajkamat, amitől csak a bennem lévő adrelalint növelte. Testem minden zugát próbálta feltérképezni. Ahogy fogyott a tüdőnkből a levegő lassan elváltunk egymástól.
- Azt hiszem itt kezdődött el a mi titkos viszonyunk. - vigyorgott egoistán. Fejem mellkasának döntöttem. Hasát megpaskolva mutattam ki tetszésemet. Mostmár nem csak barátok vagyunk. Hanem egy pár?