Chapter - 6

6.2K 397 19
                                    

Without this kind and care
I'm not sure I can live with it
With this worry and grief
I want you to be mine forever

××××××××××××××××××××××

"Hello"

"Hello ဟုတ္ကဲ႕ ... အမိန္႕ရွိပါ"

"အင္း ... အမိန္႕ရွိတယ္ ... မိုး ... ယြန္းခုဖ်ားေနတယ္ ... နင္ သြားေပးလို႕ရမလား?"

ရံုးခန္းထဲေရာက္ခါစ ပစၥည္းေတြ ေနရာခ်ေနတုန္း ၾကိဳဖုန္းကျမည္လာ၍ ကိုင္လိုက္ရာ ရုတ္တရက္ ဘယ္သူရယ္ ဘယ္ဝါ ရယ္ မေျပာဘဲ အဆက္အစပ္ မရွိ ေျပာလာတဲ႕ စကားေတြေၾကာင့္ မိုးမခ ေၾကာင္သြားသည္။ သူေျပာတဲ႕ အထဲမွာ ယြန္း ဖ်ားေနတယ္ တဲ႕ ... ဟင္ ... ယြန္းဖ်ားေနတယ္? ... ဒါဆို ခုေျပာေနတာ ...

"ဧကရီ လားဟင္?"

"အင္း ဟုတ္တယ္ ... sorry ငါေလာသြားတယ္"

"ယြန္း ဖ်ားေနတယ္ဆိုတာ ဘာျဖစ္တာလဲ?"

"ေအးဟယ္ ... ငါ့ကို မနက္က ဖုန္းဆက္တယ္ ...' ငါဖ်ားေနတယ္ အလုပ္မသြားနိုင္ေတာ့ဘူးထင္တယ္' ဆိုျပီးေတာ့ ... အသံကလည္း အားကိုမရွိဘူး ... ငါေတာင္မနည္းနားေထာင္ရတယ္ ... ငါသြားေပးမို႕ကို ဒီေန႕မွ လံုးဝဖ်က္မရတဲ႕ ကိစၥတစ္ခု ရွိလုိ႕ ယြန္းကိုစိတ္ပူတာနဲ႕ ငါစိတ္ေတြ ေယာက္ယက္ခတ္ေနတာ ... ေနာက္မွ နင့္ကိုသတိရသြားလို႕ ... ယြန္း က ဖ်ားရင္ တစ္ေန႕လံုးဖ်ားတာ ... အဖ်ားတက္လိုက္က်လိုက္နဲ႔ ... အနားမွာျပဳစုေပးတဲ႕သူရွိမွေကာင္းမွာ ... နင္ ကူညီနိုင္တယ္မလားဟင္?"

"အြန္း ... ကူညီနိုင္ပါတယ္ ... ဒီေန႕အလုပ္လည္းပါးပါတယ္ ... မေဟမာန္ဆီ အလုပ္ေတြ ခဏလႊဲေပးခဲ႕မယ္ ... ဒါေပမယ့္ သူ႕အိမ္လိပ္စာ မသိဘူး"

"ေအးပါ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ... ငါ အိမ္လိပ္စာ message ပို႕လိုက္မယ္... နင့္ဖုန္းနံပါတ္ေျပာ"

"09....................."

"Ok ... နင္ က ငါတို႕နဲ႕သက္တူရြယ္တူ ဆိုေတာ့ ပိုအကူအညီေတာင္းလို႕ေကာင္းလို႕ပါ ... နင့္ ကို ကိုယ္ေရးကိုယ္တာေတြပါ ခိုင္းမိသလိုျဖစ္သြားရင္ sorry ပါဟာ"

"ရပါတယ္ ... ငါနားလည္ပါတယ္"

"ဒါနဲ႕ေလ... မိုး... ယြန္းရဲ႕ အလုပ္စားပြဲ အံဆြဲထဲမွာ သူ႕အိမ္ေသာ့ရွိတယ္ ...အိမ္အရုပ္ေသာ့ခ်ိတ္ေလးနဲ႕... ရွာျပီးယူသြားလိုက္ေနာ္ ... သူ တံခါးလာမဖြင့္နိုင္ရင္ ကိုယ့္ဘာသာဝင္လို႕ရေအာင္"

With you <3 [COMPLETED]Where stories live. Discover now