7

1.1K 45 0
                                    

Το βίντεο επρεπε να το ειχα βάλει απο την αρχή αλλά εφόσον δεν...

Αυτό το βίντεο είναι όλη η ιστορια..⚘









Οσο για το παρτ άνω 🔞







Ακουμπάω το κεφάλι μου στο τιμόνι και χαμογελάω...

Δεν ξέρω ομως γιατί...

Τα χέρια της πειράζουν την μεση μου και πετάγομαι...

Γελάει μαζί μου...

Παιρνώ το μπουκάλι από το χέρι της και το ακουμπάω στα χείλη μου...

Το κάνει ξανά και η βότκα βγαίνει από της ακρες των χειλιών μου...




"Σταματά..."




Της λέω και αγκαλιάζει την μέση σου βάζοντας το κεφάλι της στο λαιμό μου...



"Δεν το ήξερα ότι γαργαλιεσαι..."





Λεει και τα χειλη της ακουμπάνε τον λαιμό μου...
Το χαμόγελο μου κόπηκε αμέσως...
Το κατάλαβε και ένιωσα την γλώσσα της να με χαϊδευει... Το ξέρει ότι μου αρέσει και γαμωτο...

Δαγκώνω τα χείλη μου ενώ το ένα της χέρι πάει στο σορτσάκι μου... Το ξεκουμπωνει και νιώθω το χέρι της να με χαϊδεύει...





"Μελ..."




Λέω οταν νιώθω το δάχτυλο της μέσα μου...





"Σσςςς... Θα σου αρέσει..."






Λεει ξανά εκείνα τα λόγια που μου ειπε την προηγούμενη φορά και δεν την σταμάτησα... Πραγματικά μου άρεσε...

Αναστεναζω οταν νιώθω και το αλλο της δάχτυλο να μπαίνει μέσα μου... Γαμωτο είναι τόσο ωραία αίσθηση...




Μετά απο λίγο αφινω αυτην την ανάσα που νόμιζα ότι δεν κρατούσα και εκείνη βγάζει το χερι της...
Περνώ ξανά και ξανά ανάσα και την βλέπω με την άκρη του ματιού μου να βάζει το δάχτυλο της στο στόμα...


Τα μάγουλα μου γίνονται κατακοκκινα...





"Θες... Εσύ..."




Λέω και τα φρύδια της είναι ενωμένα...
Όταν κατάλαβε τι εννοούσα χαμογελάει και κουνάει το κεφάλι της αρνητικά...




..............






Τα μάτια μου είναι βαριά και ψάχνω το κινητό μου για να πάρω την μαμα μου αλλα τα βλέπω ολα θολά...

Θα με σκοτώσει αν δεν της πω ότι τουλάχιστον είμαι καλά... Για να μην ανησυχήσει...




Το κινητό μου πέφτει από το χέρι μου και τα μάτια μου κλείνουν χωρίς να το θέλω...

Το μονο που θυμάμαι είναι η Μελ ξαπλωμένη στα πίσω καθίσματα και να κατεβάζει και το δικό μου από πίσω...



















My Adopted Cousin...Where stories live. Discover now