"Σσσσςςς..."
Λέω και βάζω το χέρι μου πανω στα χείλη της... Χαμογελάει και μου γλύφει το χέρι...
"Σκύλος εισαι;;"
"Το σκυλάκι σου είμαι.."
Λεει και φέρνει τα χειλη της κοντά στα δικά μου...
"Bitch..."
Λέω και γελάει... Μου αρέσει οταν είναι μεθυσμένη... Την λατρεύω περισσότερο έτσι... Η μεθυσμένη Μελ...
Τα χειλη της ακουμπάνε τα δικά μου και το ενα της χέρι πηγαίνει πίσω από την πλάτη μου, νιώθω το στήθος μου να απελευθερώνεται από το σουτιέν... Γαμωτο...
"Θα μας ακούσει..."
Λέω ενώ βάζω μια τούφα από τα μαλλιά της πίσω από το αυτί της...
Τι? Με ενοχλούσε..!
"Σε θέλω Bridget..."
Τα φρύδια της ενωμένα και με κοιτάνε όλο θυμό...
"Και εγω..."
Λέω τελικά και την ξαναφιλαω... Χαμογελάει και με σπρώχνει προς της σκάλες... Όταν η πόρτα του δωματίου μου κλείνει με κολλάει σε εκείνη... Τα χέρια της πανε στο σουτιέν μου και το πετάει στο πάτωμα...
"Μελ..."
"Σσσςςς θα σου αρέσει..."
Λεει και ακουμπάει το στήθος μου πάνω απο το φόρεμα...
Ακουμπάω το κεφάλι μου στην πόρτα ενώ τα χείλη της ακουμπάνε στο λαιμό μου...Βάζει τα χερια της στο ώμο μου ενω το φόρεμα βρίσκεται στο πάτωμα...
Χαμογελάει ενώ τα κρυα της χερια ακουμπάνε τα γυμνό μου στήθος...
...............
"Αυτό ήταν..."
Λέω και περνώ βαθιές ανάσες...
"Σου είπα..."
Χαμογελάει ενώ ξαπλώνει δίπλα μου...
"Bridget..."
"Hmm..."
"Καληνύχτα..."
Λεει και φέρνει το πρόσωπο της κοντά στο δικό μου... Τα χειλη της ακουμπάνε απαλά τα δικά μου...
Την θέλω...
YOU ARE READING
My Adopted Cousin...
Teen FictionDaddy said... "If boys don't like you, they are absolutely gay..." But if I don't like boys what does that...