"Bridget?"
"Oh hey Λιαμ.."
Λέω ενώ μπαινώ στην αγκαλιά του...
Με τον Λιαμ γνωριζόμαστε από μικρά...
Όταν ήμουν 7 χρονών μετακόμισε στην γειτονιά μας... Στην αρχή δεν τον συμπαθούσα καθόλου...
Ούτε εκείνος εμένα αλλα η μητέρα μου με την μητέρα του έγιναν καλές φίλες και έτσι ερχόταν σχεδόν κάθε μερα σπίτι μου...
Πάντα πειράζε τις κούκλες μου και εγώ τον έδιωχνα απο το δωμάτιο μου...Ο πατέρας του πέθανε σε τροχαίο και ειχα να τον δω μέρες...
Όταν πήγαμε στην κηδεία μαζί με την μητέρα μου ήταν εκεί με σκυμμένο το κεφάλι και εγώ χωρίς να το καταλάβω του έπιασα το χέρι και δεν θυμάμαι να το έχω αφήσει μέχρι την επόμενη μέρα...
Κοιμήθηκα σπίτι του εκείνο το βράδυ και ξέρετε τι μου είπε..;"Θα σε παντρευτώ μια μέρα Bridget... Και εγω δεν θα φύγω..."
"Χαζεύεις παλι ε;"
"Μμ..."
"Μα καλα τόσο καυλας ειμαι;;"
Αρχίζω να γελάω δυνατά και εκείνος κουτσουφιαζει ενώ μετά απο λίγο γελάει μαζί μου...
"Γιατί φύγατε νωρίς χθες;"
"Η Μελ μέθυσε..."
"Είχε πολυ πλάκα όμως..."
"Εσείς ποτε το διαλύσατε;"
"Κατά τις τρεις... Αλλά χάσατε η Ann είχε γίνει ντιρλα και φασώθηκε με ενα κορίτσι μέσω θάρρος και Αλήθεια..."
"Wow..."
"Ναι και άσε που μετά εβγαλε το φόρεμα της και άρχιζε να χορεύει με τα εσώρουχα..."
"Aχαχαχαχ.. Η Ann; Το πιο ντροπαλό κορίτσι που ξερω;"
"Βάζω στοίχημα πως δεν θα έρθει σήμερα σχολείο..."
"Ούτε γω θα το έκανα στη θέση της..."
Λέω και μπαίνουμε στο προαύλιο που συναντάμε την Γιοβαννα και την Ann...
"Πώς παει;"
Λέω και κοιτάω την Ann που κρατάει το ζεστό καφέ στα χέρι της και κοιτάει κάτω...
"Της είπες με ποια;"
Ρωτάει η Γιο και ο Λιαμ σηκώνει τα φρύδια του...
"Σκάστε ρεεε"
Λέει η Αnn...
"Με ποια;;"
"Την Βανέσα..."
Λεει και τσιρίζουμε μαζί.....
YOU ARE READING
My Adopted Cousin...
Teen FictionDaddy said... "If boys don't like you, they are absolutely gay..." But if I don't like boys what does that...